tammikuu 06, 2025, 22:08:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

chililandia 2011

Aloittaja kalat69, joulukuu 27, 2010, 21:26:10 ip

« edellinen - seuraava »

jewe

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - maaliskuu 05, 2011, 19:40:18 ip
viime vuotiset homerat tekee satoa ihan hulluna, ei millään raaskis heittää kompostiin :o

Ai, miks ne kompostiin pitäisi laittaa jos tekee komeaa podia ?

kalat69

no kun siihen kohtaan on suunniteltu muita kasveja. tällä kertaa se on tuo sihteeri joka kieltää heittämästä niitä kompostiin, muuten olisivat menneet jo :o ::)

2010- 2013 hallituksen jäsen

jewe

No hyvä, aattelin jo että kohta pitää lähteä adoptoimaan nuo homerat jos niitä komposti uhkaa.... :D

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - maaliskuu 05, 2011, 19:57:28 ip
no kun siihen kohtaan on suunniteltu muita kasveja. tällä kertaa se on tuo sihteeri joka kieltää heittämästä niitä kompostiin, muuten olisivat menneet jo :o ::)

Onneksi sihteeri uskaltaa pistää pomolle kampoihin :)
Toisena esimerkkinä tuo yks pube :P
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

kalat69

Lainaus käyttäjältä: jewe - maaliskuu 05, 2011, 19:59:43 ip
No hyvä, aattelin jo että kohta pitää lähteä adoptoimaan nuo homerat jos niitä komposti uhkaa.... :D

pidetään mielessä jos tulee mieleen tuo kompostoiminen, että ensin puhelu jewelle.... ja säästyyhän siinä rämpinen lumihangessa kompostille... ;D

kalat69

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - maaliskuu 05, 2011, 20:03:11 ip
Lainaus käyttäjältä: kalat69 - maaliskuu 05, 2011, 19:57:28 ip

Onneksi sihteeri uskaltaa pistää pomolle kampoihin :)
Toisena esimerkkinä tuo yks pube :P

joo, kuuntelen sihteeriä sillon kun se sopii omiin suunnitelmiin ;D kyllä se kampoihin yrittää pistää... kuulo ei vaan oo oikein koskaan päällä ;D ::)

MadDog

On se aikamoinen tarha, tilaa ainakin on riittävästi!  ;D

shp

Hienot on kyllä viljelmät kun keskiviikkona (vai tiistaina??) kävin katsomassa =)
Laittakaahan flexusta kuvia kun alkaa kukkimaan!

Onneks ei tuollakaan tarvii enää käydä, kun molemmat käskivät pysymään poissa huonojen ideoiden takia!
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

kalat69

niin missä sitä tilaa on??? oon tässä viikon jo ihmetelly mihin saan kaikki mahtumaan ???

shp ei kuitenkaan malta pysyä poissa ;) sihteerin mielestä kieltämättä oli muutamia sellasia ideoita ettei niitä olis saannu ääneen sanoa ;D

flexusta laitetaan kuvia kun se innostuu aukasemaan tosta nuppuarmeijasta ees yhen :)

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: shp - maaliskuu 05, 2011, 20:12:54 ip
Hienot on kyllä viljelmät kun keskiviikkona (vai tiistaina??) kävin katsomassa =)
Laittakaahan flexusta kuvia kun alkaa kukkimaan!

Onneks ei tuollakaan tarvii enää käydä, kun molemmat käskivät pysymään poissa huonojen ideoiden takia!

SHP vois poimii mut kyytiin seuraavalla kerralla =)

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

hessi

Ai et Kari heittäis jotain kompostiin !  :o :o
juu ehkä minut, mut ei chilejä  ::) ::)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Revenant

Chilejä ei saa laittaa kompostiin!
Varsinkaan sellaisia, jotka yksin tekevät enemmän satoa kuin mun kaikki kasvit yhteensä!  :P
Enintään 300 merkkiä, jäljellä: 265

kalat69

ei hessi sua voi kompostiin laittaa, ennen ku maatuisit, niin se haju olis aika kuvottava tossa kesä kuumalla.... ;D ei vaiska, täytyyhän meillä olla oma hassu-höpsö-hessi, piristysruiske sulle! lääkäri määrä chilejä kaikilla tavoin ja kevät aurinkoa!!!!

kalat69

Lainaus käyttäjältä: Revenant - maaliskuu 05, 2011, 21:22:17 ip
Varsinkaan sellaisia, jotka yksin tekevät enemmän satoa kuin mun kaikki kasvit yhteensä!  :P

ai :o no ei laiteta, onhan tuo jewe luvannu ne pelastaa :D mieli kyllä tekis.... ::)

hessi

Lainaus käyttäjältä: Revenant - maaliskuu 05, 2011, 21:22:17 ip

voi kyllä saa laittaa, kun vaan sinne kantaa, ensimmäisinä vuosina jaksoin taimet muille jakaa, mut
en enää, minä en chilejä kasvattele kuin yhden kauden ja sitten päätyvät kompostiin, kun ei vain ole intoa eikä tilaa niitä pimeätä talvea kiduuttaa.
ja noi homerat kypsyy hetkessä ja sit Karpa herkuttelee :)

ja vielä Oikein mukavaa synttäri iltaa , tuliko pilng plingiä ?;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

kalat69

ei oo viel näkyny yhtään pling plingiä :( :'( :o  täytyy vaan jatkaa murjottamista  ;)
ei ees nagakakkuu... ei mee Karilla nyt hyvin... :o    ;D

MrFrost

Mä oon liian laiska kompostoimaan chilejäni....

Kerrostalossa kun asuu, niin jätesäkkiin ja sekajätteeseen, ei noi pienet biojäteastiat vetäis ees mun loppukauden alasleikkaamisia.

Tiedän, turhaa roskaamista, mutta kun ei oo omaa kompostia.

-T

tulimies

Kasvu on räjähtänyt taas oikeen silmissä  :o ootteko tulossa hyvinkään suunnalle lähiaikoina ? ajattelin et voisin niitä taimia haluta ;)

kalat69

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - maaliskuu 06, 2011, 01:30:34 ap

Kerrostalossa kun asuu, niin jätesäkkiin ja sekajätteeseen, ei noi pienet biojäteastiat vetäis ees mun loppukauden alasleikkaamisia.

-T

arvaappa miltä meidän komposti näyttää??? se on syksysin sellenen 3-4 metriä korkea kasa chilijä ristiin rastiin. keväällä aina ihan hirvee kompostin siivous, kun talvi on tehny asiansa ja ne menee paljon pienempään tilaan ;D

Jan

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - maaliskuu 06, 2011, 21:07:27 ip
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - maaliskuu 06, 2011, 01:30:34 ap

-T

arvaappa miltä meidän komposti näyttää??? se on syksysin sellenen 3-4 metriä korkea kasa chilijä ristiin rastiin. keväällä aina ihan hirvee kompostin siivous, kun talvi on tehny asiansa ja ne menee paljon pienempään tilaan ;D

Ilmeisesti syksyllä teiltä saa siis chilejä poiskantohintaan? Pitänee tosissaan alkaa katsella sitä isompaa asuntoa ja rikkiplasmalamppua ensi syksyksi ja talveksi ;)