kesäkuu 28, 2024, 23:57:54 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


OIKEAA CHILIMAGARAA NYT KAUPASSA!!!

Aloittaja Aji Inferno, lokakuu 22, 2010, 20:42:07 ip

« edellinen - seuraava »

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - elokuu 26, 2011, 12:59:18 ip
Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - elokuu 26, 2011, 12:34:10 ip
Poppaneron tulettomuudesta moni päässyt kitisemään, valitettavastihan he joutuivat ilmeisesti vähentämään kritiikin takia chilin määrää. Kukkahattutätien mielestä se oli vaarallista jätettä ennen chilin vähentämistä, varmaan vieläkin. ;)


Oli se ainakin alkukesästä selvästi kaikkein tulisin makkara, mitä olin siihen mennessä syönyt (ei ollut mitään kokemuksia savuhovista tai kivikylästä). Selvästi tulisempi kuin Tapolan inferno-makkara, jossa siinäkin oli tulisuutta tottumattomammalle suulle. Molemmat kuitenkin aivan eri tasoa kuin HK:n valehtelumakkara, jossa lukee habanero.

Harmi, jos ovat joutuneet vähentämään tulisuutta... Eikös tuo ole poppamiehen kanssa yhteistyössä tehty makkara? Luulisi, että heidän imagolleen sopisi paremmin oikeasti tulinen.

Tosi älytöntä, että pitää kritisoida tuotetta tulisuudesta, kun sen on tarkoitettu olevan sellainen. Ihan kuin makkaralaarista ei löytyisi jo useampaa kymmentä erilaista täysin tuletonta ja munatonta pötköä miedompaan makuun. Ei kai kukaan syö sinappiakaan silloin, kun haluaa pelkkää hunajaa?


Tää on täysin mun muistin varassa, enkä ole varma tulisuuden muutoksesta mihinkään suuntaan. Korjatkaa todellakin jos olen väärässä. Ainakin joku taisi siitä täällä forkalla mainita jotain.
Nosiseptorin pointti on kyllä todellakin oikein lopussa. En minäkään osta kaalilaatikkoa ja kitise sen paskasta mausta koska en todellakaan sitä syö muutenkaan.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - elokuu 26, 2011, 12:59:18 ip
Tosi älytöntä, että pitää kritisoida tuotetta tulisuudesta, kun sen on tarkoitettu olevan sellainen.


No hei, tässä maassahan pitää saada laatikko samppanjaa korvaukseksi jos inkiväärikana maistuu inkivääriltä..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Nosiseptori

^ Ja siitä sampanjastakin pitää valittaa, koska siinä on liikaa kuplia.  ;D

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Nosiseptori

Hah  ;D Varmaan siis pilalla!

(vielä niin vanhaakin - pitäisi olla tuoretta, tältä samalta vuodelta!)

..TOMPPA..

Valitettavasti olen huomannut tämän Suomalaisille kelpaamattomien asioiden listalla sen että joillekkin ei kelpaa mikään..

olen ollut asiakaspalvelutehtävissä ja katsonut känniläisiä (onneksi vain hyvin vähän aikaa,koska luonteeni ei sopinut siihen) mutta kyllä huvittavinta on se että kun Suomalainen juntti tajuaa olleensa väärässä niin siitä sitten mekkala alkaakin!!  yms..

Jos minä joudun tilaamaan taksin ja se ei tule 60 sekunnissa niin minä olen paska ihminen vääräsä työpaikassa jolle pitää antaa kenkää.

Myös kioskissa työskennellessäni huomasin tämän, jos maito maksoi 1,30 litra niin vittuako sitä tulla hakemaan kioskista!! k-kauppa on 50 m päässä..

joten en ihmettelisi jos joku oikeasti valittaisi että kuoharissa tuote on liian hiilihappoista tai pullosta kossua tulee känniin.. :-\

Aji Inferno

Täytyy nyt todeta, että Savuhovin Viha-magara saattaa olla uunissa paistettuna tai grillattuna parasta koskaan maistamaani maccaraa! Kallistahan se on, mutta se uskomaton maku - ja chilissäkin löytyy!! :)

marko-

Kivikylän Tulitikku, siinä alkaa olemaan jo potkua. Ihan maukas makkara, ei ehkä kahta enempää viitsisi kerralla syödä. Tarvii kait vielä koittaa saada grillattua se karsi juusto jalapeno härdelli.

Hubert

Turkulaisille vinkkinä, Hirvensalon K-supermarketissa on Kivikylän Tulitikkuja 1,39€ paketti. Päiväys kylläkin huomiselle, mutta itse ainakin ostin useamman pakkauksen pakkaseen. :P

ihis81

Raumalainen raati ei siis pitänyt kivikylän chililauantaista?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Herra 47

no tulisuu ja nagan maku oli kunnossa ja hyvä... mutta se itse lauantaimaggara ei ollut hyvää ihmettelen kyllä isosti kun oli ensimmäinen kivikylän tuote joka oli perusosuudeltaan huono
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Rundari

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - syyskuu 21, 2011, 22:24:54 ip
Raumalainen raati ei siis pitänyt kivikylän chililauantaista?


Ei se nyt varsinaisesti kamalaa ollut, savuhovin vastaavaa maistaneena vaan voin sanoa että jää reilusti kakkoseksi. Niinkuin jo sanottukkin niin chilit jauheen laukkikseen, niin koostumus ainakin ois enempi mun mieleen.

HotHot

Tuska on ollu ihan kestosuosikki tänä kesänä meikäläisenki grillissä. Satuin tuossa myös löytämään aivan huipun lahjan meidän firman porukalle http://lahjapaketit.fi/lahjapaketit_paketti5.html kerranki joululahja meikäläisen mieleen :D Löytyy ite tuska makkaraaki. Saa vaan nähä miten firman emäntien suut venähtää ku kotona maistavat ku ei taida kaikki ihan tulisen ruoan ystäviä olla. :D kokemus se ainaki on.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - elokuu 26, 2011, 13:05:56 ip
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - elokuu 26, 2011, 12:59:18 ip
Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - elokuu 26, 2011, 12:34:10 ip
Poppaneron tulettomuudesta moni päässyt kitisemään, valitettavastihan he joutuivat ilmeisesti vähentämään kritiikin takia chilin määrää. Kukkahattutätien mielestä se oli vaarallista jätettä ennen chilin vähentämistä, varmaan vieläkin. ;)


Oli se ainakin alkukesästä selvästi kaikkein tulisin makkara, mitä olin siihen mennessä syönyt (ei ollut mitään kokemuksia savuhovista tai kivikylästä). Selvästi tulisempi kuin Tapolan inferno-makkara, jossa siinäkin oli tulisuutta tottumattomammalle suulle. Molemmat kuitenkin aivan eri tasoa kuin HK:n valehtelumakkara, jossa lukee habanero.

Harmi, jos ovat joutuneet vähentämään tulisuutta... Eikös tuo ole poppamiehen kanssa yhteistyössä tehty makkara? Luulisi, että heidän imagolleen sopisi paremmin oikeasti tulinen.

Tosi älytöntä, että pitää kritisoida tuotetta tulisuudesta, kun sen on tarkoitettu olevan sellainen. Ihan kuin makkaralaarista ei löytyisi jo useampaa kymmentä erilaista täysin tuletonta ja munatonta pötköä miedompaan makuun. Ei kai kukaan syö sinappiakaan silloin, kun haluaa pelkkää hunajaa?


Tää on täysin mun muistin varassa, enkä ole varma tulisuuden muutoksesta mihinkään suuntaan. Korjatkaa todellakin jos olen väärässä. Ainakin joku taisi siitä täällä forkalla mainita jotain.
Nosiseptorin pointti on kyllä todellakin oikein lopussa. En minäkään osta kaalilaatikkoa ja kitise sen paskasta mausta koska en todellakaan sitä syö muutenkaan.
Minä tuosta asiasta mainitsin tuolla aikaisemmin. Tämä tieto tuli työkaveriltani, joka jollain tapaa tietää/tuntee tuota Lihajaloste Mattilan porukkaa. Kuulemma tulisempaa erikois-settiä saadaan ihan mittatilaustyönä, mutta tekemiseen menee n.1kk aikaa ja maksaa vähän enemmän kuin perus pakettimakkara.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Nosiseptori

Nyt löysin näitä Savuhovin makkaroita tyhjiöpakkauksissa muiden makkaroiden seassa. Oli ainakin kiukkunakkeja, tuskaa ja vihaa. Ostin viha-makkaraa, joka on jäänyt tähän asti maistamatta. Kokemus yllätti positiivisesti: joko toleranssini on laskenut kesältä tai savuhovi on lisännyt chilin määrää makkaroissaan, koska aiemmin en ole kokenut näin hyvää poltetta savuhovin tuotteissa (laava, tuska, kiukku). Tosi maukasta ja omaan suuhun sellainen medium-tulisuus.

Peukku ylös ja suositukset!

Nosiseptori

Pakko kompata itseäni ja todeta taas tänään, että kyllä on hyvin chiliä tässä vihassa. Voi perskuta kun on nammeria! Aika jännä, että aiemmin olen valittanut täällä savuhovin tuotteiden tulettomuutta, mutta nyt sitten kehun tulisuudesta sitä, jonka tulettomuudesta chilifestarilaiset raportoivat aiemmin. Toisaalta festareilla nyt oli niin paljon muuta tulisuutta häiritsemässä, että tämä oli varmasti sieltä miedommasta päästä. Eivät ole nosiseptorit moksiskaan moisesta makkarasta enää tuoreen nagan jälkeen.  ;D

Kertokaapas uusimpia kokemuksianne, jos niitä löytyy!

Whili

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - lokakuu 19, 2011, 17:13:14 ip
Pakko kompata itseäni .........

Paggo olla maugasta magaraa kun itseään gomppaa.
Ongs gugaan nähnyt Savuhovin tuotteita Tampereella ?? 

Nosiseptori

Mistäköhän tuota Kivikylän tulitikkua saisi pääkaupunkiseudulla? Jos tiedätte niin kertokaa heti. En ole missään nähnyt. Kiinnostus nousi vielä pykälällä ylöspäin, jos se kerran on selvästi vihaakin tulisempaa. :) Tuon Vihan tulisuudesta vielä sen verran, että ensimmäinen makkara ei vielä pahemmin polttele, mutta kiva jälkilämpö jää kyllä, kun kolme jaksaa kiskaista huiviin. :D Muista Savuhovin makkaroista en ole tulta suuhuni saanut. Vihan paketissa lukeekin teksti "älyttömän tulinen" ja noissa muissa pelkkä "tulinen" (ilman lainausmerkkejä toki).

Jahvetti

Eiköhän sitä suuremmista kaupoista saa.

Itse laitoin Hyvinkään Cittarin lihaosaston vastaavalle aikoinaan kyselyn, seuraavalla viikolla oli valikoimissa.
Ja on edelleen, eli joku muukin on sitä varmaan ostanut. ;)

Riksussa oli kans, kauppiaan vaihdon jälkeen ei ole näkynyt.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - lokakuu 29, 2011, 14:25:18 ip
Eiköhän sitä suuremmista kaupoista saa.



Ei löydy. Elleivät esimerkiksi Kannelmäen ja Itäkeskuksen Prisma ole tarpeeksi isoja. En ole löytänyt Citymarketeistakaan.
Lemon chiliä löytyy kyllä.

Pitäisi kai sitten harrastaa tuota kyselyä. ;)