tammikuu 10, 2025, 11:36:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Tomaatti ongelma

Aloittaja museosetä, huhtikuu 14, 2011, 10:59:42 ap

« edellinen - seuraava »

museosetä

Elikkäs ostin honkkarista tomaatin siemeniä ja ne on nyt muutaman viikon ollu eslien alla kasvamassa. muuten noussut hyvin mutta lehdet haalistuvat ja näyttää muutenkin vähän aliravitulta.. growta laitan tänään ensimmäistä kertaa.. oon pitäny 18/6 valoja, onko ok?? muutenki saa kertoo niksejä ja vinkkejä tomaatin kasvatukseen kun ite on ihan pihalla :D kiitos

Upcider

Lainaus käyttäjältä: museosetä - huhtikuu 14, 2011, 10:59:42 ap
Elikkäs ostin honkkarista tomaatin siemeniä ja ne on nyt muutaman viikon ollu eslien alla kasvamassa. muuten noussut hyvin mutta lehdet haalistuvat ja näyttää muutenkin vähän aliravitulta.. growta laitan tänään ensimmäistä kertaa.. oon pitäny 18/6 valoja, onko ok?? muutenki saa kertoo niksejä ja vinkkejä tomaatin kasvatukseen kun ite on ihan pihalla :D kiitos

Valoja voit vähentää, riippuen tietenkin siitä minkä tehoiset valot käytössä. 16/8 riittää jo helposti ja saavat kunnon lepovaiheen.

Jos lehdet ovat vaaleanvihreät niin varmista, että
a) typpeä on tarpeeksi (lannoitus)
b) ettet kastele liikaa

Hegu

liika valoa myös epäilen. Itse pidin valoa tomaatille 14/10 ja hyvin ovat kasvaneet

Herra 47

jos muutaman viikon olleet ja nyt vasta lannoitetta niin siinä se vika... ei riitä puhti enää
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)