toukokuu 14, 2024, 19:08:47 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


K18- Mitä mukissa.

Aloittaja Macex, maaliskuu 23, 2013, 01:09:13 ap

« edellinen - seuraava »

masaiman

Justiin eilen tämän ketjun tiimoilta pyörittelin uikkupakettia kädessä ja totesin että hittolainen eihän tässä lue...

Ryhis

Jätin 240 vuotiaan sinkku viskin kotiini, laitoin Dodonnahkabuutsit jalkaan ja nyt olen mutsilla nauttimassa punaviiniä. Senorio de los Llanosta.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

bobster

Mites kun toi Jim Beam-pullo on ollut yli 12 vuotta mulla et vaan pieniä huikkia parin vuoden välein otettu. Vielä puoli pulloa kaapissa. Jokos se rupeis laatubourbonia oleen?
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: bobster - maaliskuu 25, 2013, 18:35:10 ip
Mites kun toi Jim Beam-pullo on ollut yli 12 vuotta mulla et vaan pieniä huikkia parin vuoden välein otettu. Vielä puoli pulloa kaapissa. Jokos se rupeis laatubourbonia oleen?


Riippuu millaisessa tynnyrissä olet sisältöä säilyttänyt.  ;D

Nosiseptori

Juuri nyt Alkon pääsiäisoluiden valikoimasta Neuzeller Apfel Bieriä - olutta, johon on sekoitettu omenamehutiivistettä... Yghh... Joisin mieluummin jopa alle 15-vuotiasta sinkkuviskiä...


(no voittanee tämä jonkin upciderin?)

Aji Inferno


Nosiseptori

Viskilinjalla jatketaan.  ;D

Tunti sitten Bunnahabhain 12 yo ja nyt Laphroaig Quarter Caskia. Pakko rakastaa QC:n savuun yhdistyvää makeutta. Parempaa kuin 10-vuotias. Äskettäin katsomassani QC:n arvosteluvideossa tyyppi sanoi, että tätä olisi kypsytetty isommissa tynnyreissä ensin viisi vuotta ja sitten siirretty näihin pienempiin "neljäsosaämpäreihin" 7 kk:ksi. Eli kyseisen kaverin mukaan alle kuusivuotiasta sinkkuviskiä. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=p7ICsfwTwm4

Janne

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 26, 2013, 18:47:46 ip
Äskettäin katsomassani QC:n arvosteluvideossa tyyppi sanoi, että tätä olisi kypsytetty isommissa tynnyreissä ensin viisi vuotta ja sitten siirretty näihin pienempiin "neljäsosaämpäreihin" 7 kk:ksi. Eli kyseisen kaverin mukaan alle kuusivuotiasta sinkkuviskiä. ;)

Joo noinhan se on. Ja väittivät että ikääntyy nopeammin kun on enemmän puuta per litra viskiä, tiedä häntä sitten. Mä olen vähän eri mieltä tuosta vertailusta peruslappariin, pidän kyllä enemmän peruslaadusta vaikka kumpikin maistuu :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Chillaillen


Minbaari

Lapsang souchungia saunan päälle loimukoivusta vuollusta kuksasta.
#816

Nosiseptori

Flying Dog Raging Bitch Belgian style IPA. Ihan kohtuullista IPA:a kuppilassa yksin ryystäen, itseäni palkiten.

bläkkäri

Koffia näin illan aluksi. Täytyy kohta lähtee työmaalta hakeen kupillinen Slushia, tänään saatiin kone. Siihen sekaan vodka/sininenturkkari/haba-litkua.  :o :P 8)...

jaolsten

Lahden sinistä ja auchentoscania. Myytinmurtajat <3
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 27, 2013, 23:38:40 ip
auchentoscania.


Viskiä jota pystyy tilaamaan baarimikolta vähän tukevammassakin humalassa. "Yksi asschhhnnto...ascccssson, assönttösssen."  ;D
#816

jaolsten

Arvaa kävinkö eilen pikku pörrössä parikin kertaa pullolla lunttaamassa. Kolme askelta takaisin koneelle ja olin unohtanut. Muutaman reissun vaati, mutta kai se kannatti, en muista kannattiko.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Nosiseptori

Bowmore Mariner 15 yo. Opettelen pitämään tästä, on kuitenkin litran leka hyllyllä. Kuulemma Mariner on joskus ennen wanhaan ollut parempi juoma. Ei tämäkään siis pahaa ole, mutta ei sijoitu kärkeen.

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 28, 2013, 16:40:47 ip
Arvaa kävinkö eilen pikku pörrössä parikin kertaa pullolla lunttaamassa. Kolme askelta takaisin koneelle ja olin unohtanut. Muutaman reissun vaati, mutta kai se kannatti, en muista kannattiko.


Ja jos aletaan riemulla pilkkua parittelemaan niin oikeastihan se on Auchentoshan. :) On muuten jäänyt maistamatta, mutta ehtiihän sitä...

SK

Kunhan pääsen töistä niin, mukiin menee Naga shottia löysin sitä tänään ensimmäisen kerran Hangon alkosta.

wille

Greenall'sin Gin & Tonic Bitter Lemon. Nam.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

LupeKani

Lonkeroa jäillä toisessa tuopissa ja toisessa sitten jägermeister colan kanssa toisessa.