tammikuu 09, 2025, 22:34:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pliiis!!

Aloittaja wc veera, marraskuu 23, 2010, 22:36:33 ip

« edellinen - seuraava »

wc veera

voisko joku lähettää mulle chilin siemeniä? ???

kuje

Voihan sen kasvatuspäiväkirjan noinkin aloittaa. ;D
No trolli mikä trolli.

Mr_Green_

Hahaha! =D Joo..aika hauska päiväkirjan aloitus kyl..

Nizo

Älkääs nyt. Siementen hankkimisesta on mun mielestä ihan hyvä aloittaa  :D

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: Jahman - marraskuu 24, 2010, 13:11:58 ip

Heh.. totta  ::) Mistä sitä tietää jos vaikka 10 kuukauden päästä puun aloittaja elvistelee täällä sadollaan joista muut kateellisia.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Jahman - marraskuu 24, 2010, 13:11:58 ip
Tää on kyllä parhain aloitus varmaan mitä voi olla, kun lähdetään ihan näinkin alusta kertomaan edistystään :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Zabi

Ehdottomasti on sen verran mielenkiintonen "päiväkirja" jo tässä vaiheessa, joten jos laitat yhteystiedot YV:llä ni voin laittaa Malawi Bird's Eyen siemeniä. :D
Tosin ensin kuivattava ne, mut ei siinä kauaa mene. :)
<br />Päiväkirjani 2011<br /><br />Iskä ei IHAN AINA ole väärässä. - Alisa 3v

Jan

Vastaan eeppiseen päiväkirjaan, kun huomasin, että tässä on äänestyskin  ;D

Old Skool

Hajottava äänestys. Taidan äänestää pepperooonia.  :D

Ryhis

Vastasin vihreä chili! Toivottavasti sillä tarkoitetaan nimen omaan Pirkka vihreää chiliä sillä se on paras chili lajike!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - marraskuu 25, 2010, 10:13:22 ap
Vastasin vihreä chili! Toivottavasti sillä tarkoitetaan nimen omaan Pirkka vihreää chiliä sillä se on paras chili lajike!

Word.

Jan

Sääli, että alkuperäinen kirjoittaja on trolli. Olisi oikeasti aika hupaisaa, jos tästä kehkeytyisi oikea kasvatustarina :D

Ps. Siltä varalta, että ei ollut taysi trolli, niin pistä yhteystietoja, että voimme lähettää siemeniä ;D

.tomppa.

juu kyllä löytyy siemeniä täältäkin...

Hombre

Mukana ollaan, mutta äänestys jäi vaiheeseen...Siemeniä voin lähettää ja hiukan savuchiliäkin, jos kyseessä on oikea asia;)
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Pahavaatt

Pahus, olisinpa itse älynnyt tehdä yhtä nokkelan sisääntulon foorumille :D Jalapeno on minunkin lempparini. Tosin sehän on vihreä chili myös? Ainakin ite tykkään siitä enemmän vihreänä.

wc veera

Lainaus käyttäjältä: Hombre - marraskuu 25, 2010, 19:39:27 ip
Mukana ollaan, mutta äänestys jäi vaiheeseen...Siemeniä voin lähettää ja hiukan savuchiliäkin, jos kyseessä on oikea asia;)

Mitä lajiketta savuchilisi on en ole ikinä maista nut savuchiliä

Kattila

Hombre

Lainaus käyttäjältä: wc veera - marraskuu 25, 2010, 19:50:31 ip
Lainaus käyttäjältä: Hombre - marraskuu 25, 2010, 19:39:27 ip

Mitä lajiketta savuchilisi on en ole ikinä maista nut savuchiliä

Minulla on sekoitus Habaneroja, naga morichia, joitain baccoja ja palermo sweetiä.
Pistä YV:llä osoitetta ynm. niin saat 5g maistiaisia ja siemeniä jos tahdot?
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Ryhis

Savu chili kasvaa sellaisesta chili hedelmästä jonka puuta on kasteltu Liquid Smokella tai terva vedellä! Se on parasta kaikista chili kasveista!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Minbaari

Vastasin äänestykseen c.baccatum, mutta tykkään myös c.chinensestä ja c.pubescens chileistä.  ::)