tammikuu 09, 2025, 22:16:02 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

E27 45W ESL, 7€ Biltema

Aloittaja Ossian, elokuu 26, 2011, 00:53:58 ap

« edellinen - seuraava »

Ossian

Kävin vantaan biltemassa vaihtamassa rikkinäisen 30W ESL toiseen kun asiakaspalvelussa huomautti että parempaa löytyy ja että sinne oli tullut uusi erä 45W ESL, 7€ kappale.

En ole mainostamassa biltema tai myymässä mitään, mutta hinta tuntu hyvälta ja sen tehosia ei joka paikasta löydy. Ajattelin että voisi muitakin kiinnostaa. En tiedä laadusta, mutta siellä saa luultavasti helposti vaihettua jos tuotteessa vikaa.

tonaal

Tämä löytyy Biltemasta tuotenumerolla 46326 (PIENLOISTELAMPPU 45W 4000K) 6,99e

Whili

Aikas kysyttyä tavaraa, hylly tyhjenee äkkiä!!

InkRose

Hyvä tietää. Melkein voisi vaikka tuonne laittaa maininnan, eikö?

atni

Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

InkRose

Ei ollut kuvaa, mutta kyllä se tuotenumerolla löytyi.

tonaal

Edellistä kommenttia kun kirjoitin niin vielä pari kpl oli nettikaupan kautta tilattavissa.

Jester

Lainaus käyttäjältä: InkRose - elokuu 26, 2011, 11:15:39 ap
Hyvä tietää. Melkein voisi vaikka tuonne laittaa maininnan, eikö?

Kategoria -> Muut harrastukset ja elämä

En oo kyl varmaan ite tällä foorumilla kertaakaan käyny kattoo mitä muut tekee muulla elämällä :) Eli ei ois chili valoja tullu ainakaan sieltä etittyy  ::)
Pitäiskö olla chilitarvike/varustelu bonggaukset oma osio?

MatskuPetteri

Kylläpä aivan. Eslien metsästys ja tarvike-bongaus on aivan jokapäivästä elämää.
Tori osasto "Tarvike-bongaukset" ketjulle sopis mulle hyvin, tän yritän zoomata aina kun foorumille tuun.
Aketza: Laita kaikkea mahdollista itämään.

Lindinen

kyllähän noi toimii minun ponchi chileillä

popcornmaker

"Tuote tilapäisesti loppu verkkokaupasta tai tuote on tilaustuote."

Just mun tuuria  :'(. Jaksaisko tuonne asiakaspalveluun soittaa tai laitaa spostia

tonaal

Joo, minäkin kävin eilen Jyväskylän Biltemassa tiirailemassa näitä paikan päällä. Ei ainummaistakaan ollut enää hyllyssä. Vieressä olisi ollut 30W E27 ESLejä vaikka hevosille syöttää.

En ostanut kun mulla on Motonetin 36W eslejä käytössä. Muistaakseni 7 egen paikkeilla nekin. Motonetin lamput löytyy netistäkin hakusanalla varalamppu 36w.

sorrii

Mä hain Tampereen B'stä edellisviikolla 4kpl kun tiesin niitä kysyä etukäteen. 10kpl niitä tuli torstaina ...

Aika hyvin nuo neuvonnassa tietää tilauksetkin, eli että onko -ja koska- tulossa. Onse ihan mukavan kirkas lamppu hintaisekseen. Kooltaan kaksinkertainen siihen 30W malliin verraten. Alkoi sitten energiansäästö tässäkin taloudessa  :-*
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

harrip

Lainaus käyttäjältä: tonaal - elokuu 28, 2011, 08:23:59 ap
Joo, minäkin kävin eilen Jyväskylän Biltemassa tiirailemassa näitä paikan päällä. Ei ainummaistakaan ollut enää hyllyssä. Vieressä olisi ollut 30W E27 ESLejä vaikka hevosille syöttää.

En ostanut kun mulla on Motonetin 36W eslejä käytössä. Muistaakseni 7 egen paikkeilla nekin. Motonetin lamput löytyy netistäkin hakusanalla varalamppu 36w.

Katsoin motonetin sivulta tuota lamppua, mutta mitään infoa siitä ei saanut irti muuta kuin 36W spiraali. Mikä värilämpö? ja entäpä lumenit?

Kappu

4000k 3077lm espoon biltemassa on kymmenkunta jälellä, siis toi tossa kivenlahden lähellä

-V-

Siinähän on sitten mukavasti valotehoa, vuosia sitten Taskuraketista tilattujen 50W lamppujen paketissa lukee 2400/2500lm (6400/2700K). Eiköhän sitä tule Biltemasta haettua posahtaneiden tilalle...

Hubert

Noissa eroissa voi olla kyse siitä että taskuraketin lamppujen lumenit on ymmärtääkseni mitattu ja yleensä ilmoitetut lumenit on laskettu wattien mukaan. Chilivaari tai joku muu lux-mittarin omistava voisi noi testata.

Jussi_K

osaisko joku ehdottaa, mistä löytäis siistin pöytämallisen valaisimen näille polttimoille edullisesti. Siis semmosen, jossa olis riittävän kokoinen varjostin.

sorrii

Kyä taitaa olla niinettä tässä kokoluokassa on etsittävä valaisin josta saa varjostimen pois häiritsemästä, ja sitten viriteltävä pellistä, pahvista tms. heijastin/varjostin -tai rakennettava itse kokonaan.

Oon itse funtsaillut josko IKEA'n tertial-valasimessa olisi riittävän jäykkä varsi aihioksi. Samoin I'ssä näytti olevan halpoja kattovalaisimia, joista voisi saada sahaamalla, poraamalla ja niittaamalla tyylikkään kuvun.

Prismassa oon nähnyt sellaisia lattiavalasimia, jotka on kuin 2m korkeita koululaisvalasimia [hintaa ~100€] joihin ehkä tääkin polttimo mahtuisi.

Nää bilteman 45 wattiset on tosiaan kooltaan jo verrattavissa noihin isoihin e40-kantaisiin malleihin, eikä mihinkään valaisimiin oo ajateltu niin isoja lamppuja, paitsi ehkä joissakin joissa käytetään isoja hehkulamppuja joita oli ennen ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

-V-

Lainaus käyttäjältä: sorrii - elokuu 31, 2011, 17:55:05 ip
Nää bilteman 45 wattiset on tosiaan kooltaan jo verrattavissa noihin isoihin e40-kantaisiin malleihin

Viitsitkö mitata tuon? Eivät suvainneet Bilteman sivuilla antaa mitään infoa ko. tuotteesta...