kesäkuu 16, 2024, 14:36:10 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Bluesmanin kausi 2011

Aloittaja bluesman, marraskuu 14, 2010, 17:38:17 ip

« edellinen - seuraava »

Mr_Green_

Tuo kylmälaukku kyllä tulikin mieleen sitten myöhemmin. Samoin termospullo toimii hyvin, jos on kyseessä yksi pienempi taimi, tai vaikka pistokas..:)

bluesman

 Riittää myös kun tekee samoin kuin kukkakauppiaat; sanomalehteä useita kerroksia ympärille. Mutta onhan riittävän tilava kylmälaukku kyllä paljon helpompi kuljetustapa. Itse oon kuskannut -20C pakkasessa pahvilaatikoissakin johon sisään tuhdisti sanomalehtipaperia rutattuna.

bluesman

Apua!
Kohta ei enää pysty vesiä pyttyihin vaihtamaan kun joku hölmö hilinkasvattaja on ängennyt yli 200 chiliä 12 neliön huoneeseen.
Yv:tä kehiin, taimia jaossa melko kohtuullista korvausta vastaan.



Ufot antaa kaamean sävynsä kuvalle.



Ulupica large senkun lisää kukintaansa.



Katsotaan josko C.baccatum PI260567 pärjää jo ulkokasvatuksessa.



Kohta on myös kuvapäivitykset jätettävä pois farmin osalta kun ei kameran kanssa saa kuin ovelta kuvia. Pytyt lentelee kun jalustan kanssa heiluu.




Toni.A

Melkoista pöheikköä sulla tosiaan on siellä havaittavissa. Nytpä muuten paljastui, millä sinä kasvatat nuo chilisi noin isoksi ja tuottoisaksi. Paljastui tuo rokkirautakin nimittäin tuolta puskien seasta. Hieman huolellisuutta, niin ei kaikki niksit paljastu. Nyt pitää joku soitin viritellä itsekin tuonne huoneeseen, vahvistaakseni tuon myytin todeksi.  ;)

Ot: Kyllä minä sinua vähän jeesaan tuskassa, mutta kohtuudella. Voi olla sama itsellänikin kohta edessä, noiden kaksois- ja kolmoiskappaleiden kanssa.  :)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: Toni.A - helmikuu 27, 2011, 16:04:04 ip
Paljastui tuo rokkirautakin nimittäin tuolta puskien seasta. Hieman huolellisuutta, niin ei kaikki niksit paljastu. Nyt pitää joku soitin viritellä itsekin tuonne huoneeseen, vahvistaakseni tuon myytin todeksi.  ;)


Muista valita kanava tarkkaan. Täällä itäsuomessa kun kuuluu kaikki sputnikit ja muut Moskovan hapatteet. P***aa kyllä tulee ihan lannoitustarpeiksi ja ylijäämäksi asti, mutta punahome uhkaa pahemman kerran... Mikäköhan kanava Bluesmiehellä on ollut päällä kun noin hyvin tuuppaa kasvua?  YleX?  ;)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Toni.A


http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

bluesman

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - helmikuu 27, 2011, 16:24:47 ip
Lainaus käyttäjältä: Toni.A - helmikuu 27, 2011, 16:04:04 ip
Paljastui tuo rokkirautakin nimittäin tuolta puskien seasta. Hieman huolellisuutta, niin ei kaikki niksit paljastu. Nyt pitää joku soitin viritellä itsekin tuonne huoneeseen, vahvistaakseni tuon myytin todeksi.  ;)


Muista valita kanava tarkkaan. Täällä itäsuomessa kun kuuluu kaikki sputnikit ja muut Moskovan hapatteet. P***aa kyllä tulee ihan lannoitustarpeiksi ja ylijäämäksi asti, mutta punahome uhkaa pahemman kerran... Mikäköhan kanava Bluesmiehellä on ollut päällä kun noin hyvin tuuppaa kasvua?  YleX?  ;)


Tais muuten just olla YleX.
BB King soi sitten kun laittaa CD:n koneeseen.

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 15:51:13 ip
Kohta on myös kuvapäivitykset jätettävä pois farmin osalta kun ei kameran kanssa saa kuin ovelta kuvia. Pytyt lentelee kun jalustan kanssa heiluu.
Ei muuta kun fisua kehiin (en tarkoita juomaa) ja kamera kiinni johhonki monopodiin ja sieltä sen varren kanssa eri kuvakulmiin! ;)

Hyvältä näyttää, nättiä! :)

Mä itse oon kanssa miettiny noita ledejä, mutta tollanen väri ei sovi tälläiselle kasvattajalle, jonka kasvit on tiloissa, missä asutaan ja oleskellaan... :(
Mä voisin melkein uhrata muutaman watin, noille vihreille ledeille, että sais väriä vähän siedettävämpään suuntaan...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 16:33:07 ip
Lainaus käyttäjältä: JaloPena - helmikuu 27, 2011, 16:24:47 ip
Lainaus käyttäjältä: Toni.A - helmikuu 27, 2011, 16:04:04 ip
Paljastui tuo rokkirautakin nimittäin tuolta puskien seasta. Hieman huolellisuutta, niin ei kaikki niksit paljastu. Nyt pitää joku soitin viritellä itsekin tuonne huoneeseen, vahvistaakseni tuon myytin todeksi.  ;)


Muista valita kanava tarkkaan. Täällä itäsuomessa kun kuuluu kaikki sputnikit ja muut Moskovan hapatteet. P***aa kyllä tulee ihan lannoitustarpeiksi ja ylijäämäksi asti, mutta punahome uhkaa pahemman kerran... Mikäköhan kanava Bluesmiehellä on ollut päällä kun noin hyvin tuuppaa kasvua?  YleX?  ;)


Tais muuten just olla YleX.
BB King soi sitten kun laittaa CD:n koneeseen.


Eikä BB toimi. Kasvit vain jähmettyvät kuuntelemaan ja unohtavat koko kasvamisen.

Olin kuulemassa kingiä joskus -87-88 tienoilla Pori Jazzissa. Kova jeppe. Ja vaikka fenderimies olenkin, täytyy myöntää, että Lucillessa on mukavan murea soundi.
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

MrFrost

Bluesman on itsekin Fender-miehiä...

Kuvaa viime kesän bluesmiitistä:


Kunnon jenkkistrato, jonka soiton Bluesman myös hallitsee.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

bluesman

Ihan itsensä Leo Fenderin signeeraama vuodelta 1965. Pitänee vaihtaa pois kun on niin vanha.

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 17:36:08 ip
Ihan itsensä Leo Fenderin signeeraama vuodelta 1965. Pitänee vaihtaa pois kun on niin vanha.


Vaihdetaanko päikseen? Mulla on "paljon" uudempi Tele custom, n vuodelta -73. Tuo -65 on niin last season... ;)  ;D  Enkä minä osaa kitaraa soittaa kunnolla, joten tuo Strato olisi hyvä koulutettu peli treenaukseen.  ;D

Tulossa on takaisin kotiin maailmalta -75 uutena ostamani Fenkun Precision basso. Sitä osaan soittaa ehkä vähän paremmin kuin kitaraa.  :)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

bluesman

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - helmikuu 27, 2011, 17:47:52 ip
Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 17:36:08 ip
Ihan itsensä Leo Fenderin signeeraama vuodelta 1965. Pitänee vaihtaa pois kun on niin vanha.


Vaihdetaanko päikseen? Mulla on "paljon" uudempi Tele custom, n vuodelta -73. Tuo -65 on niin last season... ;)  ;D  Enkä minä osaa kitaraa soittaa kunnolla, joten tuo Strato olisi hyvä koulutettu peli treenaukseen.  ;D

Tulossa on takaisin kotiin maailmalta -75 uutena ostamani Fenkun Precision basso. Sitä osaan soittaa ehkä vähän paremmin kuin kitaraa.  :)


No hyvä. Yksi soittaja mukaan bluesfarmijameihin kesällä. Olet siis nyt ilmoittautunut basistiksi.
Vähän offtopic muttei kai pahasti haittaa.
Taimia olis;

Guajillo, Puya, Chilaca, Fresno
Guampinha do veado, Queen Laurie, Aji chanca
Devil´s tongue red, Aji panca
Aji picante (C.frutescens) hydrossa
Ulupica large 2 pistokasta.
Nepali orange jos sen joku saa kuljetettua. Alkaa olla sellainen 60x60cm vihta hydrossa.

jeQQ

Onko hydrokasvit verkkoruukussa, vai villassa vai missä?

hessi

Hei   :)
joko Bluesfarmijami päivä on tiedossa ?  ;)
Ilmoittaudun  ::)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

bluesman

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 27, 2011, 18:33:48 ip
Hei   :)
joko Bluesfarmijami päivä on tiedossa ?  ;)
Ilmoittaudun  ::)

Ei oo vielä. Toivotaan että satoakin olis eli menis heinäkuun lopulle - elokuun alkuun.

bluesman

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - helmikuu 27, 2011, 18:27:14 ip
Onko hydrokasvit verkkoruukussa, vai villassa vai missä?

Verkkoruukussa. Tuo Aji picante sopis kuin naula päähän sun hienoon viritykseen. Jos yksi reikä on vielä vapaana.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 19:03:32 ip
Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 27, 2011, 18:33:48 ip
Hei   :)
joko Bluesfarmijami päivä on tiedossa ?  ;)
Ilmoittaudun  ::)

Ei oo vielä. Toivotaan että satoakin olis eli menis heinäkuun lopulle - elokuun alkuun.


Jos saan kainosti toivoa niin elokuun alussa, niin olisi minullakin mahdollisuus osallistua. Mutta tietenkin itse mestari sen ajankohdan määrää..  ;)
#816

bluesman

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - helmikuu 27, 2011, 19:26:48 ip
Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 19:03:32 ip
Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 27, 2011, 18:33:48 ip
Hei   :)
joko Bluesfarmijami päivä on tiedossa ?  ;)
Ilmoittaudun  ::)

Ei oo vielä. Toivotaan että satoakin olis eli menis heinäkuun lopulle - elokuun alkuun.


Jos saan kainosti toivoa niin elokuun alussa, niin olisi minullakin mahdollisuus osallistua. Mutta tietenkin itse mestari sen ajankohdan määrää..  ;)

Niin se varmaan käykin kun oon kasvatuksissa kuukauden myöhässä. Mutta ei mennä asioiden edelle. Ensin kasvatellaan chilit.

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 18:11:54 ip
Lainaus käyttäjältä: JaloPena - helmikuu 27, 2011, 17:47:52 ip
Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 27, 2011, 17:36:08 ip

No hyvä. Yksi soittaja mukaan bluesfarmijameihin kesällä. Olet siis nyt ilmoittautunut basistiksi.


Jos aikataulut sattuu, niin mikä ettei.
Olen niihin aikoihin vesikasveja kartoittamassa ympäri pohjois-karjalan järviä, mutta jos päivän tietää hyvissä ajoin, saattaisipa hyvinkin onnistua.  :) 
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581