Tammisillan chilipäivä lauantaina 14.5.

Aloittaja kalat69, maaliskuu 05, 2011, 17:23:06 ip

« edellinen - seuraava »

kalat69

maaliskuu 05, 2011, 17:23:06 ip Viimeisin muokkaus: toukokuu 13, 2011, 23:43:04 ip käyttäjältä kalat69
Meillä vietetään chilipäivää kesken kevätkiireiden! Elikkä tervetuloa kaikille tutusmaan viljelyksiimme, chilipuolella on ilman muuta taimia ja siemeniä kaupan, ja jos jotain jauheita vielä on jäljellä. Chilitarvike on myös paikan päällä myymässä omia tuotteitaan, ja heille voi varmasti tehdä tilauksia jos haluaa täältä noutaa jotain tiettyjä tuotteita. Valikoimistamme löytyy myös ruukkuja, turvetta, lannoitteita ym.ym.
Matkaan voi ottaa myös sen paremman puoliskon, koska keväällä meillä on myös talo täynnä kukkia, yrttejä ym hyötykasveja, löytyy myös taimipihaa, joten vaimokin saa ajankulumaan, itsesi ihmetellessä chilejä, niin ja jos parempi puolisko sattuu olemaan mies, niin moottoripyöräkauppa on naapurissa ;) ;D Yritetään myös leipoa jotain herkkuja tarjolle :)

TERVETULOA KAIKILLE VIETTÄMÄÄN ILOISTA CHILIPÄIVÄÄ KANSSAMME!!!

Heinän Pena on luvannu ensimmäiset tuoreet chilitkin myyntiin! Tarjolla olisi jalapenoa, homeraa, ja erilaisia flamejä! Myynnissä myös Poppamiehen, Chilikaupan ja Fataliin tuotteita!

2010- 2013 hallituksen jäsen

oh5yw

Hieno juttu!

Kaikille muille varmaan on paikka tuttu, mutta mulle ei aukene, että missä? Varmaankin jossain Piikkiön suunnalla, mutta onko tarkempaa ohjetta?

Kari

kalat69

No juu, eihän tuo sihteeri taaskaan ollut tajunut laittaa tuota osoitetta  ::)

Tammisillan puutarha
Tammisillantie 210
21500 Piikkiö

ollaan vanhan ykköstien varrella, tosi helppo löytää :)

http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=Tammisillan+Puutarha&aq=1&sll=62.593341,27.575684&sspn=11.213594,49.262695&ie=UTF8&hq=Tammisillan+Puutarha&hnear=&z=12

masaiman

Siis eihän tuo kyseinen ihan vieressä sijaitseva moottoripyöräliike vain ole Moto Italia Import.

biblo

Paikalla jollei mitään ylitsepääsemätöntä tapahdu.
"Grow food, not lawns"

kalat69

Lainaus käyttäjältä: mattson - maaliskuu 05, 2011, 19:33:22 ip
Siis eihän tuo kyseinen ihan vieressä sijaitseva moottoripyöräliike vain ole Moto Italia Import.

no siis kyllähän se meidän rajanaapuri on  :D

masaiman

Aijjumaleissön! Linnunmaitoa... Ammattikoulusta asti olen kuolannut niiden maahantuomia uustuotantona tehtyjä Royal Enfieldejä. Jos olisin rikas, sieltä tultais takas kuudella renkaalla... Pakko varmaan käydä ainakin tankkiin hönkimässä...

ose piäni paikka tua mualima...

kalat69

nii-i, ajattele kaksi kärpästä yhdellä iskulla. nythän sun on jo ihan pakko päästä tulemaan tänne ;D

Azukki

Paikalla jollei mitään maailmanloppua tule :p

Peedrox

Voihan prkl, olin odottanut tätä päivää kuin joulua konsanaan mutta olen Barcelonassa tuolloin... Toisaalta asun niin lähellä että täytyy yrittää joskus muulloin poiketa  ;D

cubido

Pitänee kurvailla perheen voimin paikalla, avopuolisokin kiinnostui heti kun kerroin, että on siellä muitakin kukkia kuin chilin kukkia.

shp

:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

ottulo

Pitänee pyrkiä paikalle. Tohon mennessä varmaan saan pyöränkin kaivettua esiin ja fiksattua.  ;D

hessi

onks mulla pääsy kielto ? vai kuulunko kalustoon  ;)
Lainaus käyttäjältä: shp - maaliskuu 08, 2011, 21:03:49 ip
Tulisin mut en saa =(

shp tuu valepuvussa  ;)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Tinke-80

kalat69

saa shp tulla, ku pitää loistavat ideat omana tietonaan ;D

Kaikki mahdolliset vaan paikalle, Hessi ainakin tulee, ja shp... ;D

Tervetuloa vaan ihan kaikille :)

Jiri

Minä tulen myös. Otan tuon Tinken mukaan ja ehkä jotkut lapsistakin :-)
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

jeQQ

Katsotaan, josko kerkeisi. Seuraavana päivänä pitäisikin sitten olla jo taas affenistolla.. Kiirettä pukkaa!

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Jiri - maaliskuu 12, 2011, 00:22:31 ap

Mä voisin tulla mukaan, jos mahtuu kyytiin?

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Jiri

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - maaliskuu 15, 2011, 12:17:55 ip
Lainaus käyttäjältä: Jiri - maaliskuu 12, 2011, 00:22:31 ap

Mä voisin tulla mukaan, jos mahtuu kyytiin?

Ilman muuta. Saadaan kustannuksetkin tasattua inhimillisiksi. Mulla on päivystys siinä, mutta täytyy luovia sen kanssa :-)
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet