tammikuu 09, 2025, 22:20:59 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pliiis!!

Aloittaja wc veera, marraskuu 23, 2010, 22:36:33 ip

« edellinen - seuraava »

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - joulukuu 06, 2010, 18:40:12 ip
Tai sitten veskiveera käy lähimmässä Fatalii gourmet-tuotteita myyvässä kaupassa ja ostaa kypsiä Aji Cristaleita ynnä Nagoja joista saa itämiskelpoiset siemenet.  ;)

Taitaa olla liikaa vaadittu.  ;D
Ei oo enää! Vasta kesällä tulee lisää, mutta onhan kaupoissa muitakin chilejä!
Ostaa vaikka sellaisen mix boxin, joka ei paljoa maksa!!
Tai sitten vaikka yksi irto habanero, niin pääsee muutamalla sentillä siemeniin kiinni...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Jan

Lainaus käyttäjältä: -mIDE- - joulukuu 06, 2010, 18:57:39 ip
Kyllä on trollilla kohta masu täynnä, kun tätä vauhtia ruokitaan...

Itse en luokittele trolleiksi, kuin häiritsevät tapaukset. Tämä ketju taas on ihan oikeasti hupaisa :)

wille

Lainaus käyttäjältä: Jan - joulukuu 06, 2010, 17:38:10 ip
En löytänyt tuon tuntemani Veeran osoitetta, joten otin omasta neuvostani vaarin ja lähetin juuri puhelinluettelon satunnaiselle Veeralle postia :) Kirjoitin varmuuden vuoksi mukaan yksinkertaiset kasvatusohjeet ja hyvän joulun toivotukset.

Jumaleissön! Mallikasta touhua!  :)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Ryhis

Sitähän voisi lähettää vaikka 5 tuntemattomalle siemenkirjeen kasvatusoppaalla ja pienellä selityksellä......guerilla meininkiä...
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Jan

Aloitin tuonne aloittelijapuolelle uuden threadin tuosta joulumieltä Veeroille tempauksesta :)

Macex

Lainaus käyttäjältä: Jan - joulukuu 07, 2010, 19:00:37 ip
Aloitin tuonne aloittelijapuolelle uuden threadin tuosta joulumieltä Veeroille tempauksesta :)
Tästä pitäis antaa sulle "Joulunmieli" arvonimen :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Filago

Lainaus käyttäjältä: Jan - joulukuu 06, 2010, 18:13:38 ip
Lainaus käyttäjältä: Johannesh - joulukuu 06, 2010, 18:05:02 ip
Enpäs taidakaan lähettää Veeralle siemeniä, kun yv:llä tullut osoite oli hämeenlinnassa, kun taas Suomen ainoa Veera Suvanto asuu Ylöjärvellä.  ::)

Oletko poliisilla töissä vai mistä selvitit. Aika monet ihmiset pitävät nykyään tietonsa salaisina.

Facebookissa, missä ei varmaankaan ole kaikki veerat, on jo sielläkin kaksi veera suvantoa, joista toisella tykkäämislistassa mm. Hämeenlinnan kaupunki ja chilit. Kuvan perusteella pikkutyttö. Eli ehkä voit huoletta laittaa Hämeenlinnaan muutaman siemenen, tuskin on trolli.

Filago, joka laittoi viime vuonna myös yhdelle pikkutytölle siemeniä aika kasan, tämä asui Ylöjärvellä ja ei ole tietoa kasvoiko siemenistä koskaan mitään, mutta voi olla että kasvoikin...

.tomppa.

Tuota noin!

Jos ihmettelette että miksi on kenties ollut hieman vaikeaa saada yhteystietoja/ yms  voi olla syynä että 12v tyttö ei kailota osoitettaan jokaiselle netissä,  ja kun tältä foorumilta varmaan 30 lupautui laittamaan siemenet/lajitoivomukset...

Voiko olla että veera hämmästyi..   ???   MUTTA.        Mikäli veera lukee tämä, voit kyllä pistää lajitoivomukset yms  ihan rohkeasti kyllä täältä apua saa ja varmasti saat niin paljon chilin siemeniä että ei lopu ihan heti..

Tervetuloa kerhoon!

Jan

Tai sitten, jos kyseessä tosiaan on pienempi ihminen, niin älä laita osoitetta kenellekkään täällä. Olen ihan tosissani. Älä anna yhteystietoja kenellekkään netissä ennenkuin täytät 18 ja sittenkin harkiten. Pyydä äitiäsi ostamaan habaneroa ja aiji cristallia kaupasta. Tai pyydä tilaamaan fataliilta, kärsältä tms siemeniä joululahjaksi. Eivät maksa paljoa.

.tomppa.

Lainaus käyttäjältä: Jan - joulukuu 07, 2010, 23:18:46 ip
Tai sitten, jos kyseessä tosiaan on pienempi ihminen, niin älä laita osoitetta kenellekkään täällä. Olen ihan tosissani. Älä anna yhteystietoja kenellekkään netissä ennenkuin täytät 18 ja sittenkin harkiten. Pyydä äitiäsi ostamaan habaneroa ja aiji cristallia kaupasta. Tai pyydä tilaamaan fataliilta, kärsältä tms siemeniä joululahjaksi. Eivät maksa paljoa.

--------------------------------

Totta, helpommalla pääse noin ja takuulla pääsee alkuun!

Johannesh

Minä lähetin jo Veeralle siemeniä ja ihan pikkusen lemon drop jauhetta!
Tälläisiä:
Champion
Jalapeno drh 7400
Aji cristal
Lemon drop
Habanero sudden death

ChristianSiriano

Lähettäkää mulle siemeniä  :-[

Macex

Lainaus käyttäjältä: muffe95 - joulukuu 08, 2010, 17:53:27 ip
Mee omaan topic:s pyyteleen.!!!

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: muffe95 - joulukuu 08, 2010, 17:53:27 ip

Mä voin lähettää sulle sellaisen IP-68 luokitellun valaisimen ilman liitäntäjohtoa ja kytkintä. Buahahhaaaa!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset

wc veera

miten nii jotkut sanoo et oon sanonut väärä osottee >:( Voi *i*t*  eikä voi lähettää siemeniä

ChristianSiriano

Miks ootte ilkeit mulle  ???

.tomppa.

Voi helevatun taistelutoverit

Ryhis

Idiooteille ollaan ilkeitä. Luonnonlaki.

Johannesh

Lainaus käyttäjältä: wc veera - joulukuu 08, 2010, 21:43:57 ip
miten nii jotkut sanoo et oon sanonut väärä osottee >:( Voi *i*t*  eikä voi lähettää siemeniä

Noh noh! Minähän lähetin sinulle siemeniä! Erehdyin vain hieman tuosta osoitejutusta, ethän pahastu?  :)

Lupaathan jatkaa tätä ''päiväkirjaa'' sitten kun olet saanut siemenet? ;)

wc veera

tänään sain ensimmäiset chilin siemenet joiden lajikkeet ovat:

lemon drop
jalapeno drh 7400
aji cristal
habanero sudden death
champion

kiitos Johannekselle :)