kesäkuu 29, 2024, 04:27:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Hei Haloo...

Aloittaja ChiliPark, elokuu 23, 2011, 23:44:19 ip

« edellinen - seuraava »

Starwhite

Yhdistyksen siemenpankin on tarkoitus taata se että liikkeellä on puhtaita siemeniä, kunhan tulee tietystä erästä kasvattaneiden raportit sun muut ominaisuudet. Mutta itse ainakin olisin vaan iloinen jos sen tutun ja turvallisen kaupallisen lajikkeen sijaan saisinkin jonkun harvinaisen risteytymän tai variaation. Monelle ei liene tärkeintä se että on juuri sitä samaa jalapenoa kuin kaikilla muillakin, vaan se että saa maukkaita tuoreita chilejä. Jotkut jalostavat ja risteyttävät itsekin löytääkseen uusia ominaisuuksia. Ja niistä siemenistähän voi pyytää kovaa hintaa kun muistaa mainostaa että "Erittäin harvinainen keltainen Congo" ;)

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: Starwhite - elokuu 27, 2011, 17:23:14 ip
Yhdistyksen siemenpankin on tarkoitus taata se että liikkeellä on puhtaita siemeniä, kunhan tulee tietystä erästä kasvattaneiden raportit sun muut ominaisuudet. Mutta itse ainakin olisin vaan iloinen jos sen tutun ja turvallisen kaupallisen lajikkeen sijaan saisinkin jonkun harvinaisen risteytymän tai variaation. Monelle ei liene tärkeintä se että on juuri sitä samaa jalapenoa kuin kaikilla muillakin, vaan se että saa maukkaita tuoreita chilejä. Jotkut jalostavat ja risteyttävät itsekin löytääkseen uusia ominaisuuksia. Ja niistä siemenistähän voi pyytää kovaa hintaa kun muistaa mainostaa että "Erittäin harvinainen keltainen Congo" ;)


Sinänsä hassua että tämän congon siemenet tulivat nimenomaan chiliyhdistyksen liittymis lahjana  ;). En mitenkään pahoillani ole kuitenkaan.. maku ratkaisee. Siemeniä oon ottanut noistakin talteen ja niitä saa jos joku haluaa. Tarkoituksena laittaa näitä uusia (uusista siemenistä) myös ensi kaudeksi tulemaan.. Ihan mielenkiinnon vuoksi. En noista sukupolvista oo niin perillä, mutta ilmeisesti nykyiset kuninkuusluokkaa eli F1.. F1 polven siemenistä saattaa tulla sitten jotain ihan muuta?? Oonko edes hieman perillä?

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: Starwhite - elokuu 27, 2011, 17:23:14 ipJa niistä siemenistähän voi pyytää kovaa hintaa kun muistaa mainostaa että "Erittäin harvinainen keltainen Congo" ;)

Vaan mistä voit tietää, että siemenistä tule keltainen tai edes Congo?
Vastaus: ei mistään. Ensimmäisen risteytyneen sukupolven siemenet voivat tuottaa mitä tahansa; tai olla itämättä. Ne voivat myös olla pahan makuisia tai mauttomia.

Minä hankin siemeneni luotettavista lähteistä. Olen jo riittävästi ihmetellyt kaikenlaisia vahinkoja ja suprise-pussukoita. Loppuvuodesta taidan taas blogissani lahjoittaa kertyneet yllätyspussit pois. Ihme kyllä niilläkin on ottajansa. Jännitystä elämään?

popcornmaker

elokuu 27, 2011, 19:14:02 ip #123 Viimeisin muokkaus: elokuu 27, 2011, 19:16:38 ip käyttäjältä popcornmaker
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - elokuu 27, 2011, 17:48:57 ip
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - elokuu 27, 2011, 17:23:14 ipJa niistä siemenistähän voi pyytää kovaa hintaa kun muistaa mainostaa että "Erittäin harvinainen keltainen Congo" ;)

Vaan mistä voit tietää, että siemenistä tule keltainen tai edes Congo?
Vastaus: ei mistään. Ensimmäisen risteytyneen sukupolven siemenet voivat tuottaa mitä tahansa; tai olla itämättä. Ne voivat myös olla pahan makuisia tai mauttomia.

Minä hankin siemeneni luotettavista lähteistä. Olen jo riittävästi ihmetellyt kaikenlaisia vahinkoja ja suprise-pussukoita. Loppuvuodesta taidan taas blogissani lahjoittaa kertyneet yllätyspussit pois. Ihme kyllä niilläkin on ottajansa. Jännitystä elämään?


Älä nyt väitä ettetkö olisi edes vähän nauttinut kun olet selvittänyt väärien siementen mysteeriä (oon lukenut sun blogia)? Jännitystä elämään tai chilikasvatukseen.. Olishan se oikeesti pirun jännää jos sais pussin jossa 100 siementä ja kaikki eri lajia.. Niistä vaikka 10 itämään ja sitten arvuuttelis mitäs tänä vuonna kasvaa  ::). Toki en ite tuohon lähtis nykyisillä tiloilla, mutta jos olis tilaa missä kasvattaa niin lähtisin.


Edit: ainiin.. loistava blogi  :). Käyn päivittäin katsomassa josko jotain uutta olisi. Kirjanmerkeissä tottakai

biblo

Lainaus käyttäjältä: ..TOMPPA.. - elokuu 27, 2011, 01:50:23 ap
anteeksi masa, en ymmärtänyt tarkoititko tuon ilkeilynä vai ihan tosissasiko meinasit  :)

jos totta puhutaan niin virka yhdistyksen johdossa on varmasti suht kakkamainen homma ja siihen löytyy parempiakin ehdokkaita kuin minä.  

Toki voin auttaa yhdistystä kun sen aika on mutta tuntuu että nyt yksi tai kaksi ihmistä kiskoo laivaa pohjasta ylös ja mun mielenkiinto ei ihan nyt siihen riitä,    

täytys olla porukkaa ja valmiit toimintasuunnitelmat siitä mitä tehdään ja koska ja millä budjetilla ja miten .kukaan ei tahdo lahjoittaa nyt yhdistykselle rahaa (paitsi Biblo)   itse annan mieluummin rahani vaikka jannelle!

myönnän että jos multa kysytään niin en mä tiedä mitä tekisin just nyt yhdistyksen eteen, auttaa voin kun tai jos tehtävä annetaan.

mutta kuten sanoin niin nyt on turha miettiä sitä. nyt on koko homma niin syvällä jossain minun mielestäni..

ja muutenkin jos porukka tarvitsee johonkin vapaaehtoista niin tottakai voin auttaa jos on homma selvä mitä tehdä!!

eriasia on että kuka tahtoo minut ja mihin..     :)


Jotain näyttöä siitä että minä olen siis ainoa joka yhdistykseen kuuluu ja jäsenmaksua maksaa? Olen myös rahaa ojentanut monelle chiliyhdistyksen yhteistyöläiselle ja näin tulen jatkossakin tekemään. Ajan myös yhdistyksen ja chilin sanomaa aina kun tilaisuus tulee.


Outoa on kuitenkin se, että yhdistyksen kovaäänisin vastustaja ei ole koskaan tehnyt/näyttänyt tms konkreettista yhdistyksen puolesta. Tai edes foorumin puolella. Kiroileminen ja muut sujuu kunnialla, tästä on edelleen tallessa sinun aikanaan lähettämä yv jossa minut haukuttiin pystyyn, turhaan..


Jos sinua yhdistyksen toiminta ahdistaa niin kannattanee suoraan avautua sen PJ:lle/hallitukselle vaikka mailitse/puhelimitse tai mikä parhainta, henkilökohtaisesti. Ei suinkaan tulla pauhaamaan foorumille asiasta.


Tämä siis vain minun 0,02e.
"Grow food, not lawns"

Aji Inferno

Käykääpä nämä em. keskustelut jatkossa yv:nä, jos niitä on käytävä. Palataan ratkaisuehdotuksiin.

biblo

Palataan vaan mutta mielestäni itsellä oli oikeus mainita jotain kun suoralla sormella osoitetaan. Pahoittelen asiasta poikkeavaa keskustelua.
"Grow food, not lawns"

InkRose

Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 27, 2011, 13:50:00 ip
Minusta koko foorumiasia on tässä sotkussa vain yksi sivujuonne eikä se saisi nyt ottaa liikaa huomiota tärkeämpien asioiden korjaamiselta.

Muutenkin pitäisi viimeiseen asti välttää vastakkainasettelua chilifoorumin ja -yhdistyksen välillä, kuten Aji Infernokin tuossa esitti.


Tähän vielä hetkeksi palatakseni, tämä viimeisin foorumikysymyksen kertaushan lähti mietinnästäni:
Lainaus käyttäjältä: InkRose - elokuu 27, 2011, 12:46:21 ip
Mitkähän olisivat sellaisia konkreettisia toimenpiteitä, joilla homma saataisiin helpommin lähestyttäväksi keskivertofoorumilaiselle?

Itselleni tulee päällimmäisenä mieleen aktiivisempi virallinen rooli tällä foorumilla, mahdollisesti Fataliin kansainvälisen osion tapainen oma alafoorumi tämän yhteisen osaston ja täysin eri paikassa olevan oman foorumin sijasta, jolla moderaattoreina toimisivat yhdistyksen hallituksen jäsenet.


Tästä on minusta ihan hyvä puhua paitsi yleensä, etenkin nyt vuosikokouksen alla, jolloin hallituksen olisi sitten halutessaan mahdollista luodata aktiivisen jäsenistön kantaa asiaan. Yksi mielestäni painava syy on myös se, että mahdollinen muutos yhdistyksen foorumiratkaisussa ei (sikäli kuin kykenen arvioimaan) juurikaan vaikuta niihin isompiin ongelmiin, mutta nimenomaan korottaisi yhdistyksen profiilia olemassaolevan aktiivisen harrastajakunnan silmissä jotakuinkin ilmaiseksi, mikä voisi hyvinkin johtaa myös ihan tuntuvaan jäsenmäärän kasvuun. Ehkä jopa nykyistenkin jäsenten suurempaan aktiivisuuteen yhdistyksen asioissa.

Lisäksi tämähän voisi olla ehkä se konkreettisin ja tehokkain keino purkaa tuota vastakkainasettelutilannetta ainakin Pentti Peruschilipään kohdalla, jos koko aktiivinen harrastajakunta kokoontuisi samassa paikassa. Tietenkin tässä tulee esiin myös se kysymys, että miksi juuri yhdistyksen pitäisi siirtää keskustelunsa Chilifoorumille eikä toisin päin... Vuori ja Muhammed tulee mieleen enemmän kuin vähän. Ja jos vuori ei mahdu Muhammedin katon alle, niin onhan se helpompaa Muhammedin muuttaa vuoren rinteille asumaan.

Tietenkin tässä välissä esitetyt sidosryhmäkysymykset sun muut pitäisi myös selvittää ennen kuin toimenpiteisiin voidaan ryhtyä vaikka muutosta päätettäisiinkin lähteä hakemaan, mutta ei tätä silti kannata sivuuttaa pelkkänä "sivujuonteena."

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: InkRose - elokuu 29, 2011, 10:42:16 ap
Lainaus käyttäjältä: Janne - elokuu 27, 2011, 13:50:00 ip
Minusta koko foorumiasia on tässä sotkussa vain yksi sivujuonne eikä se saisi nyt ottaa liikaa huomiota tärkeämpien asioiden korjaamiselta.

Muutenkin pitäisi viimeiseen asti välttää vastakkainasettelua chilifoorumin ja -yhdistyksen välillä, kuten Aji Infernokin tuossa esitti.


Tähän vielä hetkeksi palatakseni, tämä viimeisin foorumikysymyksen kertaushan lähti mietinnästäni:
Lainaus käyttäjältä: InkRose - elokuu 27, 2011, 12:46:21 ip
Mitkähän olisivat sellaisia konkreettisia toimenpiteitä, joilla homma saataisiin helpommin lähestyttäväksi keskivertofoorumilaiselle?

Itselleni tulee päällimmäisenä mieleen aktiivisempi virallinen rooli tällä foorumilla, mahdollisesti Fataliin kansainvälisen osion tapainen oma alafoorumi tämän yhteisen osaston ja täysin eri paikassa olevan oman foorumin sijasta, jolla moderaattoreina toimisivat yhdistyksen hallituksen jäsenet.


Tietenkin tässä tulee esiin myös se kysymys, että miksi juuri yhdistyksen pitäisi siirtää keskustelunsa Chilifoorumille eikä toisin päin... Vuori ja Muhammed tulee mieleen enemmän kuin vähän. Ja jos vuori ei mahdu Muhammedin katon alle, niin onhan se helpompaa Muhammedin muuttaa vuoren rinteille asumaan.


Kun kaikkia vaihtoehtoja mietitään, täytyyhän toki tuotakin ajatella. Mielenkiintoinen kysymys. Oikeastaan siinäkin mielessä, että mikä taho tässä lopulta on se "vuori" ja mikä "Muhammed"?  Itse olen ollut taipuvainen näkemään sekä chiliyhdistyksen että esim. tämän foorumimme osana laajempaa kokonaisuutta, eli suomalaista chiliharrastusta. Sitä tukevina elementteinä, siis - ei itsetarkoituksina. Tällöin toinen ei sinänsä ole "tärkeämpi" kuin toinenkaan, vaan niiden funktiot vain ovat erilaiset, ja hyvin mietittynä toisiaan tukevat. Kuten moni täällä on jo todennut, itse *harrastaminen* ei vaadi sen paremmin yhdistystä kuin tätä keskustelufoorumiakaan. Mutta jos (!) molemmilla on oikeasti annettavaa harrastajalle, tämä voi huomata haluavansa liittyä tällaisiin juttuihin ja tukevansa näitä, jopa (yhdistyksen tapauksessa) jäsenmaksulla. Silloin lähdetään "ostajan vapaat markkinat" -periaatteesta: jokaisen osapuolen on ansaittava harrastajien tuki ja uskollisuus, eikä mitään yhtä "puoluetta" Kiinan malliin ole määräämässä miten ihmisten tulee harrastaa. Tällöin ei ole vuorta eikä Muhammedia.

Kuten aiemminkin on todettu, ei ole niinkään tärkeää se, missä tietyt asiat "oikeasti" ovat (esim. yhdistyksen sivut ja tämä foorumi eri sivustoillaan), kunhan tietty harrastajille tärkeä *tieto* linkitetään näiden sivustojen välillä fiksusti. Ei kummankaan tahon tarvitse muuttaa toisen "nurkkiin", eikä siinä olisi - näiden sivustojemme historian ja tietyt pienet mutta merkittävät "aatteellisetkin" erot tietäen - järkeäkään. Mutta sen ei tarvitse tarkoittaa sitä, etteivätkö soveliaat osat kummankin toimintaa voisi olla näkyvillä toisessakin, jos niin halutaan. Koska meillä täällä ei ole mitään tarvetta rajoittavaan kilpailuun yhdistyksen tai muidenkaan toimijoiden kanssa, voimme aivan hyvin tehdä yhteistyötä kaikkien kanssa niin kauan kuin asioiden tietty avoimmuus ja puolueettomuus voidaan säilyttää. Tämä siis vain oma näkemykseni - en ole tämän foorumin omistaja, vaan yksi wanha takapiru. ;)

InkRose

elokuu 29, 2011, 12:40:31 ip #129 Viimeisin muokkaus: elokuu 29, 2011, 12:50:26 ip käyttäjältä InkRose
Hyviä huomioita, kuten tavallista.

Itse mielsin tuon vuori/Muhammed-tilanteen lähinnä käyttäjämäärien (ja sitä kautta mm. viestien määrän ja yleisen aktiivisuuden) erona juuri foorumikysymyksessä (en ole kyllä edes pyytänyt mitään tilastotietoa yhdistyksen foorumin aktiivisuudesta, ihan mielikuvilla pelaan tässä). Siksi pyrin edellisessä viestissäni erottamaan ainakin osin foorumikysymyksen laajemmasta chiliyhdistys/laajempi harrastus -kysymyksestä. Toisaalta, koska foorumit monien harrastustoimintaan ainakin jollain tavalla vaikuttaa, ei sitä täysin irti saa kytkettyä millään. Kuitenkin juuri tuosta syystä - että tämä foorumi on meistä aika monelle, niin enemmän kuin vähemmänkin aktiivisille kirjoittajille, jopa keskeinen osa chiliharrastusta - voisi aiemmin puhutun kaltainen lähempi yhteistyö aika tehokkaastikin lähentää yhdistyksen ja keskivertoharrastajan välejä.

Käytännössä se on nähdäkseni kuitenkin nimenomaan yhdistyksen vallassa tehdä asialle jotain. Yhdistystoiminnasta aktiivisesti kiinnostuneet kyllä sinne liittyvät ja hakeutuvat muutenkin, mutta jos halutaan mahdollisesti esim. enemmän satunnaisia talkooapulaisia milloin mihinkin tai ylipäänsä osallistujia yhdistyksen tapahtumiin, silloin pitäisi yhdistyksen olla myös "virallisesti" aktiivinen siellä missä suuri osa harrastajista ja yhdistyksen jäsenistäkin ovat aktiivisia. Minun nähdäkseni yhdistyksen olennaisin viestintätarve ei siis ole omalla foorumillaan, vaan täällä.

Eihän sillä lopulta ole tosiaan väliä missä mikäkin foorumi on, tai onko yhdistyksellä oma fooruminsa omilla sivuillaan, mutta millä avuilla yhdistys saisi houkuteltua enemmän käyttäjiä sivuilleen niin kauan kuin tämäkin foorumi on olemassa? Enemmän kuin yksi ihminen on muistaakseni tässäkin ketjussa sanonut - ja itse olen pitkälti samaa mieltä - etten todellakaan jaksaisi esim. kasvatuspäiväkirjaa pitää sekä yhdistyksen sivuilla että täällä. Tämä foorumi olisi minulle itsestäänselvä valinta, eikä pelkästään siksi että liityin tänne ensin ja yhdistykseen myöhemmin, vaan etupäässä juuri käyttäjien määrän ja aktiivisuuden vuoksi.

Käytännössä se siis on Suomen chilikartalla kuitenkin tämä foorumi, missä kannattaisi näkyä aktiivisemmin, koska reaalimaailmassa harrastajat ovat niin hajallaan ympäri maata, että montaa kertaa vuodessa eivät samaan paikkaan kovin monet yhtä aikaa eksy. Ei vaikka asuisivat melkein samalla paikkakunnallakin. Täällä toverit niin läheltä kuin kaukaa vaihtavat chili- ja muutkin kuulumiset, jos/kun ei muita yhteisiä rientoja ole.

E: En siis tarkoita lytätä yhdistysaktiiveja, jotka täällä foorumilla paljon yhdistyksen asioista tiedottavatkin ja väkeä värväävät. Yritän sanoa, että tällä hetkellä yhdistys näyttäytyy tällä monien aktiivisten chiliharrastajien "nettikodissa" ainakin osin ulkopuolisena instanssina, joka sitten aina välillä pyytää talkooapua. Rankasti karrikoiden vähän kuin joku pikkuserkku tai setä/täti, joka soittelee vain kun tarvitsee muuttoapua tai pikku pikavippiä ja tarjoaa vaivanpalkaksi pullakahvit kotikylässään toisella puolella maata jos sattuu sukulaispoika niille nurkille eksymään.

poirotti

Vuosia tätä sivusta seuranneena oli pakko rekisteröityä ja esittää kysymtys. huhuja liikkuu.

Lainaus
Jossain vaiheessa joku tiesi kertoa: "mutta sanoihan vollari siellä Tampereen aluejaoston kokouksessa että se
veloittaa yhdistykseltä muutaman tonnin niiden loppuun koodaamisesta tai jostain (vollari tarkoittaa varmaan
yhdistyksen puheenjohtajaa).

Jos tähän on päädytty, niin tuskin puheenjohtaja tätä on päättänyt, sillä hänenhän on täytynyt tässä päätöksessä
jäävätä itsensä.



Tästä kuulin joitain viikkoja sitten vahingossa asiaa että nämä summat joita esimerkiksi siemenpankin kehittämiseen on laitettu eivät liiku muutamissa tuhansissa vaan ovat erittäin merkittäviä. eilen kuului tieto että yhdistys teki tappiota 3000 euroa tilikaudella. Rahaa palaa eikä jäsenet tiedä yhtään mihin.

Herra 47

ei ole yhdistys tappiota tehnyt... Plussan puolella koko ajan olemme olleet.
Eikä meillä edes mitään "erittäin merkittäviä" summia voi liikkuakaan... Minkä suht helposti voi jopa laskea ketä vain... Ja jokainen jäsen kyllä saa tilinpäätöksen tietoonsa esim vuosikokouksessa tai sen jälleen yhdistyksen sivuilta.
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - syyskuu 16, 2011, 09:08:55 ap.. Ja jokainen jäsen kyllä saa tilinpäätöksen tietoonsa esim vuosikokouksessa tai sen jälleen yhdistyksen sivuilta.


Kun en löytänyt (olen ennenkin turhaan etsinyt), niin ojenna nyt auttava kätesi ja laita linkki niihin tilitietoihin. Siis edellisen tilikauden edes.

hessi

rikon taas lakia varmaankin ja olen epärehellinen yms...
ilmoitan vaan ettei niitä yhdistys sivuiltakaan löydy jäsenille.
olen niitä sinne itsekkin pyytänyt jo aikoja sitten.
viime vuosikokousesta löytyy toiminta kertomus ja toimintasuunnitelma.
jäsenet voisitte laittaa sinne nirinät ja narinat osioon kyselyn asiasta.

vaikka ne "ehkä" minulta löytyykin en niitä sinne laita, kun sitten taas rikon lakia...

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

..TOMPPA..

Juu kyllä varmasti chiliyhdistyksellä rahaa on mutta kenen taskuun ne menee ja mitä niillä tehdään onkin toinen juttu!

Ja jotta tästä ei nousisi sotaa niin en tahdo vastaukseksi että "liity niin näet"  ..saatana..

joka vuosi jos tulee yli 20.000 rahaa niin se on kyllä aika merkittävä summa minun mielestäni ja mitä se on sitten 10v päästä..

noh, tosissaa tuo chiliyhdistyshän ei ole kauaa pystyssä kun porukka kyllästyy siihen kun mikään ei toimi.

Nimi voisi ollakkin " Suomen mystinen ja salaisin seura jossa myös syödään chiliä" 

mutta kohta joku  varmasti perustaakin jonkun   SmSSc 1%    ;D

" kaikki tahdissa mukaan"

  Chiliyhdistykseltä on kaikki hävinnyt, myös jäsenet ja varat on kaivoon kadonnut..laiva upposi jo vuonna...

Kaltsu

Alkaa haiskahtaa koko chiliyhdistys. Eikö jossain ole vikaa jos tälläinen hyökkäys chiliyhdistystä vastaan?

Sorry, ei vaan herätä luottamusta. :(
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - syyskuu 16, 2011, 22:53:18 ip
Alkaa haiskahtaa koko chiliyhdistys. Eikö jossain ole vikaa jos tälläinen hyökkäys chiliyhdistystä vastaan?

Sorry, ei vaan herätä luottamusta. :(

Noh... Mielestäni pahinta meteliä on pitäny henkilöt jotka ei yhdistykseen edes kuulu.

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 16, 2011, 23:04:09 ip
Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - syyskuu 16, 2011, 22:53:18 ip
Alkaa haiskahtaa koko chiliyhdistys. Eikö jossain ole vikaa jos tälläinen hyökkäys chiliyhdistystä vastaan?

Sorry, ei vaan herätä luottamusta. :(

Noh... Mielestäni pahinta meteliä on pitäny henkilöt jotka ei yhdistykseen edes kuulu.

Kokous on kohtapuoleen ja kansan ääni puhukoon.

E:vieläkö TT on autossa tilaa ?

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 16, 2011, 23:04:09 ip
Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - syyskuu 16, 2011, 22:53:18 ip
Alkaa haiskahtaa koko chiliyhdistys. Eikö jossain ole vikaa jos tälläinen hyökkäys chiliyhdistystä vastaan?

Sorry, ei vaan herätä luottamusta. :(

Noh... Mielestäni pahinta meteliä on pitäny henkilöt jotka ei yhdistykseen edes kuulu.


Niin, eikö se kerro paljon yhdistyksen toiminnasta?
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Whili

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - syyskuu 16, 2011, 23:11:16 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 16, 2011, 23:04:09 ip
Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - syyskuu 16, 2011, 22:53:18 ip
Alkaa haiskahtaa koko chiliyhdistys. Eikö jossain ole vikaa jos tälläinen hyökkäys chiliyhdistystä vastaan?

Sorry, ei vaan herätä luottamusta. :(

Noh... Mielestäni pahinta meteliä on pitäny henkilöt jotka ei yhdistykseen edes kuulu.


Niin, eikö se kerro paljon yhdistyksen toiminnasta?

Kovin kauaa en ole yhdistyksen toimintaa intensiivisesti seurannut, mutta nurinaa tuntuu kuuluvan jokapuolelta.
Uusia ideoita kehiin ja uusia ihmisiä puikkoihin (vaalit ovat pian), jos vanhat eivät herätä luottamusta.
Tärkeintä on että chiliaatetta edistetään.