tammikuu 02, 2025, 18:09:21 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

marraskuu 17, 2016, 13:01:03 ip #920 Viimeisin muokkaus: marraskuu 18, 2016, 07:18:52 ap käyttäjältä Whili
Tarvittais pari-kolme makkaramiestä lauantaiksi Poppiksen varastolle !!!

Kello 10 - 16  tai edes osaksi aikaa !!

Pikaisia ilmottautumisia kaivataan...

-whili            10.00 ->
-manselaine  10 -12
-tbird            10 - ?
-bobster        12 -?

sorrii

Sattuupa sopivasti. Meille Peltsuun tulee vieraita lauantaina chilifestin merkeissä, kun eivät oikean Chilifestin aikaan ehtineet! Tästähän on lyhyempi matka nyt ostoksille kuin olisi ollut Tullintorille ... :)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

NPhoBiaz

Mä en valitettavasti ehdi makkaraa paistelemaan, hädin tuskin ehdin piipahtaa. :( Mitenkäs muut vakinaamat?

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - marraskuu 17, 2016, 14:09:36 ip
Mä en valitettavasti ehdi makkaraa paistelemaan, hädin tuskin ehdin piipahtaa. :( Mitenkäs muut vakinaamat?
Mä meen 10ltä pystytteleen..
Houkutteluviestejä on laiteltu ja manselaine ainakin on tulossa...   

Whili

Pirkammaan viikollopussa tapahtuu taas...

Huimia alennuksia luvassa !!
https://www.facebook.com/events/984593345019559/

11.00-16.00  Lakalaivassa !!

Fiksuimmat ovat ehkä huomanneet, jotta makkaraakin on mukana riennoissa ja varmaankin ehkä myös glökiä..

Whili

Ja missä makkaraa, siellä sinappia !!!

"Pyysitte niitä erikoissinappeja? No nyt olis, Smoky Apple-, Barbados- ja Scorpion-sinappi! Kaksi ensimmäistä löytää muutamien kauppojenkin hyllyille mutta Scorpion myynnissä vain garage salessa ja messutapahtumissa! Hinta 5,- per kpl!"

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 18, 2016, 15:22:42 ip
"Pyysitte niitä erikoissinappeja? No nyt olis, Smoky Apple-, Barbados- ja Scorpion-sinappi! Kaksi ensimmäistä löytää muutamien kauppojenkin hyllyille mutta Scorpion myynnissä vain garage salessa ja messutapahtumissa! Hinta 5,- per kpl!"

Jumankekka!! :o Mulle! ;D

Whili

Aurinko pilkahteli ja kello 11.00 alkaa Poppamies Garage sale  >:D
Kohta aletaan poikain kanssa laittamaan tulia makkaroita varten.
Ja saattaa tuolta peräluukusta löytyä muutama Rocotokin kiinnostuneille  ;)

Siispä kaikki kastikekaupoille LAKALAIVAAN !!!

Whili

Lerssit on grillattu ja simantit maistettu (...ja kotiutettu)  :D
Sää oli jokseenkin vaihteleva ja poikkeava, ainakin sääveikkaukseen nähden, mutta aurinkoiset Pirkammaan osaston poijaat
valaisivat synkkyyden omilla olemuksillansa  ;D

ISOT Kiitokset kaikille paikalla olleille tovereille   :thumbup:

Whili

Meetinkiä helmi-maaliskuulle ja samalla voitais nuijia vuosikokous läpi.

Viimeksi oltiin pikkujouluilemassa Roast:issa. Vaikka maukas ja rouhea paikka onkin, niin jotain muutakin voisi harkita.
Siispä ehdotuksia:

-Jack the Roosters
-Huurre
-Living room
-
-
-

NPhoBiaz

Huurre on hei muuten helkkarin hyvä purilaispaikka, ja saan tarvittaessa järjestettyä meille speciaali chiliburgerin listan ulkopuolelta tuohon miittiin! ;D Mun ääni sille!

-jumi-

Huurre näyttäisi hyvältä, enkä ole aiemmin käynyt, joten äänestän sitä.

jussa

Huurre on myös testaamatta ja tarkoitus joskus käydä, niin tässähän se tulisi kätevästi :)
Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

Whili

Huurre on saanut sevverran suosiota, jotta mennään sinne sitte.  Oliskos sitten päivällä väliä ??
Perjantai, lauantai vaiko joku arki-ilta ??  Mainittakoon että Huurre on erinomainen olutravintola..  ;)

Whili

Lainaus käyttäjältä: -jumi- - huhtikuu 28, 2012, 19:08:03 ip

Mitäpä jos perustettaisiin sähköpostilista Pirkanmaan alajaoksen käyttöön?

Kommentteja?
Mikähän tuon listan tilanne on tänäpäivänä ??
Johonkin listaan ammoisia aikoina ilmottauduin....   ???

Terveisin: asiasta tietämätön alueen PJ  8)

-jumi-

tammikuu 18, 2017, 11:56:43 ap #935 Viimeisin muokkaus: tammikuu 18, 2017, 11:58:55 ap käyttäjältä -jumi-
chiliyhdistys.pirkanmaa@list.kapsi.fi on yhä olemassa. Vain listan jäsenet voivat lähettää sinne postia (muut menevät hyväksynnän kautta, jottei tule roskapostia).

Liittyminen täältä: https://list.kapsi.fi/listinfo/chiliyhdistys.pirkanmaa

Sivulla on ainakin minun selaimessani skandit rikki, mutta en todennäköisesti pysty sitä itse korjaamaan, joten älkää säikähtäkö niitä.

Whili

Aikas sekavan näköinen sivu  ???
Pidetään ainakin toistaiseksi tämä foorumin ketju virallisena alueen tiedoituspaikkana.
..ja ainakin oma listassa oleva spostiosoite on vanhentunut.

-jumi-

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 18, 2017, 12:29:12 ip
Aikas sekavan näköinen sivu  ???
Pidetään ainakin toistaiseksi tämä foorumin ketju virallisena alueen tiedoituspaikkana.
..ja ainakin oma listassa oleva spostiosoite on vanhentunut.

Tilaa lista itsellesi uuteen osoitteeseen ja kerro minulle vanha, jotta voin poistaa sen listalta.

Chilivaari

Enpä uskonut tällaista enää tietokoneessani näkeväni, mutta tuollaista tekstiä sieltä tuli:

Voit antaa t�h�n salasanan asetustesi yll�pitoa varten. T�m� salasanan suojaus j�rjestelm�ss� on heikko, mutta se est�� muita k�ytt�ji� p��sem�st� tahattomasti listalla oleviin tietoihisi k�siksi. �l� k�yt� t�ss� samaa salasanaa, jota k�yt�t t�rkeiden asioiden suojaamiseen sill� salasana l�hetet��n tarvittaessa sinulle suojaamattomana s�hk�postiviestin�.

Lieneekö joku ikivanha Win/Mac fonttisekaannus tai ääkösten koodaustapa, mutta uskoin sen jo jääneen viime vuosikymmenelle. Eipä vain jäänyt.

-jumi-

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - tammikuu 18, 2017, 13:48:49 ip
Lieneekö joku ikivanha Win/Mac fonttisekaannus tai ääkösten koodaustapa, mutta uskoin sen jo jääneen viime vuosikymmenelle. Eipä vain jäänyt.

En tiedä, onko kyse Mailmanin vanhasta koodista (Mailman on Python-hässäkkä, jos en väärin muista), vai siitä miten sen hostaus on Kapsilla toteutettu, mutta onhan se ruma. Postin lähettäminen, mihin härveli on tarkoitettu, toimii kuitenkin vallan hyvin.