tammikuu 10, 2025, 20:01:12 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

Hubert

Sovitaanko nyt tuo 19.00 starttiajaksi? Mulle sopii kyllä hyvin vaikka 20.00, jos porukalla on vaikeuksia päästä aikaisemmin paikan päälle...

Ja paikka on siis tämä: Sloppy Joe

kalat69

meille sopii kello 19 loistavasti, käy myöhemminkin...  :)

2010- 2013 hallituksen jäsen

hessi

helmikuu 21, 2014, 10:29:30 ap #182 Viimeisin muokkaus: helmikuu 21, 2014, 10:31:16 ap käyttäjältä hessi
Valitan, mutta meille tuli kutsu 40-v juhliin joista ei oikein sovi olla pois ( Markon siskon mies).
Ja jos ootte päätösvaltaisin ;) ni valitkaa uus kirstunvartija, kun ne halua olla siinä tehtävässä, ku olen jo rahastonhoitajana yhdistyksellä.
Ja jos jotain rahaa on ni keksikää niille hyvä käyttö! johonkin tutustumismatka olis hienoa.
Onkohan  kukaan saanut sihteeriä kiinni? siis aluejaoston ! (Harri Koivisto)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

kalat69

Kivat oli syömingit. Alkupalat ja jälkkäri oli loistavaa, pääruoka, hampurilainen, oli pikkasen kuivakka mutta syötävää. Seura oli oikein mukavaa! Kokoustettuakin tuli siinä ja lomassa, sillei kevyesti, ja rakas Hassu-Hessi, sä et oo enää rahastonhoitaja ;D

Kiitos kaikille seurasta! Ja ilmeisesti seuraava ruokapaikkakin tuli sovittua, ajankohta vissiin vielä hakusessa...

jewe

Kiitokset myös minun ja vaimoni puolesta kaikille osallistujille.

Hubert

Kiitoksia seurasta! Paikka oli mukava, täytyy käydä toistekin, Pulp Fiction -teema oli piste iin päälle. Osallistujia oli tällä kertaa 9, joista kolme taisivat olla yhdistykseen kuulumattomia. Ja sanotaan tämä nyt taas kerran: nämä tapaamiset ovat aina avoimia kaikille! Ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen, riittää, että on kiinnostunut chileista. Rohkeasti vaan uudetkin tyypit mukaan. Kun tutut ja sukulaiset ovat jo totaalisen kyllästyneitä chilihöpinöihin, on mukavaa istua iltaa seurassa, jossa chileistä puhuminen ei ole suotavaa vaan pakollista...

Siku

Lainaus käyttäjältä: Hubert - helmikuu 21, 2014, 22:39:11 ip
Kun tutut ja sukulaiset ovat jo totaalisen kyllästyneitä chilihöpinöihin, on mukavaa istua iltaa seurassa, jossa chileistä puhuminen ei ole suotavaa vaan pakollista...

Tässä ollaan asian ytimessä.

Siitä kimmpatilauksesta mistä vihjasin 150€ rikki niin säästää postit, ja voidaan ajella saman rahan edestä jakelemassa tavaroita  :D

http://www.keittiovaline.fi/

Tällaista himoitsen itse.
http://www.keittiovaline.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Hopia/Products/965

hessi

:) hyvä, kukas on uusi kirstunvartija?
ja mikäs kimppatilaus on menossa?

Caide

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 23, 2014, 18:26:29 ip
:) hyvä, kukas on uusi kirstunvartija?
ja mikäs kimppatilaus on menossa?

Minä. Keittiötarvikkeita.

Siku

Noh, onko kukaan ottamassa mitään tuolta keittiövälineestä, vai pistänkö tilauksen yksikseni. Haaveena olisi pistää tilaus menemään illalla, että ehtisi tavarat viikonlopuksi.

Caide

Lainaus käyttäjältä: Siku - helmikuu 25, 2014, 12:47:33 ip
Noh, onko kukaan ottamassa mitään tuolta keittiövälineestä, vai pistänkö tilauksen yksikseni. Haaveena olisi pistää tilaus menemään illalla, että ehtisi tavarat viikonlopuksi.

Kyllä mä haluisin ja Huberttikin oli mukana messissä. En vaan enää edes muista kaupan nimeä, mistä piti tilata  :-[

kalat69

Caide

Lainaus käyttäjältä: Siku - helmikuu 22, 2014, 14:26:57 ip
Lainaus käyttäjältä: Hubert - helmikuu 21, 2014, 22:39:11 ip
Kun tutut ja sukulaiset ovat jo totaalisen kyllästyneitä chilihöpinöihin, on mukavaa istua iltaa seurassa, jossa chileistä puhuminen ei ole suotavaa vaan pakollista...

Tässä ollaan asian ytimessä.

Siitä kimmpatilauksesta mistä vihjasin 150€ rikki niin säästää postit, ja voidaan ajella saman rahan edestä jakelemassa tavaroita  :D
Kappas, olitko editoinut linkit, vai jostain syystä muistin, että ei ollut. No joko oot tilannut tavarat, pääseekö vielä mukaan?

Tällaista himoitsen itse.
http://www.keittiovaline.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Hopia/Products/965

hessi

caide on siis uus rahastonhoitaja, alajaoston sihteeriä ei vissiin paikalla ollut, mut ehkä saitte jonkin sortin paperin aikaiseksi?
(vaik oon samaa mieltä "sihteerin" kanssa, et me pyörittiin paremmin ilman alajaostoa )

Hubert

Lainaus käyttäjältä: hessi - helmikuu 26, 2014, 11:33:47 ap
caide on siis uus rahastonhoitaja, alajaoston sihteeriä ei vissiin paikalla ollut, mut ehkä saitte jonkin sortin paperin aikaiseksi?

Kirjoitan pöytäkirjan puhtaaksi ja lähetän sulle tässä lähiaikoina...

Siku

Caide

Lainaus käyttäjältä: Siku - maaliskuu 03, 2014, 00:40:49 ap
Ei ole mitään kuulunut, joten spämmään vielä kerran

Edelleen olen mukana tilauksessa, luulin, että olet jo tilannut, kun et mitään vastaa...

Siku

Pitäisikö olla tullut YV:tä tai jotain?
Mulla ei ole näkynyt missään mitään. Sun edellisessä viestissäkin näkyy vain lainattuna mun kimppatilausviesti, muttei mitään lisättynä..
Joku ei varmaan tykkää meistä ja koittaa estää tilauksen. Hämmentävää  ???

Siku

Aji Chileno

Hullo,

Ollaanks me muuten menossa jonnekin messuille tänä keväänä?