tammikuu 10, 2025, 18:44:49 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Onko lääkitys kohdallaan?

Aloittaja Nikodeemus, marraskuu 17, 2010, 09:17:05 ap

« edellinen - seuraava »

Nikodeemus

No niin. Kyrsiintyneenä omaan, onneksi väliaikaiseen, lääkelastiini päätin spämmätä foorumia
tällaisella typerällä kysymyksellä.
Itse joudun tällä hetkellä "nauttimaan" päivässä:
2 x Amoxin 750mg poskiontelontulehdukseen
1-3 x Duact tukkoisuuteen
3 x Bioteekin probiootti plus antibioottiripulia ehkäisemään
4-6 x Sirdalud niskan ja hartioiden jäykkyyteen
3 x Voltaren Rapid 50mg niskan ja hartioiden lihasten tulehdustilaan ja kipuun.

Ei ehkä joillekin kuulosta hurjalta määrältä, mutta yleensä ei tule syötyä, kuin ehkä
muutama burana vuodessa ja sekin vain kunnon päänsärkyyn.
Kaippa noista sitten on jotain apua...
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Ryhis

Siskpäkki päivässä ja litra väkeviä viikossa.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Xbow

Juu, omepratsoli tabletin otan yhden / vrk eikä närästä. Mutta kun "juttujani" katselee esim. tällä foorumilla niin suattaapi olla että jotain muutakin nappia pitäis ottaa :p
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

wille

Eipä onneksi ole tarvetta nappailla mitn. Selkä tosin vähän lukottaa siihen malliin, että kohta saa jonkun napin napata.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Macex

1 Tabletti päivässä Thyroxin ja aika helvetisti Insuliinia päivittäin.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

masaiman

WTF!!!!!

4-6 SIRKKAA PER PÄIVÄ????

Mä olen täys zombi jo yhdestä...mahtaa olla kliffaa...muutenkin melkonen lista.

Kokeile jos lekuri suostuis vaihtamaan norflexiin. Mulla ainakin autto.

Viides vuosi menossa käytännössä lakkaamatonta päänsärkyä. Hyvänä päivänä riittää yks, pahimpana menee 5 ibumaxia ja satunnainen norris niska/hartiajumiin...alkaa olla jo hiukka toleranssia. Onneks 400mg vielä riittää.

Hombre

"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Nikodeemus

En ole kevyttä väsymystä kummempaa huomannut.
Enemmän tämä kotona kökkiminen zombiuttaa, kun en kuitenkaan viitsi/uskalla autoa ajaa.
Ja ei onneksi ole, kuin 10 päivän kuuri noita. Josko pahimmat jumit katoaisi, niin pääsisi töihin taas.
Päivät pitkät kädet pystyssä ja niska takakenossa ei ole kyllä ihmisen anatomialle tarkoitettu työasento.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

wille

Lainaus käyttäjältä: Nikov - marraskuu 17, 2010, 12:26:04 ip
Päivät pitkät kädet pystyssä ja niska takakenossa ei ole kyllä ihmisen anatomialle tarkoitettu työasento.

Suosittelen esimerkiksi uimista pari-kolme kertaa viikossa töitten päälle. Mulla autto. Aiemmin joutu aina välillä nykäsemään sirdaludin/tramalin/indalginin/tms. turpaan kun hartiat ja lavat veti napeksiin.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

chilimieli

Itse en ole syönyt särkylääkkeitä, tai itse asiassa muitakaan lääkkeitä moneen vuoteen. Kaikki syömäni lääkkeet on laskettavissa sormilla. ;D
Toki hyvä se on sanoa, kun ei krapuloita lukuunottamatta mitään vaivoja ole ollutkaan. Tosin tikkien takia sormessa taisin kaksi aspiriinia edellistalvena ottaa pahimpaan jomotukseen, tuloksetta..

Kaltsu

Normisetti päivässä on pari litraa olutta+verenpainelääkkeet. Näillä mennään pinkeistä poneista huolimatta. ;D
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Naga Morphia

Särkylääkettä ( ibuprof. ) silloin jos on äärimmäinen pakko, mielelläni en sitäkään. Harvassa on myös ne kerrat, jolloin lääkäri on määrännyt esim. antibiootteja tai penisilliinia, vähän pistää vastaan tuo lääkkeiden synteettisyys. Ehkä sitten eläkeiässä saan lusikalla vetää aamupalaksi puurolautasellisen nappeja. ;D Joo, toivottavasti ei ihan näinkään.

Pitäkäähän hyvää huolta terveydestänne. :)

- Morphiina ja pinkit ponit.
Cooking the next step..

chilihardhead.fi

marraskuu 17, 2010, 17:06:03 ip #12 Viimeisin muokkaus: marraskuu 17, 2010, 17:08:02 ip käyttäjältä chilihardhead.fi
Buranaa 4* päivässä max.annos, Panacod 4*päivässä max.annos, Sirdaludit vaihtu Rivatriliin, ei auta, joten lopetin, nyt menee verenpainelääke ja viina korvaa toimivammin nuo muut viikonloppuisin. Yhdessä vaiheessa noiden nappien saamisen ehtona oli aloittaa mielialalääkitys, minkä myöhemmin neurologi ihmetellen lopetti.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

omarosa

chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

mohla

Lainaus käyttäjältä: wille - marraskuu 17, 2010, 13:12:50 ip
Suosittelen esimerkiksi uimista pari-kolme kertaa viikossa töitten päälle. Mulla autto. Aiemmin joutu aina välillä nykäsemään sirdaludin/tramalin/indalginin/tms. turpaan kun hartiat ja lavat veti napeksiin.

Mä komppaan tota uimista. Penskan syntymän myötä ei mukamas ollut aikaa käydä uimassa hetkeen ja heti alkoi toimistotyö + pitkät ajomatkat + penskan nostelu vetää selkää ja niskaa kunnolla jumiin. Nyt kun alkoi taas käydä uimassa niin kaikki tiessään. =)

Muuten lääkkeiden käyttö on tarpeeseen. Ibumaxia päänsärkyyn ja maitovammaisena laktaasivalmisteita kuluu myös. Muuten ravintolisiä mm. kalanmaksaöljykapseleita jne.

chilihardhead.fi

Joo, pikkujumeihin uinti voi auttaa ja ovenkarmeja vasten punnerrusta voi kokeilla, jos sopivaa jorpakkoa ei ole lähellä.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Whili

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Lihamestari

Viimeiset pari kuukautaa on mennyt Buranaa ja Motifene Dualia aika kiitettävästi ja pari lootaa Sirdaludia!
Lopputulema, leuanvedossa jumiin mennyt selkä vaivaa vieläkin... :(
Ei auta venyttely, eikä hieronta!

Jospa lauantaina Hangossa joku murjois sen kuosiin! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

TunturiTiger

Tähän vitutukseen ei auta kun aika tai vihtavuori. Kokeilen ensimmäistä vaihtoehtoa.