tammikuu 10, 2025, 15:33:28 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chilimaustetut piparit

Aloittaja Gali, joulukuu 14, 2010, 19:41:36 ip

« edellinen - seuraava »

Gali

Lehdessä oli eilen juttu näin joulun kunniaksi piparin valmistuksesta. Artikkelissa mainittiin chilimaustetut piparit.
Tuli mieleen onko kukaan täällä testannut ja toimiiko ?
Tietysti reseptin saa laittaa mukaan , jos löytyy.

Kimppu

http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

hessi

ja jos itse leipoo niin kannattaa tehdä iso satsi :)
on sen verran koukuttavia, että kun yhden syö niin kymmenen menee ;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

sorrii

Nostampa ajankohtaisen aiheen ...

Mä ajattelin kokeilla valmistaikinalla, kun tuli kokeiltua jo tavallisia pipareita IKEA'n takinalla: Täytyy sanoa että Ruåttalaiset osaa nuo piparihommat ...
[ei Suomalaisten valmistajien pitäisi musta yrittääkään tehdä pipareita, näkkileipää, lihapullia eikä maksapasteijaa ... {sori provosta  :-\}]

Meininki olisi tehdä oikeesti tulisia, mutta kuitenkin sellaisia että niistä voi itse nauttia huutamatta: Arvaisin että 500g taikinaan voisi heittää 1-2tl nagajauhetta/rouhetta. Teen pienillä muoteilla ja ehkä osaan sokeri-koristeluakin ...

Toinen satsi pitäisi olla normaalinkin ihmisen kauhisteltavaksi ilman pelkoa että saan turpiini: Ajatus oli laittaa 1-2tl rocotojauhetta/rouhetta ... muuten sama.

Mitenkäköhän toimisi muuten tuo rocoto jos laittaisi taikinaan pieneksi silputtuna tuoretta ylikypsää Rocoto Red Peruviania !? Niitä rocotoja voisi vielä vähän etukäteen marinoida lime-siirppi-litkussa ja antaa kuivahtaa nahkeiksi ... Vaikeus voi tulla kait lähinnä kaulitsemisessa?

Kommentteja  :) ?
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

ottulo

Lainaus käyttäjältä: sorrii - joulukuu 13, 2014, 12:42:56 ip
Nostampa ajankohtaisen aiheen ...

ÄÄÄH!! Olet muutaman päivän myöhässä! Millä mä enää ehdin huomisaamuksi uutta satsia leipomaan? Edellisestä kun jäi chili pois kokonaan! :'(