lokakuu 06, 2024, 08:23:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


ei ihminen elä pelkästä chilistä

Aloittaja mikestones, syyskuu 30, 2010, 13:00:56 ip

« edellinen - seuraava »

mikestones

ei voida ajatella että joka ruokaan pitää ujutttaa chiliä

ei voi elää pelkästään chilin voimalla

ei voi joka päivä ajatella, mitä uutta chilimaustetta tilaisin tai ostaisin

ei

ei voi  pitää joka päivä tabascon habaa ja chipotlea taskussa sen varalla, jos joutuu kylään jossa ei chiliä arvosteta ja onpakko lurauttaa chiliä sekaan vaikka salaa

ei täytyy nöyrtyä

täytyy olla nöyrä ja syödä vaikka nepalilaista tai intialaista ruokaa ilman lisächiliä

tai sushia

tai paastota

tässä on tie!

linker



Punaiset vastaajan:


ei voida ajatella että joka ruokaan pitää ujutttaa chiliä
ei


ei voi elää pelkästään chilin voimalla
ei voi

ei voi joka päivä ajatella, mitä uutta chilimaustetta tilaisin tai ostaisin
miksi ei - kylläpäs



ei voi  pitää joka päivä tabascon habaa ja chipotlea taskussa sen varalla, jos joutuu kylään jossa ei chiliä arvosteta ja onpakko lurauttaa chiliä sekaan vaikka salaa
eikä


ei täytyy nöyrtyä
joskus

täytyy olla nöyrä ja syödä vaikka nepalilaista tai intialaista ruokaa ilman lisächiliä
niinpä

tai sushia
yök-ensyö!

tai paastota
en ikinä!

tässä on tie!
...totuus ja elämä. Ellen löydä tietä, teen sen


.

mikestones

Lainaus käyttäjältä: linker - syyskuu 30, 2010, 13:10:30 ip


Punaiset vastaajan:


ei voida ajatella että joka ruokaan pitää ujutttaa chiliä
ei


ei voi elää pelkästään chilin voimalla
ei voi

ei voi joka päivä ajatella, mitä uutta chilimaustetta tilaisin tai ostaisin
miksi ei - kylläpäs



ei voi  pitää joka päivä tabascon habaa ja chipotlea taskussa sen varalla, jos joutuu kylään jossa ei chiliä arvosteta ja onpakko lurauttaa chiliä sekaan vaikka salaa
eikä


ei täytyy nöyrtyä
joskus

täytyy olla nöyrä ja syödä vaikka nepalilaista tai intialaista ruokaa ilman lisächiliä
niinpä

tai sushia
yök-ensyö!

tai paastota
en ikinä!

tässä on tie!
...totuus ja elämä. Ellen löydä tietä, teen sen


.



ja aattele miten paljon rahaaonmennyt itsekeskeiseen nautintoon, pelkkiin mausteisiin ja ajattele miten monta köyhää olisit voinut ruokkia näill
ä rahoilla`?

nekin menee jollekin länsimaan pellelle ja joku intialainenn köyhä poimii chilit  1 markan tuntipalkalla helteessä jollekin blairs mega yhtiölle

ei näin

ei

Murderado

Tämähän haisee kilometrin päähän evoluutiolta. Joku on saanut risteytettyä Tompan ja futuristin. Lopputulos on käsittämätön sisältö ja lukukelvoton kieliasu.

Ja aloitusviestiin vastauksena:
Ei.

linker



jäkätijäkätijäkätijäkätijäkätijäkätijäkätiÄHÄN tämä on

eikä  Chilifoorumi.fi > Chilipaprikoista yleisesti > Aloittelijan ja yleinen nurkka -asiaa

eli moderointiin vaan!

..

Aji Inferno

Lyhyesti: kyllä elää. Ja chilin suhteen ei tarvitse kenenkään nöyrtyä. Itse kasvatetut eivät sorra kehitysmaiden kakaratyövoimaa, ja jos joku tuttu on niin pihalla ettei ymmärrä hyvän päälle, myrkytetään sen kokkaukset nagalla vaikka salaa. Siinä tie edistykseen!  ;D

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 30, 2010, 17:43:34 ip
Lyhyesti: kyllä elää. Ja chilin suhteen ei tarvitse kenenkään nöyrtyä. Itse kasvatetut eivät sorra kehitysmaiden kakaratyövoimaa, ja jos joku tuttu on niin pihalla ettei ymmärrä hyvän päälle, myrkytetään sen kokkaukset nagalla vaikka salaa. Siinä tie edistykseen!  ;D

Suurin piirtein näin, en tilaa kastikkeita, teen ne itse.
En ole joka ruokaan laittanut chiliä, koska olen laiska, kokeilematta murot, talkkuna ja kaurapuuro, kun se muihin puuroihin sopii miksei näihinkin?
Jos joku ei laita ruokaan chiliä, en pääsääntöisesti syö siellä, enkä takuulla uhraa omia chilejä heille, syön ne itse. :)
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

futuristi

syyskuu 30, 2010, 18:33:54 ip #7 Viimeisin muokkaus: syyskuu 30, 2010, 18:38:35 ip käyttäjältä futuristi
Juu, kyl chilillä elää aika pitkälle! Fataliikin sanoi aikoinaan sairauksien jättäneen hänet kokonaan chilinsyönnin alettua.

Harmi vaan, että valtio on terroristi ja kasvienkasvattamista pidetään yleisesti ala-arvossa, sen kuitenkin kiistatta ollessa meille jokaiselle helppo ja tehokas tapa parantaa maailmaa!

Me kaikki elämme äitimaasta, kasvit saavat energiansa auringosta. Valtio ei sinua ruoki, se vaan vetää perkeleesti välistä ja myy epäpuhdasta ainetta! Miks ihmeessä hyvä ruoka pitää sotkea syömäkelvottomaksi synteettisillä huumeilla jopa, kysynpä vaan?

Vastaus lienee myös kysymys itsekin: kuinka monta lahjusskandaalia on paljastumatta, "terveyden ja hyvinvoinnin laitoskin" kuittasi juuri itselleen 6 miljoonaa lahjusrahaa, kansa sai myrkkyrokotteita.

Fire

Lainaus käyttäjältä: mikestones - syyskuu 30, 2010, 13:00:56 ip
ei voi  pitää joka päivä tabascon habaa ja chipotlea taskussa


Ei voi pitää minään päivänä.
Ei...
Ei sitten millään.
;D

jeQQ

Savujauhe kulkee kyllä messiin ihan joka mestaan, jos tarves. ;)

Minbaari

En eläisi ellen söisi chiliä.

-Blair "feel alive"
#816

masaiman


Lainaus käyttäjältä: mikestones - syyskuu 30, 2010, 13:00:56 ip
ei voi  pitää joka päivä tabascon habaa ja chipotlea taskussa


Pöh.

Mulla on yhdessä vakinoutopaikassa, jossa käyn lounasaikaan päivittäin, pullo habatabaa ja itsetehtyä chipotlea myllyssä. Olenpa saanut sieltä myös "käännytettyä" pari kolme työntekijää pääasiassa edm. Syystä...

Tapolan Tulikeppi

Lompakossa kulkee aina mukana joko Naga- tai Habajauhetta. Pieneen minigrip pussiin vaan ja lompakkoon. Sieltä on helppo annostella tarpeen mukaan, eikä vie ylimääräistä tilaa.
# 1022

Xbow

Esimerkiksi savuhabanerojauhe lompakossa tai taskussa on mitä erinomaisin henkivakuutus, kun lounas raflassa tarjotaan esimerkiksi chilitöntä chili con carnea :)

Pizzeriassa kun vähän terästi, niin maku parani :) Mutta pikku sivuoirettakin tuli, oli pussi päässyt vähän falskaamaan taskuun. Siitä sitten taas hierasin silmään ja sain kuleksia kohtuu tovin koskikeskuksessa toinen silmä kiinni.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Pahavaatt

Tällaiset viestiketjut ovat tämän foorumin parasta antia. Ttu mitä hörhöjä <3

Tänään jaksaa naurattaa  ;D

Ei elä pelkästä chilistä, on niin pieni markkina-alue että korkeintaan sivuelinkeinon saisi.