tammikuu 10, 2025, 15:18:11 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

Kebabmaniac

http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/04/26/199-euron-hampurilainen-suomessa/201228240/137?ref=tf1:

"Kobe-härästä tekee haluttua ja arvokasta härkien laadukas elämä. Härät saavat juoda olutta, niitä hierotaan oluella, niille lausutaan haiku-runoja ja soitetaan musiikkia. Kobelaisten Waguy-härkien liha maksaa jopa 300 euroa kilolta. "

Mää voisin tehdä vaikka sellaisen sopparin että mut saa syödä kuoltuani jos kohtelu on samanlaista. Voin tinkiä vähän haiku-runoista ja musiikin valitsen minä (esmes Screaming Blue Messiahs tuottaa varmasti huippulihaa) ja sovitaan sit kans et hierojatkin voin valita...Hampurilaiseen en ota kantaa, jollain täytyy olla liikaa rahaa.

Fat Ali

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

Nosiseptori

Et. Minua on ärsyttänyt lukea viimeistä kahta sivua, vaikka koska tiedän, mistä on kyse. Hokemat ei ole selkeesti mun juttu.  ;D

Nikodeemus

huhtikuu 26, 2012, 20:16:28 ip #943 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 26, 2012, 20:18:14 ip käyttäjältä Nikodeemus
Ennen olin normaalihko, sitten The Fast Show pelasti minut. Parasta, mitä Britanniasta on tullut sitten Lipton's Earl Greyn!
Nuo Ed Winchester -läpät tosin ei ole koskaan oikein uponneet.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

wille

Lainaus käyttäjältä: Nikodeemus - huhtikuu 26, 2012, 20:16:28 ip
Ennen olin normaalihko, sitten The Fast Show pelasti minut.

+1.

Fast Show on kyllä 100% parhautta. Samoin Black Adder.

BRILLIANT!!!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

mohla

Fast Show on huikeaa settiä. Siitä ja Black Adderista pitäville suosittelen myös: Black Books

Tuosta ekan jakson 2/3 osasta n. 3:00 kohdilta lähtee hyvää settiä... ;D

masaiman

huhtikuu 26, 2012, 21:17:27 ip #946 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 26, 2012, 21:20:36 ip käyttäjältä Mattson
Tuosta El Borracholle sivistystä!

Hiukka repesin, en tienny mitä toi Bono estente tarkottaa...

E:Speciale report: NIMBO CUMULOS!!!

Pripyat

Täysin viereasta settiä vaikka television omistankin.

Katson vain laatuohjelmia sieltä, kuten viidakon tähtöset joka tulee juuri.

masaiman

masaiman

Ihan aattelin viikonloppuna kattoo, nou vittuilua. Enklanti ei tuota onkelmia, tulee pyörittyä päivittäin edm. Kielisellä foorumilla, joka auttaa pirusti plus tais olla ainoo/ainoita parista aineesta josta oon saanu todistukseen kympin.

kieblack

Ennen olin normaalihko, sitten The Fast Show pelasti minut. Parasta, mitä Britanniasta on tullut sitten Lipton's Earl Greyn!

Pöh, kaikista paras enkkusarja on tietenkin Two Pints of Lager and a Packet of Crisps!  ;D
Juupituupi on ihme laitos, sieltä löytyi koko sarja nälkäiselle (ja tylsistyneelle).

TunturiTiger

+1

Ei noi oikein muhunkaan uponnut, mutta Channel 9 Neus oli jotain ihan omaansa. Niin ja tietysti noihin hyviin brittiläisiin sarjoihin voi lisätä Monty Pythonit! John Cleese - Ministry of silly walking. ;D

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: El Borracho - huhtikuu 26, 2012, 22:33:47 ip
Tu es una grande hijo del puta!!!

Öhöm "hijo de la puta!!!" S'on näes feminiini se. Nussutinussuti.

Masa.T

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

-V-

Lainaus käyttäjältä: Nikodeemus - huhtikuu 26, 2012, 23:29:29 ip

Tai "del puto", espanja on silläviisiin tasa-arvoinen kieli.

jaolsten

Pidetäänkö mielellään lääkkeet, genitaalialueet ja ulosteet muilla foorumeilla. Kiitos.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Nosiseptori

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: El Borracho - huhtikuu 27, 2012, 06:40:40 ap
Lainaus käyttäjältä: Nikodeemus - huhtikuu 26, 2012, 23:29:29 ip

Kiitos oikaisusta.

Aaargh! Kuinka saatoin olla näin sokea. Oikea muotohan on tietenkin: Eres un grande hijo de la puta.
Pahoittelen.
Ja ei, minulla ei ole mitään OCD:a. Minulla on CDO. Se on sama, mutta kirjaimet aakkosjärjestyksessä, kuten niiden pitää olla.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 27, 2012, 12:23:13 ip
Pidetäänkö mielellään lääkkeet, genitaalialueet ja ulosteet muilla foorumeilla. Kiitos.

Höh? Miksi? Et taida kuule olla se puskan takkuisin takiainen!

Tässä kissakuva!

Ps. Pääseksmä modexksi?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa