tammikuu 10, 2025, 19:43:37 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Omituisimmat unet

Aloittaja Aji Inferno, joulukuu 19, 2010, 00:32:35 ap

« edellinen - seuraava »

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Ryhis

Viikko sitten näin unen, jossa yhdistyi suurinpiirtein jokainen näkemäni kauhuelokuva viimeisen 20-vuoden ajalta - ja olin itse pääosassa ja enimmäkseen kiipelissä. Oli merirosvolaivan kannella kipittäviä avaruusmörkkejä, liekehtivässä tornissa takaa-ajava Freddy Krueger.

Huh huh..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

LupeKani

Itse näin viime syksynä unta myöskin Freddie Kruegerista ja leffasta Usva sekä Dead Silent. Mielenkiintoinen kokemus kun tämä sijoittui aivan meidän pihapiiriin koko uni. Olo oli todella karmiva sillä hetkellä kun tajusi katselevan usvan ilmettymistä ja sitä kun naikkonen vie sun kielen sillä hetkellä kun huudat Freddien nähdessäsi. Jotenkin tiesin, että tämä on unta mutta silti se tuntui niin todelliselta.

Kanki

Tulipa mieleen, että kerran unessa yritin herätä nipistämällä itseäni. En herännyt. Vanha sanonta ei siis pidä paikkaansa.
Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

TunturiTiger

Alkaako chiliharrastus meneen jo liian pitkälle? Näin nimittäin unta, että ainoan itäneen Aji Cristalin häntä katkesi, kun siirsin sitä lautalta multaan ja että se oli viimeinen siemen. Uni oli vielä niin todentuntunen, että olin vihanen ku heräsin. Rauhotuin vasta kun näin oikeesti, että kunnossa se näyttäis olevan.

Ryhis

Viime yönä näin unta, että olin valokuvaajana 1800-luvun Lontoossa ja oven taakse ilmestyi tuon tuostakin ruumiinryöstäjiä saaliin kanssa vaatimaan, että kuvautan heidät. Jostain syystä kuvasin nämä urpot aina ilmaiseksi, ja päästin heidät kolistemaan lapioineen ja kalmoineen olohuoneeseeni, tiputellen multaa joka puolelle.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Azukki

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - tammikuu 22, 2011, 12:31:15 ip
Alkaako chiliharrastus meneen jo liian pitkälle?

Näin tuossa pari päivää sitten unta että minulla oli paljon siemeniä jotka olivat merkattu galapagoenseksi, mutta ongelmana oli että toisella puolella purkkia oli kellertävänruskeita siemeniä ja toisella puolella täysin mustia puben siemenen kokoisia siemeniä. Pähkäilin unessani että kummatkohan näistä siemenistä sitten mahtaa olla oikeita.

Aamulla sitten tajusin että eipäs nyt tainnut mennä ihan oikein. Luullakseni oikeat galapagoensen siemenet ovat hyvin pieniä mustia(? lanceolatumin siemenen kokoisia ?).

chilimieli

Yksi erittäin ahdistava painajainen on jäänyt vuodelta 2003 mieleen. Käppäilin nuoruuden kulmilla kaveriporukassa ja kas kummaa, taivaanrannassa välähtää ja nousee mystinen tatti taivaalle. Eikä muuta kuin polttavaa paineaaltoa pakoon juoksemaan. Kyseessä siis joutuminen ydinpommin uhriksi. Oikeasti ahdistavaa kokea jotain tollaista. Luojan kiitos elämme maailmassa jossa "EI ole" tuollaista uhkaa, vai onko???  :o

masaiman

Joo-o... Tuli sitten käytyä operation overlord pääpiirteissään läpi viime yönä... On tuo normandian rannikko vinkeän näköinen maihinnousualuksesta käsin katseltuna. Ei kai pitäis kattoo väsyneenä band of brothersia tms...

Paprikaana

Viime yönä näin kauheaa painajaista töistä. Minä en kuullut mitään mitä minulle sanottiin tai en ymmärtänyt. Aivan kuin mille olisi puhuttu sian saksaa. Äärimmäisen ahdistava uni oli kyllä!
Il Mondo Cambia, Io No!

Kaltsu

Viime yö meni hanaolutta juodessa R-kioskilla, kun oli tarjouksessa euron tuoppi. Jos alkoi ramaseen niin ärrän takahuoneessa oli kerrossängyt varattu uupuneille. :)
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

linker

Inhottavin, tai samalla hauskin oli valveuni tai houre jonka koin sairaalassa ja joka jatkui pitkään kotiuduttuani sairaalasta kotiin toipumaan.
Olin sairaalassa 280 CRP:n bakteeritulehduksen vuoksi letkuissa.

Unessa/houreessa animaatioelokuva-hahmomainen majava tuli, vei tyynyni ja söi sen huoneen nurkassa kierosti hymyillen.
Aina kun sain uuden tyynyn, majava tuli ja söi sen.

Pitääpä laittaa sitten kun unia ilmaantuu, niitä tänne. Tämähän on aivan hulvaton ketju minunlaiselleni "unennäkijälle"
Asiasta toiseen: En voi esimerkiksi chilimiitteihin jäädä "yökylään". Kursseilla tai muissa vastaavissa työreissuissa olen joutunut
maksamaan yhden hengen huone- lisää koska en voi yöpyä satunnaisen huonekaverin kanssa, joukkomajoituksista puhumattakaan.
Syynä on se että kuorsaan aivan järjettömästi, puhun unissani miltei joka yö, nauraa räkätän välillä unissani, ja välillä kiroilen unissani.
Kuulemman joka yö jotakin älytöntä. Viikonloppuisin kun on jokunen (22) kaljaa tullut otettua touhu kärjistyy tavallista enemmän.
Vaimo onkin viime aikoina luovuttanut, ja siirtynyt olohuoneen sohvalle. Ymmärrettävää.

"Nuorten ja vanhojen miesten ero: Nuoremmilla unet ovat märkiä, ja pierut kuivia.
Ajan saatossa asia kääntyy päinvastaiseksi"

masaiman

Meillä kanssa emäntä valittaa kun jos oon viikonloppuna ottanu olusta niin kuulemma kuorsaan aivan järjettömän lujaa ja pyörin sen verran intensiivisesti että on tullu vedettyä useammankin kerran umpiunessa sitä turpaan...

jeQQ

En nyt tiedä omituisesta, mutta mulla usein painajaista nähdessä tiedostan olevani sängyssä. Koitan liikuttaa raajojani, mutta perhana kun liikkuu huonosti! Ei mitään voimaa tehdä mitään ja ääntä ei tule suusta, jossain vaiheessa sitten yleensä herään ja kädetkin alkavat liikkua. Jäätävä fiilis olla "jumissa" painajaisessa..

Paprikaana

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - tammikuu 26, 2011, 17:20:36 ip
En nyt tiedä omituisesta, mutta mulla usein painajaista nähdessä tiedostan olevani sängyssä. Koitan liikuttaa raajojani, mutta perhana kun liikkuu huonosti! Ei mitään voimaa tehdä mitään ja ääntä ei tule suusta, jossain vaiheessa sitten yleensä herään ja kädetkin alkavat liikkua. Jäätävä fiilis olla "jumissa" painajaisessa..

Totta!

Kerran kun näin painajaisunta niin juuri ennen kuin heräsin, alkoi pahis olla todella lähellä minua. Aloin kiljumaan ja samassa heräsin. Todellisuuden puolella kiljuminen oli lähinnä onnetonta hönkäilyä. Ääntä ei lähtenyt ollenkaan.
Il Mondo Cambia, Io No!

chilihardhead.fi

Silloin  kun tulee nukuttua, niin lähes aina näkyy painajaisia.
Saatan huutaa täysillä, huitoa ja potkia tai lähteä vaikka kuumentamaan peltipurkillisen karkkeja mikrossa.
Joskus huoneet puristuu kasaan ja seiniä ja kattoa pitää yrittää työntää takaisin.
Saatan myös avata silmäni ja keskustella suht normaalisti vaikka nukun vielä enkä tiedä asiasta mitään, tämä saattaa tapahtua myös puhelimessa.
Joskus olen herännyt sängyn alta ???

Tämä kaikki tapahtuu selvinpäin, humalassa nukkuessa yleensä kuorsaan kovaa, mutta yleensä muuten olen kunnolla, poikkeuksiakin tietysti on
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin