toukokuu 24, 2024, 17:38:12 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Aloittelija Kouvolasta

Aloittaja ChillToni, toukokuu 08, 2012, 16:53:38 ip

« edellinen - seuraava »

ChillToni

toukokuu 08, 2012, 16:53:38 ip Viimeisin muokkaus: toukokuu 11, 2012, 21:43:25 ip käyttäjältä ChillToni
Moro kaikki  :) nyt tää chilistys sitte kai alkoi minunki osalta :D,
ihan vaa heräteostoksena cittarista ostin jotain ilmeisesti säälittävän mietoa lajiketta (capsicum annuum lombardo) nooh kuhan nyt harjotellaan,
ja tietty vaan iskin kaikki n.45 siementä suoraan pelkkään multaan, mihinkähän noitten kaikkien taimien kans viel joutuu  :o
noh mutta nyt n. 2vk. sen jälkeen onkin jo tullu rakenneltua vähän valaistusta, vesiviljelylaitetta yms.  :)
Ja menipä näköjään 6000 jäsenen rajaki rikki  ::)

Ainiin..ja ammatiltanihan olen sähköasentaja, eli jos esim. valaisintin yms. kytkennöissä on peukalo suussa, niin ihan vapaasti saa kysyä ja parhaani mukaan autan :)

Tästä se lähtee  ;)

When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

Huru-ukko

Tervetuloa, ei Lombardo ole mieto, siinä ei ole poltetta lainkaaan  ;). Hyvänmakuinen on toki, viime vuonna itselläni oli 4 puskaa kasvamassa...

ChillToni

jotain tollasta vähän lueskelinki, täytyy varmaan ostaa muutama taimi näin aluks kun niitä tossa yhessä liikkeessä ihan lähellä näytti olevan :)
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

Minbaari

Teretuloa maailman parhaimman harrastuksen pariin!
#816

Jolixir

Tervetuloa myös omasta puolesta harrastuksen pariin. Itse olin ennen tänne saapumista kasvattanut 2 vuotta useita lajeja mutta nyt jo viikossa huomannut kuinka päin helvettiä olenkaan asioita tehnyt ja en tiennytkään mitään chilien kasvattamisesta =) joten opettelu alko itselläkin uusiksi ja mietin jo suuria tulevaisuutta varten kunhan saan perusteet kuntoon. Siksi tämä paikka loistava vaikka itse menen vieläkin sekasin monista asioita kun mielipiteitä myös monia. Tosin niin on lajikkeitakin ja se monipuolisuus tästä hauskaa tekeekin


Whili

Kouvostoliiton Chilimafia saanut jälleen uuden jäsenen  ;)

Tervetuloa foorumille !!

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: Whili - toukokuu 09, 2012, 07:45:19 ap
Kouvostoliiton Chilimafia saanut jälleen uuden jäsenen  ;)

Tervetuloa foorumille !!


Kiitos vaa :D kyllä näin on :)
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose


jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

ChillToni

täytyy koittaa uskaltaa tulla miittii sit kai  ;D
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

Lillen

 Epäreilua, miksi kaikki chilin kasvattajat asuu kouvostoliitossa? Muuttaisi tai aktivoituisi joku Kirkkonummelainenkin   ;) vink, vink Kirkkonummelaiset!

Mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan! Ensi vuonna se mopo sitten viimeistään karkaa, jos ei vielä ollut ehtinyt karata  :).

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: Lillen - toukokuu 16, 2012, 21:16:57 ip
Epäreilua, miksi kaikki chilin kasvattajat asuu kouvostoliitossa? Muuttaisi tai aktivoituisi joku Kirkkonummelainenkin   ;) vink, vink Kirkkonummelaiset!

Mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan! Ensi vuonna se mopo sitten viimeistään karkaa, jos ei vielä ollut ehtinyt karata  :).


Muuta ihmees kouvolaa päin :D ei tää nii paha mesta oo ku miltä tuntuu :D
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

wille

Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Lillen

Ei hitto, mä oon just muuttanut, seuraavan kerran muutan kun lennän pesästä, aivan kauheeta säätöä tuo muuttaminen nimittäin  ;)

Ex. naapurini muutti juuri Kouvostoliittoon, tietääkseni on viihtynyt ,mutta kaipaa kuitenkin takaisin Kirkkonummelle, K-citymarketin ja Prisman valtakuntaan  8).

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: Lillen - toukokuu 16, 2012, 22:50:20 ip
Ei hitto, mä oon just muuttanut, seuraavan kerran muutan kun lennän pesästä, aivan kauheeta säätöä tuo muuttaminen nimittäin  ;)

Ex. naapurini muutti juuri Kouvostoliittoon, tietääkseni on viihtynyt ,mutta kaipaa kuitenkin takaisin Kirkkonummelle, K-citymarketin ja Prisman valtakuntaan  8).


Nohh noh onhan meil sentää tääl maailman isoin prisma  ;D tosin sielt ei löydy ees verkkoruukkuja :o
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D


indeed  ;D
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

Jani M

Ha, yksi mun lombardoista kypsytti just pari podia kypsäksi, oli niissä selkästi vaimea annuumin polte. Tosi hyvän makuisia oli annuumiksi. Noitahan vois kokeilla risteyttää jonkun jäykemmän kanssa.

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: Jarok - toukokuu 18, 2012, 15:16:10 ip
Ha, yksi mun lombardoista kypsytti just pari podia kypsäksi, oli niissä selkästi vaimea annuumin polte. Tosi hyvän makuisia oli annuumiksi. Noitahan vois kokeilla risteyttää jonkun jäykemmän kanssa.


:D saas nähä kerkeekö noin mun surkeat lombardot mitää saada aikaseks :o
vasta toiset lehdet sirkkalehtien jälkee ilmaantunu, ku meni nii myöhäseks tää kauden aloitus.
Hmm se risteytys kyl kuulostais mielenkiintoselt, jos kerran maku hyvä  :P
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

Toby

Tervetulloa! Taas yksi Kouvolalainen lisää.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.