lokakuu 06, 2024, 10:25:18 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Vanhentunut Olut ja lonkero

Aloittaja Awttu, syyskuu 10, 2010, 01:09:40 ap

« edellinen - seuraava »

hoffi

Liekö se mieli kun tekee tepposet mutta monesti itte alkaa huomaa kummallist sivumakuu pitkää tölkissä seisoneessa kaljassa. Oon kuullu ihmisten sanovan et se maistuu alumiinilta jota olis tölkistä tarttunu, ehkä totta, en tiedä kun en alumiinia koskaan enempää ole maistellut. Mut ei se koskaan itsellänikään ole syy ollu heittää ko. lientä pois  ;D

chili123

Robbarista ostetussa lasso oluessa oli jo valmiina metallin maku (ei pahassa mielessä ihan hyvää oli), mutta en kyllä katsonut päiväystä alennuksessa kummiskin oli ;D

Awttu

Lainaus käyttäjältä: hoffi - syyskuu 13, 2010, 09:21:10 ap
Liekö se mieli kun tekee tepposet mutta monesti itte alkaa huomaa kummallist sivumakuu pitkää tölkissä seisoneessa kaljassa. Oon kuullu ihmisten sanovan et se maistuu alumiinilta jota olis tölkistä tarttunu, ehkä totta, en tiedä kun en alumiinia koskaan enempää ole maistellut. Mut ei se koskaan itsellänikään ole syy ollu heittää ko. lientä pois  ;D


Joo kaljassa kaiketi herkemmin tulee tuo sivumaku, lonkerossa en havainnut mitään sivumakuja

chilihardhead.fi

Ainahan se alumiini siinä tölkissä maistuu, vaikka olis tuorettakin. Joskus saattaa jopa parantaa makua.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin