tammikuu 10, 2025, 11:34:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Rauma-miittiä 7.5.

Aloittaja MasaT, maaliskuu 23, 2011, 21:35:26 ip

« edellinen - seuraava »

hessi

siis ei merinäköalaa eikä saa aamiasta sänkyy tuotuna ?  ::)
ai jaa... enhän minä sitten sinne voi tulla  ;)

siis perjantaina 6.5 vai lauantaina 7.5?
vai molempina ?
jaa äitienpäivä sunnuntaina 8.5, hmm ei meillä sitä vietetä...

joo ei käy Tammisillan chilipäivä 14.5

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

MasaT

Lainaus käyttäjältä: pak - huhtikuu 06, 2011, 21:57:23 ip
Lainaus käyttäjältä: Masa.T - huhtikuu 06, 2011, 21:56:21 ip
Lainaus käyttäjältä: pak - huhtikuu 06, 2011, 21:40:53 ip
Ajankohta voi olla joillekin hieman ongelmallinen, koska kyseisenä viikonloppuna on äitienpäivä.

Viikko myöhemmäksi sitten. Olis mukavaa pitää miitti, kun kesä on juuri tulossa.:)

Silloin on tammisillassa chilipäivä ;)

Olisko loppukuusta sitten joku viikonloppu sopivampi vai viikko ennen vappua?
Ajattelin vaan, että tuo päivämäärä pitäis saada selväksi hyvissä ajoin ennen miittiä.
Hieman arvelinkin, että on aika kiireistä aikaa monelle. Ollaan kohta kuitenkin huhtikuun puolessa välissä.

pak

Itselläni on ainut mahdollinen vk 21, mutta minun tuloni varaan miittiä ei ole syytä rakentaa.

MasaT

Lainaus käyttäjältä: pak - huhtikuu 06, 2011, 22:23:36 ip
Itselläni on ainut mahdollinen vk 21, mutta minun tuloni varaan miittiä ei ole syytä rakentaa.

Eipä toki mutta onhan tuohonkin päivämäärään vielä aikaa ja hessikin jo ilmoitti, ettei viikonloput oikein sovi pitemmälle ajanjaksolle.
Mielelläni olisin nähnyt miitissä molemmat. ;)
Mutta katsotaan mikä ajankohta sopii muille kiinnostuneille ja sovitaan sen mukaan ja ennen kaikkea mikä sopii chili_maestrolle. ;)
Nyt näyttää kuitenkin siltä, että aika pienellä porukalla tämä miitti järjestetään.

Rundari

Toukokuussa mulla on ainakin vielä joka viikonloppu vapaa. Jos miitti olisi 7.5 niin kuinka moni jäisi saapumatta äitienpäivän takia?

MasaT

Kieltämättä tuo äitienpäivä tuossa hieman häiritsee, joten tuo viikko 21 sopii minullekkin paremmin.

Rundari

Viikko 21 sopii minullekkin. Aletaanko pian lukitsemaan vaihtoehtoa?

MasaT

Minun puolestani voidaan lyödä tuo viikko 21,n viikonloppu kiinni, jos chili-maestrolle sopii.

Herra 47

Minä en ikävä kyllä pääse tuolloin paikalle...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Rundari

Oisko sit muuta ajankohtaa et sopis mahdollisimman monelle?

chili_maestro

Koska kaikille sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän, niin Masa.T:n kanssa päätettiin meeting ajankohdaksi 7.5. lauantai.
Paikkana siis ihode (raumalta n.15km) 8-tien varrella, helppo löytää perille (ajo-ohjeet myöhempänä)
Yöpymään mahtuis n.6-10. Osallistujat ilmoittakaa  ennakkoon, kiitos.
Tere tulemast, Chilitaimivaihdokkeja löytyy
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Rundari

Sopii, laitettu kalenteriin

Herpiili

Mahdollisesti vois paikalle saapua, ainakin näillä näkymin tuo viikonloppu vapaana.

RedRave

Lainaus käyttäjältä: chili_maestro - huhtikuu 11, 2011, 22:38:07 ip
Koska kaikille sopivaa ajankohtaa ei tuntunut löytyvän, niin Masa.T:n kanssa päätettiin meeting ajankohdaksi 7.5. lauantai.

Laitetaan kalenteriin. Viikonloppu sattuu osumaan kohilleen.

Tartteepas tehdä tilaa parille taimelle, jos vaikka sattuis löytyy ylimääräsiä/ jänniä.  ;)

MasaT

Muutin otsikkoon tuon päivämäärän.
Pakkasesta löytyy vielä viime vuotisia chilejä. Joitain Hot tree peppereitä taisin pakastaa ihan sitä varten, että saa täytettyä ja grillattua myöhemmässä vaiheessa. -Grilli varmaan löytyy?

chili_maestro

Juu, grilli löytyy. Itse ajattelin väsätä hieman isomman satsin Chili con carnea syömäpuoleksi.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

MasaT

Lainaus käyttäjältä: chili_maestro - huhtikuu 15, 2011, 23:18:08 ip
Juu, grilli löytyy. Itse ajattelin väsätä hieman isomman satsin Chili con carnea syömäpuoleksi.

Nämä grillatut chilit menee sitten ihan napostelupuolelle. Tuo Chili con carne kuullostaa muuten hyvältä. :P

Rundari

Varmaan vois kivikylältäkin ostaa mm. tulitikkuja ja kysästä saiskos k18 tulitikkuja kans.

MasaT

Jos joku haluaa kokeilla juurruttaa C. galapagoensea, niin voisin leikata tuosta omastani pari oksaa miittiin mukaan. Alkaa olla leikattavassa kunnossa.

Rundari

Mihes aikaan on tarkoitus alotella miittiä ja saakos osoitteen vaikka privaan?