tammikuu 09, 2025, 22:46:51 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Turku meetti

Aloittaja hessi, lokakuu 06, 2010, 22:43:14 ip

« edellinen - seuraava »

ottulo

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - syyskuu 06, 2013, 20:09:06 ip
no mikä tahansa muun käy ku noitten aasialaisten pöperöt, niitä on jo muutama miitti syöty ja varsinkin sihteeri boikotoi eikä ne omiinkaan suosikkeihin kuulu ;D

Sitten voinee ehdottaa sopivia paikkoja siinä vaiheessa, kun asiaa suunnitellaan, eikä vain ilmoittaa jälkikäteen ettei kelpaa. Muuten pitää tyytyä muiden valintoihin tai olla ilman. ;)

E: Miten aina onnistun sijoittamaan viestini uuden sivun ekaksi? Tää on nyt jo kolmas putkeen tässä ketjussa...

jewe

Pitää varmaan joskus käydä maistelemassa millaisia noi aasialaispöperöt on kun noin jakaa mielipiteitä. ::)

Caide

Entinen osuma oli yllättävän kiva kokemus. Jotain etelä-amerikkalaistyylistä ruokaa. Niissä oli useissa chiliä, tosin jotain tosi mietoja ja ei maistunut ollenkaan. En tiedä kyllä saako edes Turusta mistään tulista ruokaa?

Hubert

Lainaus käyttäjältä: Caide - syyskuu 07, 2013, 10:13:08 ap
Entinen osuma oli yllättävän kiva kokemus. Jotain etelä-amerikkalaistyylistä ruokaa. Niissä oli useissa chiliä, tosin jotain tosi mietoja ja ei maistunut ollenkaan. En tiedä kyllä saako edes Turusta mistään tulista ruokaa?

Noista intialaisista ja siipipaikoista saa suun lämpimäksi. Ei niissäkään chili varsinaisesti maistu, vaan jollain tiukalla annumilla on vain saatu polte aikaan. Etelä-Amerikkalainen ravintola olisi kyllä hieno. Siellä osataan käyttää chiliä vähän eri tavalla kuin muualla, koska chilikulttuuri ulottuu tuhansien vuosien taakse.

Aji Chileno

Siipiravintolassa luulisi vähän paatuneemmankin harrastajan saavan suun lämpimäksi Tshernobylillä. Annuumilla sekin on tosin saatu aikaan. Ainakin näin uskoisin. Texas Peteä kun käyttävät...

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Caide

Lainaus käyttäjältä: Hubert - syyskuu 07, 2013, 10:23:19 ap

Noista intialaisista ja siipipaikoista saa suun lämpimäksi. Ei niissäkään chili varsinaisesti maistu, vaan jollain tiukalla annumilla on vain saatu polte aikaan. Etelä-Amerikkalainen ravintola olisi kyllä hieno. Siellä osataan käyttää chiliä vähän eri tavalla kuin muualla, koska chilikulttuuri ulottuu tuhansien vuosien taakse.

Mä olen noissa intiaaniravintoloissa erikseen aina pyytänyt extratulista, mutta ei tähän mennessä tullut. Mutta mulle käy  hyvin noi kyllä.

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: Caide - syyskuu 07, 2013, 18:08:13 ip
Lainaus käyttäjältä: Hubert - syyskuu 07, 2013, 10:23:19 ap

Mä olen noissa intiaaniravintoloissa erikseen aina pyytänyt extratulista, mutta ei tähän mennessä tullut. Mutta mulle käy  hyvin noi kyllä.

Ota vähän nagaa mukaan, niin saa itse maustaa... ;)

Siku

syyskuu 08, 2013, 13:05:23 ip #227 Viimeisin muokkaus: syyskuu 08, 2013, 13:08:28 ip käyttäjältä Siku
Turkumiitti huomenna, maanantaina 9.9 18:00 => @ Royal Curry House

Osoite: Hämeenkatu 9 20500 Turku
Pöytä varattu 8:lle, mutta enemmänkin mahtuu varmasti. Nyt siis kaikki uudetkin naamat mukaan tutustumaan.
Samalla on hyvä keskustella vaikkapa Nastolan ultimaten kyydeistä ja köysisalin vuokraamisesta miitti-iltamia varten.

E: Ja korostetaan vielä, että on miitti on kaikille avoin. Ei siis tarvitse arkailla, vaikkei olisi yhdistysläinen tms...

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Caide - syyskuu 07, 2013, 18:08:13 ip

Tuntuvat olevan hiukan arkoja tulisen suhteen, mutta kun pyytää "Indian hottia" niin yleensä on kivasti poltetta. Viimeksi tosin tuntui yllättävän miedolta silti, saattaa johtua viimeaikaisesta aktiivisemmasta chilinmaistelusta...

-V-

Lainaus käyttäjältä: Siku - syyskuu 08, 2013, 13:05:23 ip
Turkumiitti huomenna, maanantaina 9.9 18:00 => @ Royal Curry House

Kai sitä vois viimeiset rahat käydä tuhlaamassa ja päivän ruokahuollon käydä järjestämässä. Myöskin voin olla yhdyshenkilönä TSL:n suuntaan tuosta Köysisalista.

Aji Chileno

Yritän ehtiä paikalle, mutta en lupaa mitään.

Hubert

Varsinainen siementenvaihtelu-miitti pidetään varmaan syskynpänä, mutta otan kuitenkin White Haban ja tuon isoja marjoja tekevän Ulupica Largen siemeniä mukaan...

ottulo

Näyttää siltä, että en ihan kuudeksi kerkiä. Paikalle olen kuitenkin tulossa. ;)

Aji Chileno

Mulla näyttää siltä, että en ehdi paikalle.

jewe

Tullaan...parin tulisen pussukan kera.

-V-

Kiitokset kaikille seurasta ja Hubertille ja jewelle siemenistä/chileistä!

Ei jättänyt vindaloo+erikoissoossi kylmäksi, kävellessä vatsalaukun sisältö jotenkin hölskyi ja kaupan kassalla kävi pukkaamaan uudestaan hikeä ;D

Siku

Mukava 3h pikkumiitti saatiin aikaiseksi näinkin nopeasti. Siku kiittää ja kuittaa.

Hubert

syyskuu 09, 2013, 21:48:09 ip #237 Viimeisin muokkaus: syyskuu 09, 2013, 21:50:49 ip käyttäjältä Hubert
Kiitokset miittailijoille! Vatsassa möyrii mukava lämpö, mukava kasa uusia lajikkeita odottelee maistamista.

Jätettiin muuten ravintolan pojille vähän Black Nagoja maisteltaviksi...  ;D

Jewe toi mukanaan kivan seurapelin: Tiedä lajike, niin ei tarvitse syödä ykkösellä -peli.

jewe

Kiitokset täältäkin vielä kaikille osallistujille. Sapuskat kyllä yllätti positiivisesti ja olipa tiukat kastikkeet kun hikeä pukkasi täälläkin. Taidettiin saada ihan spesiaalisoosit kun ravintelin pojat näki noi podit. :)

Mennään varmaan vaimon kanssa joskus uudelleen ja pitänee kysyä saako black nagalla maustettua tandoor kanaa. ;D

ottulo

Kiitokset seurasta!
Omaa annosta tilatessa pyysin "indian hottia", ja sanottiin että nämä on kaikki. Eli tuon tulisempaa ei kokki valmista tuossa paikassa. Myöhemmin pöytään tuotu chilitahna jäi arvoitukseksi monella tavalla, mutta ajankohtaiset asiat sentään saatiin puitua ihan kivasti läpi. ;D