tammikuu 10, 2025, 09:57:27 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

lempiruoka

Aloittaja Paprikaana, tammikuu 25, 2011, 19:22:55 ip

« edellinen - seuraava »

Paprikaana

Kertoilkaapas lempiruuistanne :) Voisin vaikka aloittaa ja sanoa että 1 lemppareistani on lasagne :) jota muuten syön juuri tällä hetkellä  ;)
Il Mondo Cambia, Io No!

Lihamestari

"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

PP

Lihamestari on oikeilla linjoilla, mutta tarkennan, että muusin pitää olla tehty puikulaperunoista. Toinen suosikki on pitkään haudutettu bolognese-kastike.

Minbaari

Kaikki hyvä ruoka on lempiruokaani.

Tepi

Niitä on ihan liikaa...no pororibsit on yksi aika hyvä.

Sitten ryynimakkara, kanasalaatti, lohikeitto, kaikki missä on aurinkokuivattua tomaattia ja kapriksia...jne...
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - tammikuu 25, 2011, 23:03:29 ip
Kaikki hyvä ruoka on lempiruokaani.

Juu, ei pysty sanomaan yhtä eikä kahtakaan pelkästään.
Tänään se oli likan tekemä pata 7:llä, ketsupin jämillä, auralla, aiolilla ja muilla ryyditetty sika-nautajauhelihakastike, jossa oli tarpeeksi oikeasti ruskistettua sipulia keitettyjen pottujen kanssa.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Paprikaana

Gnocchi al pesto... Nyt rupeaa kuola valumaan!!!! Kuvaa en osaa laittaa :P
Il Mondo Cambia, Io No!

Siika

kyllä se on metso tai teeripaisti,siihen kunnon muussi ja mustaviinimarja hyytelö,vieläkö pari kynttilää pöydälle kunnon punaviinin kera niin jopa siinä rupiaa nälkä pakenemaan.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

TunturiTiger

Food - my favourite! Eli hyvä ruoka on aina hyvää.

biblo

Yleisestikin maistuu melkein kaikki syötäväksi tarkoitettu. Joskus myös joku mikä ei ehkä ole varsinaisesti ruoaksi tarkoitettu..
"Grow food, not lawns"

Toni.A

Kaikki ruokainen naatiskelija, aina kaurapuurosta läskisoosiin. Ainut, mikä ei vaan ole koskaan uponnut on jostainsyystä tilliliha!  :-X

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - tammikuu 27, 2011, 11:57:06 apAinut, mikä ei vaan ole koskaan uponnut on jostainsyystä tilliliha!  :-X

Tätä ei ole syytä hävetä, sillä tillilihan diggaaminen on automaattinen eroanomus ihmiskunnasta!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Miksu77

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - tammikuu 27, 2011, 14:14:49 ip
Lainaus käyttäjältä: ToniPetter - tammikuu 27, 2011, 11:57:06 apAinut, mikä ei vaan ole koskaan uponnut on jostainsyystä tilliliha!  :-X

Tätä ei ole syytä hävetä, sillä tillilihan diggaaminen on automaattinen eroanomus ihmiskunnasta!

Minussa on jotain vikaa ;), olen aina pitänyt tillilihasta.

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Miksu77 - tammikuu 27, 2011, 14:32:34 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - tammikuu 27, 2011, 14:14:49 ip

Minussa on jotain vikaa ;), olen aina pitänyt tillilihasta.

Sama vika täälläkin
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Hombre

Tällä hetkellä se on Lohikeitto. Mutta kyllä kaikki hyvä ruoka on tärkeää.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

linker

tammikuu 27, 2011, 16:48:49 ip #15 Viimeisin muokkaus: tammikuu 27, 2011, 19:47:28 ip käyttäjältä linker
Laukkamakkara oikein laitettuna, ja siihen sipulinen pottuvoi ja ruisleipä koskenlaskijalla

..ja täytyy vielä lisätä: kieli -vaikka sian, jos ja kun naudan ei ole ole saatavana muutoin kun tilauksesta.
   ja sitten vielä pakko mainita: Sipatti, vatkuli, silakkarullat... ja monta muuta nuorisokarkoitetta.

Lihamestari

tammikuu 27, 2011, 20:08:07 ip #16 Viimeisin muokkaus: tammikuu 27, 2011, 20:10:04 ip käyttäjältä Lihamestari
Tohon kinkerin listaan noista nuorisonkarkotteista vois olisätä läskisoossin!

Koulun ruokalaan kun aikoinaan tehtiin itsenäisyyspäiväviikolla suomalaisia perinneruokia, jouduttiin ruokalistassa muuttamaan läskisoossi porsaanlihakastikkeeksi, kun kasvisvaihtoehto meinas ekassa ruokailussa loppua kesken...

Possunlihakastike sai oikein kehujakin! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

.tomppa.

Alkuperäinen tilliliha tehdään Lampaasta mutta ei jumalauta tilliä pidä sotkea hyvään lihaan. Lampaan kanssa sopii minttu!  Eli minttulihaa  8)

Kaikki ruoat on hyviä ja itse olen sen verran erilaisia variaatioita maistellut että huonoa ruokaa ei olekkaan.Jos ne tekee hyvin! Ehkä ne ruoat joista en pidä ovat intialaistyylisiä. Toki muutama hyvä on sieltäkin tullut.

Lempiruokaa ei siis ole mutta parhaimpia ruokia mitä olen syönyt on Itse tehty moussaka sekä pastaruoat.Varsinkin kun pastan tekee itse! Ja sitten Kuninkaana on lärvilauta!! Avot!  kaikki varmasti tietää tuon lärvilaudan

Kamalin ruoka jota olen syönyt ikinä kaikkinen niiden tuhansien joukosta on armeijassa syömäni salamikeitto! Hyi helvetti!

Paprikaana

Lainaus käyttäjältä: .tomppa. - tammikuu 27, 2011, 20:11:11 ip
Varsinkin kun pastan tekee itse!

Totta! Ja ja ja lasagne johon tekee itse pastalevyt tai itse tehdyt raviolit tai tortellit!  :-* jamiiiiii  8)
Il Mondo Cambia, Io No!