heinäkuu 01, 2024, 03:21:09 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Turku meetti

Aloittaja hessi, lokakuu 06, 2010, 22:43:14 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Chileno

Juu kiitos kaikille. Mahtavat setit ja hyvää hilloa!  ;)

biblo

Jäi nyt sitten tämäkin suorittamatta ja melkein turhan takia. Juuta eikä jaata päivystyksellä sanottu. Yläkropan jännitys tosin aiheuttaa melkoisen kivun kylkeen.


Ens kerralla sitten.
"Grow food, not lawns"

ottulo

Kiitokset täältäkin, oli mukava nähdä useampi uusi tuttavuus.
Tästä chili-illasta innostuneena aloitin sitten illalla heti ensi vuoden idätysvalmistelut. ;D

Hubert

Kiitokset myös täältä kaikille illasta! Taas tuli muutaman mielenkiintoisen lajikkeen siemeniä kokoelmiin ja idätykseen pääsevien rankkaus entistä hankalammaksi...

-V-

Täältä myös kiitokset. Jotain inspiraatiota tarttui itseenikin, tänä iltana voisi pistää vähän siemeniä itämään ja napsia parit pistokkaat talven varalle...

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: Siku - syyskuu 13, 2011, 20:09:58 ip
Juu. Täydellisen tuntuinen tilaisuus tehdä vähän vaihtureita  ;)
Itsellä on Bolivian bonsai kypsytellyt ekan podin viimeisen parin päivän aikana, joten siitäkin heruu se pari siementä, mitä niin pieneen podiin mahtuu...
Ja jos jotakuta kiinnostaa CGN22795 pistot, niin voi ilmoitella, että osaan ottaa mukaan.


Pisto tekee juuria ja kukkia. Taitaa se selvitä...  :)

Siku

No perhana. Mukava kuulla  :)

Aji Chileno

No nyt se kukkii. Tosin vasta yhden kukan voimin...  :o


IMG_0869 by Aji Chileno, on Flickr

Siku

Asiaa!
Kaitpa sinne on sitte juuretki kasvanu, ja voidaan laskee ekaks meikäläisen tuottamaks onnistuneeks pistoks  ;D

On muuten emonsa kantanu kahta podia jo 6 viikkoo eikä vieläkään punerra.. Siihen sitten vielä ainakin viikko lisää ennen kun saa siemenet taltee. Uusiakin alkanut puskemaan.

Aji Chileno

No nyt se puskee podia uusien kukkien kaveriksi...  :P

hessi

Ja laitetaanpa Turku meettiä taas suunniteluun :)
miten olis lauantaina 14.1 ?
mun kone lasketuu turkuun n 16 ja jotain joten ehtisin hyvin johonkin 18 > alkavaan meettiin :)
te nuoremmat voisitte suunnitella paikan ja sopia asiaa :)


ja samalla kaikille lounais suomessa asuville ja muillekkin chilipäille
tulista joulumieltä
ja menestystä ensi kasvattelukaudelle :)


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Siku

Huh. Nopeeta toimintaa tänään.
Just saatiin jätskit syötyä ja hilloja jouduin oikeen säästellen tajoomaan, kun meni niin hyvin kaupaksi.

Asiaan: Tammikuun miittiä oltiin ilmeisesti suunniteltu alajaoston toimesta, mutta eiköhän ihan avoin kelpaisi? Itse en ainakaan ole yhdistyksen jäsen.

Herra 47

ei tarvitse jäsen olla tullakseen miittiin :D riittää kun on innostunut chilistä :D
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: hessi - joulukuu 23, 2011, 19:45:51 ip
Ja laitetaanpa Turku meettiä taas suunniteluun :)
miten olis lauantaina 14.1 ?
mun kone lasketuu turkuun n 16 ja jotain joten ehtisin hyvin johonkin 18 > alkavaan meettiin :)
te nuoremmat voisitte suunnitella paikan ja sopia asiaa :)


Mulla on päivämäärä ainakin vielä avoin "tärkeämmältä" toiminnalta, joten päivämäärä kuulostaa hyvältä. Mikäs se rafla taas olikaan mistä aikaisemmin oli juttua? En enää muista. Mä olen myös jo jonkun aikaa miettinyt kokeilevani uutta Torrea. Sieltä ei tosin saane mitään missä olis "potkua"... Eikä välttämättä ole ihan halvimmasta päästä. Sitten olis myös nää meitin kanaravintolat, Siipiravintola ja Birdie.

Heittäkääs mielipiteitä ja muita vaihtoehtoja.

Azukki

Mulla ei väliä missä ja päiväkin taitaapi sopia myös.

Ilmoitusluontoisesti olis täl hetkellä jaossa 2 galapagoensen taimea(1 kpl ~10cm ja 1 kpl pari lehtiparia tehnyt taimi), 2 CAP 1445 C.chacoense taimea ( ~5cm molemmat) ja voipi olla et miittiin mennessä on jotain lisää. Mutta noita kyllä saa tulla hakemaan vaikka jo ensi viikolla jos joku haluaa :D Tilanpuute uhkaa.

kalat69

jos nyt kuitenkin suunniteltais sitte sellasta paikkaa mistä saa oikeeta ruokaa, eli unohdetaan kanat ja itämaiset hömpötykset  ;D


2010- 2013 hallituksen jäsen

Siku

joulukuu 25, 2011, 17:21:45 ip #136 Viimeisin muokkaus: joulukuu 25, 2011, 17:41:18 ip käyttäjältä Siku
Yksi gala varaukseen kiitos.

E: Tosiaan, meikäläiseltä irtoaa vielä yksi Rhombo.

Aji Chileno

joulukuu 25, 2011, 20:58:45 ip #137 Viimeisin muokkaus: joulukuu 27, 2011, 09:18:29 ap käyttäjältä Aji Chileno
Lainaus käyttäjältä: kalat69 - joulukuu 25, 2011, 12:33:15 ip
jos nyt kuitenkin suunniteltais sitte sellasta paikkaa mistä saa oikeeta ruokaa, eli unohdetaan kanat ja itämaiset hömpötykset  ;D


No kommentoikaas sitten oiskos toi uusi Torre hyvä. Sieltä saa "oikeeta" ruokaa... ;)

http://www.torre.fi/menu.html

Azukki


SK

Prkl. Aina töitä silloin kun on tämmösiä suunnitteilla.