heinäkuu 03, 2024, 03:10:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ashrakin farmi 2011 (oli ötökkäfarmi)

Aloittaja Ashrak, marraskuu 03, 2010, 15:33:10 ip

« edellinen - seuraava »

Ashrak

huhtikuu 22, 2011, 23:36:37 ip #40 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 23, 2011, 12:49:27 ip käyttäjältä Ashrak
Varoituksen sana noista Provado myrkyistä...
Provado tabut näköjään tuhoaa letkuja aikas tahtia. Mulla oli jotain bensan kestävää läpinäkyvää moottoriletkua pumpuilla ja nyt 4vk myrkkyjen laiton jälkeen ovat aivan hyytelöä. :S Tarkkailkaa letkujanne! etenkin jos reso on jossain muualla kuin tulva-altaan alla!

PETEBJ75

Lainaus käyttäjältä: Ashrak - huhtikuu 22, 2011, 23:36:37 ip
Mulla oli jotain bensan kestävää läpinäkyvää moottoriletkua

Eihän tuommoista saa mistään edes ostettua..

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: PETEBJ75 - huhtikuu 23, 2011, 08:55:42 ap
Lainaus käyttäjältä: Ashrak - huhtikuu 22, 2011, 23:36:37 ip
Mulla oli jotain bensan kestävää läpinäkyvää moottoriletkua

Eihän tuommoista saa mistään edes ostettua..


Joillakin saattaa olla esim työpaikan kautta suhteet, mistä saa letkunpätkiä ilmaiseksi... Eli ei oo mitenkään mahdotonta.

Värittömyyteen en kyl ota kantaa.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Ryhis

Riippuu mistä muovista letkut on, esimerkiksi nämä kumihanskat kestävät mennentullen kaikki orgaaniset liuottimet, mutta vesi sulattaa ne!  ;D
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Ashrak

Lainaus käyttäjältä: PETEBJ75 - huhtikuu 23, 2011, 08:55:42 ap
Lainaus käyttäjältä: Ashrak - huhtikuu 22, 2011, 23:36:37 ip
Mulla oli jotain bensan kestävää läpinäkyvää moottoriletkua

Eihän tuommoista saa mistään edes ostettua..


No siis en tiedä varmaksi mitä tuo on, mutta myyjä selitteli järkyttävää hintaa polttoaineenkestolla. Ostin kiireessä sitten sen metrin mitä tarvitsin... Korjasin edelliseen postiin jos se jotakuta silmään tökkäsi.  ;D