tammikuu 09, 2025, 22:50:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

luppis esittäytyy

Aloittaja luppis, lokakuu 26, 2011, 21:41:15 ip

« edellinen - seuraava »

luppis

Vaikka aiheen parissa on tullut jo monta vuotta pyörittyä, en taida olla koskaan esittäytynyt minnekään suuntaan.

2005 olen nähtävästi rekisteröitynyt foorumille, eli silloin on ollut ensimmäiset kasvit mullassa. Vuosien varrella on koettu monia onnistumisia sekä vastoinkäymisiä, mutta niistä kaikista on vain opittu uutta.

Viime kausi tuli muuton vuoksi aloitettua tietoisesti aivan liian myöhään, mutta tuota kompensoimaan on hankittu naapureiden ihmetykseksi natikka. Näillä eväillä koitetaan talvettaa vanhoja kasveja ja idätellä uusia ensi vuoden iloksi.

Pyrin aloittamaan päiväkirjan itseni ja ehkä jopa muidenkin iloksi kunhan vain töiltäni kerkeänä.

Haluan vielä kiittää kaikkia foorumin käyttäjiä siitä valtavasta määrästä tietoa, jota olen vuosien varrella saanut lukea. Näin auttavaista porukkaa harvemmin mistään löytää. Myös siemeniä ja pistokkaitakin olen aina saanut, jopa pyytämättäkin. Jatketaan siis kaikki samaa rataa ja jaetaan tämän hullun harratuksen tuomaa iloa muillekin!

Terveiset Keravalta,
-luppis

Tiemuh

Suomessa täytyy olla tuhottoman paljon kaltaisiasi hiljaisia kasvattajia. En tiedä oletko hiljainen, mutta päätelin kuuden vuoden rekistöröityneenä olemisesta ja 57 kirjoitetusta viestistä. Kiva saada esittely sinultakin, ja odotan innolla päiväkirjaasi. Kuuden(?) kauden kasvatteluihin sisältyy taatusti paljon oppia jonka ilokseni imen kunhan sitä jaat.

Whili

No johan se oli aika avutua  ;D

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Tiemuh - lokakuu 26, 2011, 22:40:15 ip
Kuuden(?) kauden...

2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
-----
= 7

Jokatapauksessa, mahtavaa!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Tiemuh

Todellakin, seitsenkertaiset onnittelut valitsemastasi tiestä. Olkoon se hedelmällinen, tuottoisa, maukas, satoisa, yllätävä, mielenkiintoinen ja tapahtumarikas.

Jahvetti

Edelliseen kommenttiin lisäisin vielä, toivottavasti myös tulinen. 8)

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013