tammikuu 08, 2025, 22:33:14 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Lidlin chilipäivät, jack´s original

Aloittaja mikestones, maaliskuu 30, 2011, 11:24:36 ap

« edellinen - seuraava »

Perhonen_Kärpänen

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 02, 2011, 20:50:35 ip
Enpä minäkään jaksa uskoa Liiteriin chilikulttuurin edistäjänä. Firman kolme tärkeintä toimintaa ohjaavia tekijöitä ovat a) hinta, b) hinta ja c) hinta. Sama vika on suurimmalla osalla asiakkaista.

Mee poika ja maistele niitä lidlin tuotteita ensiksi. Tai sano äitilles että niitä kotias hankkii. Useimmat niistä ovat muuten oikeasti maukkaampia kuin ns. suomituotteet.

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: Perhonen_Kärpänen - huhtikuu 02, 2011, 22:35:53 ipUseimmat niistä ovat muuten oikeasti maukkaampia kuin ns. suomituotteet.

Siksi minäkin siellä käyn. Maun, maun ja maun vuoksi.
Ei tietenkään haittaa, jos tuotteet ovat myös halpoja, mutta se ei ole minulle syy käydä saksalaisessa kaupassa. Ja nyt en puhu chilituotteista, ne eivät ole tuon kaupan vakiotavaraa.

Perhonen_Kärpänen

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 02, 2011, 22:46:19 ip
Siksi minäkin siellä käyn. Maun, maun ja maun vuoksi.
Ei tietenkään haittaa, jos tuotteet ovat myös halpoja, mutta se ei ole minulle syy käydä saksalaisessa kaupassa. Ja nyt en puhu chilituotteista, ne eivät ole tuon kaupan vakiotavaraa.

Jos tässä ois tykkää -nappi niin heti painaisin. Pari kertaa.

PP

Lainaus käyttäjältä: Perhonen_Kärpänen - huhtikuu 02, 2011, 22:35:53 ip
Enpä minäkään jaksa uskoa Liiteriin chilikulttuurin edistäjänä. Firman kolme tärkeintä toimintaa ohjaavia tekijöitä ovat a) hinta, b) hinta ja c) hinta. Sama vika on suurimmalla osalla asiakkaista.

Mee poika ja maistele niitä lidlin tuotteita ensiksi. Tai sano äitilles että niitä kotias hankkii. Useimmat niistä ovat muuten oikeasti maukkaampia kuin ns. suomituotteet.

Puhuinko tuossa muista kuin chilituotteista? Niitä ei ole täällä juurikaan kehuttu, vaikka liikkeessä on nyt erityinen chilikampanja. Muuten Lidlin hinta/laatu on omastakin mielestä hyvä, mutta yllättäisi paljon, jos sinne tulisi myyntiin hyviä chilituotteita. Niitä on hyvin vähän muuallakaan ja ne ovat pääosin kalliita.

Peedrox

Mä näkisin ihan positiivisena tämänkin "chili-kampanjan". Eiköhän näidenkin tuotteiden kautta joku uusi chilipää innostu ja googlaile lisätietoja aiheesta --> törmää tähän foorumiin --> homma lähtee lapasesta --> genre kasvaa etc... :). Kaikki tämä sataa loppupeleissä meidän harrastajien laariin.

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Peedrox - huhtikuu 03, 2011, 00:50:12 ap
Mä näkisin ihan positiivisena tämänkin "chili-kampanjan". Eiköhän näidenkin tuotteiden kautta joku uusi chilipää innostu ja googlaile lisätietoja aiheesta --> törmää tähän foorumiin --> homma lähtee lapasesta --> genre kasvaa etc... :). Kaikki tämä sataa loppupeleissä meidän harrastajien laariin.

Näkisin kyllä kanssa asian mielelläni enemmänkin näin...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Perhonen_Kärpänen - huhtikuu 02, 2011, 22:35:53 ip

No, toiveikkaana oon itsekin Lidlin tuotoksia aina aika ajoin ostellut, mutta maun ja muun sopivuuden suhteen tulos on lopulta ollut tämä: ostan sieltä kivennäisveden (loistavaa, hyvään hintaan) ja vessapaperin. Ja siinä se. Siellä ei yksinkertaisesti ole valikoimissa itseäni kiinnostavia tuotteita, eli hiukan erityisen dieetin ruokaa sun muuta. Erityisen kehno on tilanne ns. terveellisen valmisruoan kanssa, sillä Lidlin asiakas ei kaikesta päätellen ole mikään keveys- tai vitamiini- tai muu "vouhottaja", vaan haluaa reilun rasvaista ja kohtuullisen maukasta ruokaa halvimmalla mahdollisella hinnalla. Ja jos sieltä jotain haluamaani löytyykin, se ei yleensä ole sen halvempaa kuin muuallakaan. En kait siten kuulu Lidlin tavoittelemaan ydinasiakasryhmään. >:(  Mutta vaikka kaloripitoisuudet yms. unohtaa, en silti ole vielä tähän mennessä löytänyt sieltä erityisen maukkaita tuotteita. Onko muilla esimerkkejä näistä "maukkaampia kuin suomituotteet" -jutuista?

waikku

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - huhtikuu 02, 2011, 22:30:20 ip
Waikku, noi sun ribsit vaikuttaa siltä että on ollu kiire. >:(
Pienessä lämmössä grillin syleilyssä pitkään ja hartaasti. Ja hartaasti. Sitten lopuksi kovemmassa lämmössä pintaan sitä väriä kautta makua. ;)

Noh nuo ribsithän on jo valmiiksi syötäviä että en nyt sinäänsä alkais niitä kovin kauaa "pitkään ja hartaasti" paistamaan, ja kyllä tuolla menetelmällä jäi vain luu käteen...(tuoreesta sitten erikseen)

LupeKani

Ite haen makkarat sun muut bratwurstit lidlistä, maun ja halvan hinnan takia. Muuta ei juurikaan tule sieltä haettua, jollei sitten grillijuhliin hampurilaissämpylöitä etc...
Ribsit oli liian tulisia muulle perheelle, itse söin kyllä antaumuksella ja paistoin toisen satsin vielä habanero öljyssä jonka pari viikkoa sitten laitoin muhimaan kaappiin. Oli maku kohdillaan :) Devils Jam on aivan naurettavaa tavaraa, heittäisin roskikseen jollen olisi näin pihi...

Kebabmaniac

Onhan tuo hyvä kun on valinnanvaraa. Itse hankin tuolta: Maustamaton jugurtti, juustot, paahtoleipä, vihannekset&hedelmät, oluita, tomaattimurskat, kivennäisvedet, tuore marinoimaton liha, pakastevihannekset, myslit, joskus leikkeleitä&eineksiä, 60% tummaa suklaata. Osaisin mä elää ilmankin, mutta hauskahan sitä on vähän kilpailuttaa kauppoja :) Tulisen puolella Lidl ei kyllä ole onnistunut. Yritystähän on sinänsä ollut - pizzat jne. Toisaalta - litukassa on edes vissyssä vähän sitä hiilihappoa ja joissain oluissa humalaa jota ei voi sanoa suomalaisten valmistajien vastaavista. Ja johan mä kaipaankin jo jotain sieltä hävinneitä tuotteita: omenasose, kylmäkuivattu ruohosipuli ja tumma, todennäköisesti paahtimon lattialta lakaistu, kahvi.

Kauheasti en ole muuten ihastunut eineksiin ja maggaroihin kun en ole kova makkaran ystävä muutenkaan - niissä on säilyvyyden vuoksi mun mielestä ihan liikaa suolaa (rajat se on munkin mukissani  ;))

shp

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - huhtikuu 03, 2011, 01:29:05 ap
Erityisen kehno on tilanne ns. terveellisen valmisruoan kanssa

Mitä helvettiä on terveelliset valmisruuat?

Tuotteita jotka ovat lidlissä hyviä:
Bratwurstit
Nuggetit
Salamipitsat
Kreikkalainen jugu
Sinileima emmentaali
Tankosalamit
Chilituorejuusto
..

Kaiken lisäksi nämä ovat lidlissä halvempia kuin muissa kaupoissa.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Larski

Lainaus käyttäjältä: shp - huhtikuu 03, 2011, 16:06:31 ip
Tuotteita jotka ovat lidlissä hyviä:
...
Tankosalamit

Aivan loistavaa kamaa sopuhintaan.

Salamien lisäksi erityiskiitosta Lidli saa multa luomuomenamehusta ja siitä lasipulloisesta appelsiinimehusta. Lisäksi Lidl tuntuu olevan lähimailla ainoa paikka mistä saa tänä talvena kypsiä tomaatteja ja kunnollisia paprikoita.

PP

huhtikuu 03, 2011, 16:33:24 ip #72 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 03, 2011, 16:37:28 ip käyttäjältä PP
Lainaus käyttäjältä: shp - huhtikuu 03, 2011, 16:06:31 ip
Chilituorejuusto
..

Kaiken lisäksi nämä ovat lidlissä halvempia kuin muissa kaupoissa.

Onko tuossa potkua? Onko parempi kuin Valion Paahdettu chili -Viola, joka ainakin omasta mielestäni on valtavirran firmalta tulevaksi hyvä chilituote.

Lainaus käyttäjältä: Larski - huhtikuu 03, 2011, 16:15:36 ip
Salamien lisäksi erityiskiitosta Lidli saa multa luomuomenamehusta ja siitä lasipulloisesta appelsiinimehusta. Lisäksi Lidl tuntuu olevan lähimailla ainoa paikka mistä saa tänä talvena kypsiä tomaatteja ja kunnollisia paprikoita.

Tänä talvena olen ihmetellyt, miten Prismasta on saanut hyviä kotimaisia tomaatteja. Normaalisti ne, samoin kuin epsanjalaiset, on marras-helmikuu välillä mauttomia ja kovia. Irtopaprikat taas näyttää siltä, että ne on uitettu rapakossa. >:(

wille

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 03, 2011, 16:33:24 ip
Onko parempi kuin Valion Paahdettu chili -Viola, joka ainakin omasta mielestäni on valtavirran firmalta tulevaksi hyvä chilituote.

Vähän OT, mutta olkoon. Tuolla muualla tuosta Viola Paahdetusta Chilistä mainitsinkin, että mulle iski kammo siihen. Ensimmäisen kerran tota maistaessani totesin sen olevan hyvää. Sen jälkeen kaksi rasiallista ovat maistuneet aivan kamalalle. Niin kuin tummavetisen järven pohjamutaa olis leivälle levittänyt!  :o
Oon tainnu saada jotain maanantaikappaleita. Mutta eipä tee kyllä mieli enää kyseistä tuotetta riskillä ostaa. Sotken siis omia chilejä Olympiaan, stana.  ;D
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

shp

Tuossa lidlin chilisulatejuustossa on kyllä ihan havaittavaa poltetta, kaikenlisäksi halpaa ko saippua. 1,15e/200g
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Jahvetti

Niin Waikulle vielä, jos ne kerran ovat valmista kamaa, niin en ihan täysin ymmärrä tota sun uunihommelia...

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Ozz

Haba ribsit oli iso yllätys niissä todellakin habaa ja ostaisin uudelleenkin jos vain mahdollisuus niin hyviltä maistuivat poltetta olisi voinut olla enemmänkin mutta kaupan tuotteiksi ihan ok kaikki Lidl:in muut Chili-viikon tuotteet oli kyllä täyttä kuraa syvästi pettynyt moiseen

Ozz

Hyi helkatti maistoin tuota chiliolutta ostin 4 pulloa olihan tunkkasen makusta kuraa en suosittele edes pahimmalle vihamiehelle ;)
Emäntä maisto hieman ja anto meikäläiselle flindan et juo loput no puol pulloa irvistellen meni loput jätevedenpuhdistamon nautittavaks en ole koskaan yhtä pahaa bisseä juonnu ja luultavasti ei tule koskaan vastaan moista kuravettä :( -loput kaks pulloo täytyy kait viedä riihimäelle ongelmajätteeksi :)

pak

Noita wingsejä syödessä tuli mieleen, että miksi en ole ostanut Lidlin pakastewingsejä (ainakin joitain vuosia sitten niillä oli sellaisia).
Syy on se, että niistä siivistä on liian monesta mennyt luita poikki.
Minä en halua syödä ruokaa jota on käsitelty niin kovakouraisesti ettei luut kestä.

oh5yw

Tässä(kin) sen näkee, että makuasioista ei kannata kiistellä.

Minusta olut oli juotavaa, makkara syötävää, juusto meni leivän päällä kurkusta alas, curryketsuppi maistui mainolta, dippijauheissa oli poltetta ja chilimyllyt toimivat niinkuin pitikin.

Jopa suklaachilikin paahtoleivän päällä oli ihan syötävää

Kari