tammikuu 10, 2025, 14:52:56 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Minkäs merkkinen kännykkä on käytössänne ?

Aloittaja ChiliPola, helmikuu 06, 2011, 12:02:24 ip

« edellinen - seuraava »

Tzili

Neljän tuuman näytöllä kelpaa surffailla vaikka Chilifoorumilla! Mulla on iPhone4 jossa 3,5" näyttö. Sekin on jo aikamoinen näyttö.

Horna

HTC Sensation.. Oli HTC Desire n. 4kk käytössä, mutta upposi vissiinkin viime syksynä viikonlopputelttailureissulla suomenlahteen.. Ei se ainakaan ikinä sieltä pois tullut! :D Onneksi silloinen esimies oli reilu ja antoi tilata tämän nykyisen tilalle :)
"sä vaikutat normaalilta, joten ilmeisesti et ole sukua"
-kauko röyhkä

sammal

100e Samsungin kosketusnäyttö, se on täyttä shaibea!

Sipulikeitto

helmikuu 23, 2012, 18:47:50 ip #103 Viimeisin muokkaus: helmikuu 23, 2012, 18:52:47 ip käyttäjältä Sipulikeitto
Lg ks360. Joidenkin mielestä varmaan jo vähän aika jättänyt, mutta 3 vuotta se on kestänyt ja kokenut vaikka mitä  ja päältäkin päin aika kärsineen näköinen mutta edelleen toimii moitteettomasti

Tzili

Lainaus käyttäjältä: Sipulikeitto - helmikuu 23, 2012, 18:47:50 ip
Lg ks360. Joidenkin mielestä varmaan jo vähän aika jättänyt, mutta 3 vuotta se on kestänyt ja kokenut vaikka mitä  ja päältäkin päin aika kärsineen näköinen mutta edelleen toimii moitteettomasti

Äläs nyt! Mulla oli vielä pari vuotta sitten markka-ajoilta tuttu nokia 6110. Siinä oli pikku antenni, ja se toimi radiolinjalla. Uutena sillä soitto maksoi 50 penniä minuutti, ja maksoi kaksjapuoltuhatta markkaa! Viikon kestää akku vieläkin.

Sipulikeitto

Lainaus käyttäjältä: Tzili - helmikuu 23, 2012, 20:58:40 ip
Äläs nyt! Mulla oli vielä pari vuotta sitten markka-ajoilta tuttu nokia 6110. Siinä oli pikku antenni, ja se toimi radiolinjalla. Uutena sillä soitto maksoi 50 penniä minuutti, ja maksoi kaksjapuoltuhatta markkaa! Viikon kestää akku vieläkin.

No laitoinkin tuon ''joidenkin mielestä'' lähinnä ajatellen osaa nykyteineistä joilla puhelin vaihtuu n. puolen vuoden välein joko vanhan hajotessa tai kun kaveri just sai sen paremman mallin ja pakko saada heti samanlainen, koska olishan se ''siis ihan kauheen'' noloo jos on kaveriporukan surkein puhelin  ;D . Ja  on kaikenmaailman iphonet, HTC:t yms. hifipuhelimet

Tzili

Mä päivitin iPhoneen, sillä olen ahkera nettisurffailija. :D

Minbaari

Mun puhelinten ostossa ei oo koskaan käynyt mokia, siks mulla onkin nokia. Muttei kuitenkaan lumia. N8 on toiminut moitteettomasti jo kohta neljä kuukautta..

Tapolan Tulikeppi

Oli HTC Desire HD, vaihdoin päittäin iPhone 4 32GB malliin. Eli nyt mennään omenapatukalla, yksinkertainen puhelin yksinkertaiselle ihmiselle. Nopeus ja musiikkisoitin on plussaa, miinusta muunmuassa siitä että moniajo on täysi illuusio ja kokonaisuus rakentuu todella karkeasti appejen päälle. Kyllähän iphone varmasti on vähänkin kokemattomammalle ihan ok ensipuhelin älypuhelinten maailmassa.. Toista omenaa ei tule, kunhan android-ubuntu yhdistelmällä oleva "teho puhelin" ilmestyy kauppaan on se ostolistalla.. http://www.ubuntu.com/devices/android

Tuohon kun vielä yhdistetään joskus WiDi:n kaltainen tekniikka niin aletaan olla jo pitkällä puhelimen monipuolisessa käytössä..
# 1022

Hapa_Nero

helmikuu 24, 2012, 22:09:08 ip #109 Viimeisin muokkaus: helmikuu 24, 2012, 23:23:34 ip käyttäjältä Hapa_Nero
Lainaus käyttäjältä: sammal - helmikuu 23, 2012, 18:41:19 ip
100e Samsungin kosketusnäyttö, se on täyttä shaibea!

Joo, viime kesänä tuli tuommonen ostettua. Galaxy 5, tai joku semmonen.
Reilu puolivuotta käytössä, ja pikkuhiljaa alkaa tottumaan. Onneksi puhelimen tarve on hieman vähentynyt. Textareiden kirjoitus on täyttä paholaisen majapaikkaa, mutta pääseehän tälläkin pikkusen intternettiin. Vanha Nokkija kuitenkin vieressä varalla.

Eedith: Pikkusen kyllä tämä touhu kummastuttaa, kun ensin kännykät kutistetaan ihmisen korvan ja suun etäisyyden minimiin
ja sitten niihin aletaan upottamaan mahdollisimman suuria näyttöjä ja laitteen koko välittömästi kasvaa..

Semmoista se kai on, kun annetaan rahan päättää kaikesta.

JaloPena

N8:lla mennään. Kerran olen joutunut reilussa puolessa vuodessa käyttämään huollossa kun kameranäppäin jumi koko laitteen täysin tilttiin. Kuulemma tyyppivika (netin mukaan).  Uusivat akun ja ohjelmistot, nyt on taas toiminut muutaman kuukauden ihan hyvin.

Ja se kamera on kyllä hyvä kännyn kylkiäislaitteeksi... ;)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

ihis81

Galaxy S2.

Ainut älypuhelin markkinoilla olevista joka ei hyydy pakkasella.
Mutta liian hidas omaan käyttöön, vaikka pitäisi olla nopeimpia tuplaydinsuorittimellaan.

Ärsyttää todella paljon jos klikkaan jonkun sovelluksen päälle, ja suljen sen avatakseni vaikka jonkin toisen, niin kestää turhan kauan sulkea ja avata uusi.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Tzili

Ei iPhonekaan ole hyytynyt pakkasessa! Vielä ainakaan.

FFOGGYL

Lainaus käyttäjältä: Tzili - helmikuu 27, 2012, 07:02:02 ap
Ei iPhonekaan ole hyytynyt pakkasessa! Vielä ainakaan.

Tämä on jännä, sillä tutkijat haukkuivaat iPhonen (4-mallin) ihan lyttyyn, koska se hyytyy pakkasessa :D
..Kyllä minä niinä -30c pakkaspäivinäkin kuljin tuo kyseinen kapine collegehousujeni avonaisesta taskusta pilkottaen, noin 2.5km koulumatkani kävellen ja musiikkia kuunnellen. Nappailin myös kuvia hienoista pakkasaamuista matkallain.
Siinä ihmettelin, että mikäs on, kun ei hyydy  ;D Paskapuhetta.
Toisinaan kesällä se valittaa, jos sen liian kauaksi aikaa jättää aurinkoon, että "Hei,hei! Kaveri, nyt ois vähä lämmin..."

Mutta juu, en kyllä osaisi olla enää ilman tuota puhelinta. Ihan hirvittää ne kavereiden 70e samsungin kosketusnäytöt :-\

Fat Ali

Nokia 6630, on toiminut useamman vuoden kuin vessan juna.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

Tzili

Nelonen multakin taskusta löytyy! On se 30-40c vähän hidastunut, mutta hyvin vähän. On ihme kun jotku haukkuu sen ihan pataluhaksi. Hirveää edes ajatella tutun 50e nokia 5230, saa aina nuijalla hakata, että näyttö jotain huomaa. iLuurin toinen mukahuono puoli on se, että hajoaa helposti. Mulla tippu se 1,5m eikä mennyt rikki. Ei edes naarmua. Turha tulla selittämään näistä minulle, en usko kuitenkaan ennen kuin näen sen itse.

Torakka

Samsung Galaxy S I9000 tollasta ajattelin ostaa kun mulle kauppaavat. Onko jollain kokemuksia tästä luurista? itellä tällähetkellä iphone 3gs näyttö meni just 1h sitten pasaks >:( mitä tollasesta samsungista kannatas maksaa käytettynä?

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Torakka - maaliskuu 05, 2012, 21:09:16 ip
Samsung Galaxy S I9000 tollasta ajattelin ostaa kun mulle kauppaavat. Onko jollain kokemuksia tästä luurista? itellä tällähetkellä iphone 3gs näyttö meni just 1h sitten pasaks >:( mitä tollasesta samsungista kannatas maksaa käytettynä?

Suht hyvin on tuo Galaxy toiminut, ei kaatumisia tai muuta vakavampaa. Joskus satunnaisesti hieman hidastelee (jämähtää hetkeksi) mutta epäilen että kyseessä on sovellusongelma koska tuota tapahtuu vain muutamassa sovelluksessa. Softia ladatessa kannattaa pitää ajatukset mukana ainakin vielä koska Google ei ennakkotarkasta niitä Marketin sovelluksia, tämä pätee kaikkiin Android luureihin ja tabletteihin.

Oletus-sähköpostiohjelma kannattaisi ehkä vaihtaa, päivittää postit hitaasti ainakin IMAP laatikosta (tabletissa käyttämäni "K-9 mail" päivittää uudet postit huomattavasti nopeammin). Se G-Mail ohjelma toimii nopeasti, hidastelija on siis se "normaali" sähköpostiohjelma.

Hintaan en ota kantaa, käytetty kannattaa sitten palauttaa tehdasasetuksille heti ensimmäiseksi jollei myyjä ole sitä tehnyt.

exa

Reilut kaksi vuotta taskuani on uskollisesti asuttanut Samsung S5230. Viime aikoina on ilmennyt melko keskeinen ongelma kosketusnäytön kanssa; se ei reagoi kosketukseen. Moitteeton puhelin kaiken kaikkiaan, pirun halpakin oli.

Nyt täytyy vissiin hankkia uusi luuri. Kosketusnäyttö on ollut niin miellyttävä käyttökokemus, että taidan siihen asettua jatkossakin. Tukeako suomalaista vai rankata hinnan mukaan - siinäpä pulma.

Klikkaa kuvaa ja lue kasvatuksistani!

ihis81

Älä hyvä ihminen sotkeennu nokialaisiin.
Ne on aika uskomatonta kuraa, kun on paremman laitteen makuun päässyt.

Ja vierestä olen seurannut kun nokialaisella ei rullaa mikään sujuvasti siinä näytöllä.
Näistä ihan viimeisimmistä Nokian luureista en osaa sanoa, kun niitä en ole päässyt kokeilemaan/näkemään miten nuo toimivat, tai kuinka smoothisti sovellukset rullaavat.

Mutta testaamaan testaamaan. sillä se selviää. Kunhan ei takerru siihen nokialaisen "käyttöliittymään"
Kesti aikansa mullakin tottua tähän Samsungin saloihin kun oli tottunut nokialaisen "lokerikkokäyttikseen" Mutta ikinä en takaisin vaihda nokialaiseen. ;D

Ihme että se pulju enää on edes pystyssä...Mutta alaspäinhän se on kokoajan menossa. Isot kaatuu hitaasti.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk