tammikuu 10, 2025, 13:19:38 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

For Those About To Rock...FIRE!!!

Aloittaja Fire, lokakuu 25, 2010, 19:54:30 ip

« edellinen - seuraava »

Fire

Eli Tulisimmat/maukkaimmat chilisoosit, mihin ei ole lisätty chiliuutetta?

Fire

lokakuu 25, 2010, 22:27:46 ip #1 Viimeisin muokkaus: lokakuu 25, 2010, 22:29:26 ip käyttäjältä Fire
Aika heikko tietämys täällä... :D :D :D
Sata viestii muuten, nagatgaa sitä!

Macex

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Fire

Lainaus käyttäjältä: Macex - lokakuu 25, 2010, 22:31:03 ip
Poppamies Ahjo. sopivan makea :)

Etikettiä silmäillyt olen tuota. Siinä oli vaan jotain E-aineita. >:(

MasaT

Tuosta otsikosta ei saa muuten mitään käsitystä, mistä on kysymys. ;)
Marie sharpin tuliset kastikkeet hupenee ainakin itsellä aika hyvää tahtia ja eiköhän iguana-soosseissakin ollut ekstraktittomia hyviä kastikkeita.

Toni.A

We salute you!!! Parhaimman saa, kun tekee itse! Aitoa chiliä ja tulisimmasta päästä. Itse tein sellaisen simppeli jutun, jonka ristin Naga-Scorppari TÄRSKY:ksi. Poltetta ihan sopivaksi, kun pääraaka-aineet ovat Naga Morich ja Trinidad Scorpion Morouga Blend!  ;D

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

waltron

Poppamiehen Chilimurska on hyvää ja potkua löytyy  :P
"the back of my throat"

Nizo

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 25, 2010, 23:03:24 ip

Poppamiehen sivujen mukaan sisältää kyllä vain yhtä E-ainetta. Vaikea löytää soosia jossa E-aineita ei olisi.

Itse suosittelen chilikaupan Löylyä. On niin hyvää että tekis mieli juoda koko pullo saman tien, mutta kun on niin phärkkeleen polttavaa tatinaa  :D

biblo

Sisältää siis ksantaanikumia=E415 joka ei ihmiselle haitallista ole. Kaikki E-aineet kun eivät ole haitallisia niinkuin moni ihmisistä uskoo.
"Grow food, not lawns"

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: biblo - lokakuu 26, 2010, 22:26:39 ip

Sisältää siis ksantaanikumia=E415 joka ei ihmiselle haitallista ole. Kaikki E-aineet kun eivät ole haitallisia niinkuin moni ihmisistä uskoo.

Näin, ja jotkut ovat jopa hyväksikin
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Fire

Lainaus käyttäjältä: MasaT - lokakuu 26, 2010, 08:09:45 ap

Pyh, saahan siitä. Tulta munille ilman kemiaa. :D

Nizo

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 28, 2010, 18:40:39 ip

Itselle ei ihan tuo tullut ekana mieleen...

Kebabmaniac

Ksantaanikumiahan löytyy lähes joka tippapullostakin, sillä kun saa kätsästi lisättyä viskositeettia ja samalla suutuntumaa...http://en.wikipedia.org/wiki/Xanthan_gum. Jääkaapista pikavilkaisulla ainoastaan Tabascoissa ja Pain100%:ssa tuota ei ollut, sen sijaan mama africa's, amazon ja Texas pete sisälsivät.

Ja komppaan ed. kirjoittajaa notta ei ne E-aineet (ainaskaan kaikki) ole saatanasta - monihan noista on ihan luonnonaineita, toki lisättynä. 

pak

Koska ketju on mennyt keskusteluksi E-koodeista, niin lisätään tähän vielä Eviran E-koodiluettelo.

MasaT

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 28, 2010, 18:40:39 ip

Tarkoitin ihan, että aihe on hyvä mutta tuolla otsikolla ei tätä aihetta löydä haulla.
Muutenkin vaikea löytää täältä foorumilta hakusanalla yhtään mitään!
Foorumin ylläpitäjä on jo huomauttanut otsikoiden selkeydestä juuri tuon aiheiden löytämisen vuoksi.

wille

Väriainetta tuossa kylläkin on. Mainion makuinen.

Tää on hyvä. Pullokin on pirun kätevä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Fire

No joo otsikko on kehno. Pitäiskin ajatella sitä että jos joku haluis löytää tämmösen ketjun, mut emmä viel osaa. Kaikkea ajatella. Tuo joku RAW69' mikä lie oli tulisuudeltaan aika hyvä, mut joku ällö liha-aromi. Pitäsköhän hommata dementia ja ostaa tota Ahjoa. Kuka on muuten Juha Juntunen? :)

Fire

Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - lokakuu 26, 2010, 08:46:14 ap
We salute you!!! Parhaimman saa, kun tekee itse! Aitoa chiliä ja tulisimmasta päästä. Itse tein sellaisen simppeli jutun, jonka ristin Naga-Scorppari TÄRSKY:ksi. Poltetta ihan sopivaksi, kun pääraaka-aineet ovat Naga Morich ja Trinidad Scorpion Morouga Blend!  ;D

Höh, tee meille muille kans!  :)
Pakko ostaa joku lande kämppä joskus ja perustaa hilihuutarha, plus konkkaravintola mis on lehmä vakiovarusteena hilihuille.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 31, 2010, 14:43:10 ip
Kuka on muuten Juha Juntunen? :)

Melko legendaarinen musatoimittaja, sarjakuvapiirtäjä, tatuoija ja pääkallojen kerääjä. Ollut muistaakseni mukana perustamassa erästä musalehteäkin...
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kebabmaniac

Siis _Juho_ Juntunen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Juho_Juntunen). Puolisko ei joskus aikoinaan meinannut uskaltaa mennä kysymään J:ltä omistuskirjoitusta mulle lahjaksi ostamaansa Juntusen sarjakuva-albumiin...hih. Saattaisin jopa epäillä tuon kastikkeen perusteella että herra ehken vaikuttaa täälläkin jollain aliaksella.

Ja tän säikeen otsikko pitäis muuttaa/koko säie siirtää