lokakuu 06, 2024, 07:22:17 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kun on tylsää...

Aloittaja Vate, heinäkuu 30, 2011, 20:06:40 ip

« edellinen - seuraava »

Vate

Onko "Tylsistymisvaaran" estämiseen mitään keinoja?
Kertokaa omat ajan-tappamiskeinot tänne!

Legoinsinööri


Gigiliini

Lemmenleikit chilien käsittelyn jälkeen, pesemättä käsiä tietty.  :D
En tarvitse asennettasi, minulla on omani.

Janne

"Tylsää", "Ei mitään tekemistä"

Siis mitä, onko maailma valmis jo?

Ei kyllä tosiaankaan ole ikinä tylsää tai tekemisen puutetta, päin vastoin potuttaa kun joutuu nukkumaan välillä. Ja vuorokaudessakin on vain 24 tuntia :P
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

wille

Joo, hommaa omakotitalo ja elukoita. Eipähän oo vapaa-ajan ongelmia. Janne tuossa jo vinkkasikin siihen suuntaan ettei vuorokaudessa tunnit riitä, olen ihan samaa mieltä. 36+ tuntia olisi passeli vuorokauden mitta.

Lainaus käyttäjältä: Gigiliini - heinäkuu 30, 2011, 21:15:58 ip
Lemmenleikit chilien käsittelyn jälkeen, pesemättä käsiä tietty.  :D


Kipeä, kipeä ihminen.  ;D
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Gigiliini

Eipäs vaan kukkakaupan täti....
En tarvitse asennettasi, minulla on omani.

Vate

heinäkuu 31, 2011, 12:17:43 ip #6 Viimeisin muokkaus: elokuu 09, 2011, 10:18:48 ap käyttäjältä Vate
Lainaus käyttäjältä: Gigiliini - heinäkuu 30, 2011, 21:15:58 ip
Lemmenleikit chilien käsittelyn jälkeen, pesemättä käsiä tietty.  :D


Luulin et tää on kaiken ikäisille tää foorumi... :o Mut eipäs tuo mitään, tulevaisuudessa sit ::)

InkRose

Lainaus käyttäjältä: Janne - heinäkuu 30, 2011, 22:13:53 ip
... päin vastoin potuttaa kun joutuu nukkumaan välillä. Ja vuorokaudessakin on vain 24 tuntia :P


Tätä komppaan myös. Eihän niistä lisätunneistakaan täyttä hyötyä tietysti saisi kun välillä on heikon lihanuken pakko nukkua... :)

MegaRatt44

Nappaat Nintendon käteen ja pelität tai kuuntelet musaa!
Kauden 2012 päiväkirja alotteilla:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11388.0

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: InkRose - heinäkuu 31, 2011, 12:58:04 ip
Lainaus käyttäjältä: Janne - heinäkuu 30, 2011, 22:13:53 ip
... päin vastoin potuttaa kun joutuu nukkumaan välillä. Ja vuorokaudessakin on vain 24 tuntia :P


Tätä komppaan myös. Eihän niistä lisätunneistakaan täyttä hyötyä tietysti saisi kun välillä on heikon lihanuken pakko nukkua... :)


Olen huomannu kans, että perheenisän vuorokaudessa pitäis olla 36 tuntia. Itsekin töiden jälkeen opiskelen, hoidan mukuloita ja leikin omaishoitajaa. Sitten kun luppoaikaa jää koitan saada Pirkanmaalaisia chiliharrastajia aktivoitumaan.

biblo

Lainaus käyttäjältä: wille - heinäkuu 30, 2011, 22:31:12 ip
Joo, hommaa omakotitalo ja elukoita. Eipähän oo vapaa-ajan ongelmia. Janne tuossa jo vinkkasikin siihen suuntaan ettei vuorokaudessa tunnit riitä, olen ihan samaa mieltä. 36+ tuntia olisi passeli vuorokauden mitta.



Samaa mieltä. 1934 tehty talo jossa remppaa jos jonkinmoista ja 2500m2 nurtsipiha marjapuskineen jne eivät kyllä jätä kylmäksi.
"Grow food, not lawns"

wille

Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 05, 2011, 17:25:35 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - heinäkuu 30, 2011, 22:31:12 ip
Joo, hommaa omakotitalo ja elukoita. Eipähän oo vapaa-ajan ongelmia. Janne tuossa jo vinkkasikin siihen suuntaan ettei vuorokaudessa tunnit riitä, olen ihan samaa mieltä. 36+ tuntia olisi passeli vuorokauden mitta.



Samaa mieltä. 1934 tehty talo jossa remppaa jos jonkinmoista ja 2500m2 nurtsipiha marjapuskineen jne eivät kyllä jätä kylmäksi.


Perhana, voitit vuodella. Meillä -35 valmistunut. ;)
Täällä pihaa 4500m2. Nurmikkoa, marjapuskaa ja omenapuita...
Tänään toinen lape vanhasta tiilikatolsta uusittu aluskatteelle asti. Juuri ja juuri riitti valoisat tunnit. Niitäkin pitäisi olla enemmän, vuodenajasta riippumatta. Jatkuu huomenna...
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

biblo

Itsellä menee kattohommiksia vasta 2-3v sisään mutta nytten olen levyttänyt makkarin seiniä ja kaivanut alkuperäistä lautaseinää esille parilta seinältä. Tänään levytys loppuun ja sitten kittaukset+hionnat. Samalla pyyhkäistään lautaseinät ja tiikkilakka päälle.

Sen jälkeen yläkerrassa yhden huoneen pinnat ja yhden huoneen teko.


Hommaa riittää ja töissäkin pitäisi käydä. Tosin tälläistä muutaman vuoden odottanut ja nyt kun se on löytynyt, niin ei saa valittaa.
"Grow food, not lawns"

wille

Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 06, 2011, 10:00:36 ap
Itsellä menee kattohommiksia vasta 2-3v sisään mutta nytten olen levyttänyt makkarin seiniä ja kaivanut alkuperäistä lautaseinää esille parilta seinältä. Tänään levytys loppuun ja sitten kittaukset+hionnat. Samalla pyyhkäistään lautaseinät ja tiikkilakka päälle.

Sen jälkeen yläkerrassa yhden huoneen pinnat ja yhden huoneen teko.


Hommaa riittää ja töissäkin pitäisi käydä. Tosin tälläistä muutaman vuoden odottanut ja nyt kun se on löytynyt, niin ei saa valittaa.


On se vaan mukavaa. Mulla on peruskorjaus ja laajennus käynnissä. Ihan mukavaa muuten, mutta kun tälläkertaa ei saanut itse sanella aikataulua. Kiirusta pitää.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

biblo

Tosiaan, teenhän joka huoneeseen myös lautalattian eli sitä hommaa piisaa. Onneksi itsellä on aikataulu oman pään mukainen joten jos alkaa ressata niin pitää breikkiä.
"Grow food, not lawns"

coco

Välillä tuntuu ettei kerkeä tylsistymään. Yleensä on aina jotain pientä projektia meneillään.

wille

Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 06, 2011, 10:46:40 ap
Tosiaan, teenhän joka huoneeseen myös lautalattian eli sitä hommaa piisaa. Onneksi itsellä on aikataulu oman pään mukainen joten jos alkaa ressata niin pitää breikkiä.


Rahaa se syo ja aikaa se vie, mutta on se kuitenkin sen arvoista remapata omaa taloa, oman maun mukaan.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Janne

Lainaus käyttäjältä: wille - elokuu 06, 2011, 20:16:26 ip
Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 06, 2011, 10:46:40 ap
Tosiaan, teenhän joka huoneeseen myös lautalattian eli sitä hommaa piisaa. Onneksi itsellä on aikataulu oman pään mukainen joten jos alkaa ressata niin pitää breikkiä.


Rahaa se syo ja aikaa se vie, mutta on se kuitenkin sen arvoista remapata omaa taloa, oman maun mukaan.

Vanhan talon laittajille vois varmaan kyhätä oman ketjunsa...
Mä nokitan täältä edellisiin viesteihin viitaten, meidän talo on rakennettu 1910.  ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

hessi

Lainaus käyttäjältä: Vate - heinäkuu 30, 2011, 20:06:40 ip
Onko "Tylsistymisvaaran" estämiseen mitään keinoja?
Kertokaa omat ajan-tappamiskeinot tänne!


siis mitä? ajan tappamiskeinot? huh olis edes joskus aikaa vaan istua sohvalla ja ihmetellä maailman menoa :) hyvä kun tänne foorumille ehtii muutaman kerran viikossa, eli se taitaa olla se mun ajan tappo,
jos on väsy eikä jaksa tehdä hommia niin sit tulen katsomaan foorumin ja yhdistyksen sivut, eihän mulla muuta elämää ole kuin chilit  ;)
tylsää minulla on todella harvoin.... vapaa aikaa vielä harvemmin  ::) ::)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

biblo

Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 06, 2011, 20:18:16 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - elokuu 06, 2011, 20:16:26 ip
Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 06, 2011, 10:46:40 ap
Tosiaan, teenhän joka huoneeseen myös lautalattian eli sitä hommaa piisaa. Onneksi itsellä on aikataulu oman pään mukainen joten jos alkaa ressata niin pitää breikkiä.


Rahaa se syo ja aikaa se vie, mutta on se kuitenkin sen arvoista remapata omaa taloa, oman maun mukaan.

Vanhan talon laittajille vois varmaan kyhätä oman ketjunsa...
Mä nokitan täältä edellisiin viesteihin viitaten, meidän talo on rakennettu 1910.  ;)


Voisi tosiaan. Itsekin etsittiin vanhaa pappilaa/maatilakeskusta jostain 1900-luvun taitteesta tai vastaavasti tämmöistä rintamamiestyyppistä. RM-talo löytyi n.500m päästä duunipaikalta joten eipä voi valittaa.
"Grow food, not lawns"