tammikuu 08, 2025, 22:01:28 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Nagapatonkia Tammiston Citymarketissa

Aloittaja Aji Inferno, heinäkuu 28, 2011, 13:33:47 ip

« edellinen - seuraava »

cuski

Tai sitten oot söpö/sympaattinen ja pyydät kauniisti saisko nagamajoa lisättyä mihintahansa patonkiin :)
Täytyy kyllä sanoa että asiakaspalvelu on erinomaista.

cuski

MrFrost

Postasin jo tonne omaan päiväkirjaan, mutta laitetaan tännekki:

Sairaalaan mennessä kävin hakemassa Lihamestarin duunimestalta sen etna-patongin... Pienoinen pettymys, ei siinä suoranaisesti mun kappaleessa ollut nagan makua, pientä poltetta kyllä oli majoneesissa havaittavissa, sitten ne etikkajallut pilas sen pienenkin häivähdyksen, mitä chinensen mausta olisi ollut majoneesissä havaittavissa.

Ehdottaisinkin että laittaa vinkiksi sinne, että heivaavat ne jallut hevon helevettiin siitä, majoneesiin vois lisätä vaikka habaneroa, naga ja habanero voivat korostaa toistensa makua, jallujen tilalle sitten vaikka pekonia tai jotain muuta lihaisaa täytettä.

Edelleenkin jotenkin tuntuu siltä, et Jumbon shittarin patongit on hinta-AATUsuhteeltaan parempia... Vaikkei niillä olekaan kun jokunen "tulinen", mutta esim Jumbon Pekonipatonki on aivan loistava....

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

PP

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - syyskuu 13, 2011, 20:39:24 ip
Ehdottaisinkin että laittaa vinkiksi sinne, että heivaavat ne jallut hevon helevettiin siitä, majoneesiin vois lisätä vaikka habaneroa, naga ja habanero voivat korostaa toistensa makua, jallujen tilalle sitten vaikka pekonia tai jotain muuta lihaisaa täytettä.

Edelleenkin jotenkin tuntuu siltä, et Jumbon shittarin patongit on hinta-AATUsuhteeltaan parempia... Vaikkei niillä olekaan kun jokunen "tulinen", mutta esim Jumbon Pekonipatonki on aivan loistava....

-T

Asiaa. Lisätoivenaana ja toistona vielä täysjyvä.

Jumbon maalainen-täysjyväpatongista tulee superherkkua tuunaamalla: lisätään chilimajoa, metukkaa tmv. ja savurocotoa tai -nagaa.

Lihamestari

Mä suosittelen palautteen antoa oikeita kanavia pitkin!

Tätä kyseistä reittiä pitkin tämä tuote on saanut alkunsakkin! ;)
Fiksusti muotoiltu palaute toimii aina!
Mut ne hätistää pois, kun menen vinkumaan lisää potkua patonkiin! :(

Noista pyritään kuitenkin tekemään sellaisia, mitkä uppoaa chilin ystäviin, niin heitä myöskin kuunnellaan!
Ja ainahan sitä majoa voi pyytää pikkasen ekstraa, sitä patonkia hakiessa! ;)

Mä oon torstaina duunissa 13.30-21.30, joten kaupan ollessa auki, hulluimmat voivat tulla hakemaan patonkinsa väliin pikkasen extra-Nagaa! ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

PP

Lihamestari

mohla

Pitää perjantaina käväistä Helsingin suunnalla ja samalla täytyy tulla poikkeamaan Tammistossa. Toivottavasti kuuden jälkeen on vielä täysi tohina palvelutiskeillä. Etnaa ja lihaksia täytyy hakea vapaiden päättymisen juhlistamiseksi. =)

Lihamestari

Meillä on palvelutiskit auki koko kaupan aukiolon ajan, poislukien sunnuntai!
Eli palvelemme lihaksilla ja patongein ma-pe 8-21 ja la 8-18...

Montako patonkia ja mitä lihaa sais herralle olla?
Mä voin varmistaa noi lihat ja tilata patongit valmiiks, kun niitä ei tehdä kun ti ja to...

mohla

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 14, 2011, 09:33:34 ap
Meillä on palvelutiskit auki koko kaupan aukiolon ajan, poislukien sunnuntai!
Eli palvelemme lihaksilla ja patongein ma-pe 8-21 ja la 8-18...

Montako patonkia ja mitä lihaa sais herralle olla?
Mä voin varmistaa noi lihat ja tilata patongit valmiiks, kun niitä ei tehdä kun ti ja to...

Huikeaa palvelua! Pistän yv:ä...

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Lihamestari

Mä kävin myöskin antamassa palautetta!
Tämä tapaushan on mennyt siten, että patonkeja tehnyt henkilö ei kestä tippaakaan chiliä ja valitteli, että jos tonne tuuppaa sitä majoa paljon, niin kukaan ei osta!

Mä sitten väänsin rautalangasta sille, että tämähän on tehty nimenomaan niille JOILLA SUU KESTÄÄ!!!
Totesin samalla, että miksi käyttää yhtä mailman tulisimmista chileistä, jos se ei tunnu sieltä yhtään...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 15, 2011, 23:04:08 ip
Mä kävin myöskin antamassa palautetta!
Tämä tapaushan on mennyt siten, että patonkeja tehnyt henkilö ei kestä tippaakaan chiliä ja valitteli, että jos tonne tuuppaa sitä majoa paljon, niin kukaan ei osta!

Mä sitten väänsin rautalangasta sille, että tämähän on tehty nimenomaan niille JOILLA SUU KESTÄÄ!!!
Totesin samalla, että miksi käyttää yhtä mailman tulisimmista chileistä, jos se ei tunnu sieltä yhtään...

Oikein!! :) Koko patonkihylly on viikon ympäri suunnattu nimenomaan niille perustaviksille, joille klassinen silakkalaatikko on mausteisuuden ääriraja. Olin oikeasti vähän yllättynyt kuullessani, että "Etna" on tarjolla vain kahtena päivänä viikossa. Päätös ei voinut pohjautua myyntilukuihin, koska niitä ei siinä vaiheessa, eli aivan alussa, vielä ollutkaan. Joku jossain vain veti sen tunnetun "jarrun" päälle, päättäen ettei chilipatongille voi olla muuta kuin marginaalikysyntää?

Vaikken ole asiasta varmistusta kuullutkaan, näyttää siltä, että esim. Hesburger on lopettanut vähääkään oikeasti tuliset tuotteensa maksalaatikkokansan valitusten pelästyttämänä. Onko kiukkuinen mummo "minun pojanpoikani kitalaessa tuntui lämpöä!!!" tärkeämpi asiakas kuin me kymmenet, tai uskoakseni sadat tuhannet oikean chilin ystävät? Siltä vaikuttaa.

Miten taltuttaa tavallisuuden tyrannia myös ruokapuolella? ;)  Se kun lähtee lukemattomien meistä kotoakin - vaimo tai mies kun kieltää nagaherkkujen käytön perheessä.

Suomella on vielä matkaa vaikkapa Kiinan Sichuanin tuliseen, superherkulliseen keittiökulttuuriin. Se on kuitenkin hyvä muistaa, että sielläkin chili on ollut täysin tuontitavaraa, sillä chili ei luonnostaan Kiinassa kasva. Sielläkin jotkut ovat kauan sitten rikkoneet rajulla tavalla traditioita, raivostuttaen enemmistön, esitellessään chilin kokkaukseen. Harva valittanee tänä päivänä. ;)  Ehkä täällä täytyy tehdä sama. Vaikka ihan piruuttaan. :)

Herra 47

eiköhän täällä suomessa koko ajan ole kova yritys päällä tuon chilin saamiseksi "normaaliin keittiöön" ;)
ja paljon on jo saatu aikaan mutta paljon vielä työtä sen eteen on tehtävä
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 15, 2011, 23:41:20 ip
Oikein!! :) Koko patonkihylly on viikon ympäri suunnattu nimenomaan niille perustaviksille, joille klassinen silakkalaatikko on mausteisuuden ääriraja. Olin oikeasti vähän yllättynyt kuullessani, että "Etna" on tarjolla vain kahtena päivänä viikossa. Päätös ei voinut pohjautua myyntilukuihin, koska niitä ei siinä vaiheessa, eli aivan alussa, vielä ollutkaan. Joku jossain vain veti sen tunnetun "jarrun" päälle, päättäen ettei chilipatongille voi olla muuta kuin marginaalikysyntää?
Kyl mä meinaan käydä keskusteluja uudemman kerran, heti kun tota on myyty muutama kuukaus!
Käyn koneelta kattomassa lukuja, sillä mulla on sellainen tutina (kyselyjen perusteella), että toi Etna ei ole edes sieltä huonoiten menevästä päästä!

Mä nyt ainakin siellä lihatiskillä lupaan pitää tsiliherkkuja joka viikonloppu!
Ja mitä luultavimmin siellä kalatiskilläkin tullaan näitä näkemään! ;)

Sielä kalatiskillä jarrua painaa vaan sellainen vanhempi kalaherra, jolla muisti ei pelaa!
Sille on annettu vaikka mitä reseptejä ja ideoita, mut ei se niitä muista koskaan viikonloppuisin tiskiin laittaa... :(
Paholaisen lohitaskuakin on tainnu vaan pari kertaa olla tiskissä...

PP

Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 13, 2011, 22:13:07 ip
Sinne meni.

Nyt tuli vastaus. Myymäläpäällikkö lupasi viedä ehdotuksen eteenpäin patonkitiskin vastaavalle.

Sinne vaan lisää toiveita. Ne vaikuttaa varmasti, varsinkin kun muistaa toiveiden lisäksi kehua kauppaa loistavasta chilipalvelusta.

Aji Inferno

Kuka hyvänsä teistä olikin tehnyt erikoistilauksen nagapatongeista Tammistoon täksi päiväksi: "Suuri Kaniini Bulibubu Sinua Suojelkoon!".  ;D  Se kun tuotti minullekin mahdollisuuden saada pari "Etnaa" - ja vieläpä custom-versioina. Tiskin takana minua aletaan jo osata odottaa (tai jossain tapauksessa kenties pelätä). Tuon jonkun toisen erityistilauksen ansiosta sain itsekin puolivahingossa mahiksen luoda "Etnasta" versiot, joissa (jo loppuneen) salaatin korvasi toisaalta kana, toisaalta tonnikala. Kanaversion ehdin tässä jo illalla testata, ja... että oli HYVÄÄ!!! :D

Tonnifisu vielä odottelee jääkaapissa...

mohla

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - syyskuu 17, 2011, 23:35:01 ip
Kuka hyvänsä teistä olikin tehnyt erikoistilauksen nagapatongeista Tammistoon täksi päiväksi: "Suuri Kaniini Bulibubu Sinua Suojelkoon!".  ;D  Se kun tuotti minullekin mahdollisuuden saada pari "Etnaa" - ja vieläpä custom-versioina. Tiskin takana minua aletaan jo osata odottaa (tai jossain tapauksessa kenties pelätä). Tuon jonkun toisen erityistilauksen ansiosta sain itsekin puolivahingossa mahiksen luoda "Etnasta" versiot, joissa (jo loppuneen) salaatin korvasi toisaalta kana, toisaalta tonnikala. Kanaversion ehdin tässä jo illalla testata, ja... että oli HYVÄÄ!!! :D

Voipi olla, että mä olin ainakin osasyyllinen tuohon löytöösi! Itsestä riippumattomien mutkien kautta mun tilaus perjantaille muuttui lauantaille... Omani kävin hakemassa lauantaina aamupäivällä ja illalla herkkua sai syödä. =)

Aji Inferno

Sekä tonnifisu- että kanatäytteiset versiot muuten toimivat kuin Pülle Döner-Kebabin runoelmat! :)

Ryhis

Se on varmaan pakko taas lounaspatongit hakea Tammistosta. Tsaijai!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Larski

Hervoton pino etnaa nyt tiskissä. Hakekaa omanne pois ettei hyvä tavara mee hukkaan.