tammikuu 08, 2025, 22:28:25 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chili-aiheisa paitoja, maskotteja/ muita oheistuetteita?

Aloittaja Vate, lokakuu 30, 2011, 08:43:57 ap

« edellinen - seuraava »

Vate

Luulen, että kaikilla kunnon chili-faneilla on Chiliyhdistyksen t-paita, ja monilla on kasapäin Blairsin kalloja. Mutta, onko muuta ??? Itseäni kiinostaa kovin, ja haluasin myös ostaakin esim. chili-avaimenperän. Voitte myös kertoa miten ja mistä saitte tavaranne! ;D

Vate

Lainaus käyttäjältä: ChiliPola - lokakuu 30, 2011, 08:52:58 ap
Olen mielestäni jo (valitettavasti) ;D  HC-chilipää  ;D ;D. On chilipatoja (ei yhdistyksen), chilikalsareita, chilisukkia, chilikyniä, chilikynttilöitä, chilihiirimatto ja lukemattomia Blairsin kalloja. Näitä on kertynyt mm Fasselta, Pepper-King:ltä, erinäisiltä hupisivustoilta ja tietenkin kallot Balirsin puteleista.

Kaverini väittävät mua HC-chilifaniksi, mutta asia on toisin, olen Iron Maiden HC-fani. Ja tällä hetkellä olen vain kasvattaja, mutta olishan sitä kiva edustaa chilejäkin, joten, kysyn nyt sinulta, ChiliPola: MISTÄ SAIT CHILIKALSARIT?!

hessi

lokakuu 30, 2011, 09:33:50 ap #2 Viimeisin muokkaus: lokakuu 30, 2011, 09:36:07 ap käyttäjältä hessi
onhan noita :)
tauluja ja koruja
itse tehtyjä :)
muutama matkamuisto koriste...
pari tilattua paitaa...

ja tatska hampaassa  ::)

ja oma Nagan kuva oli autossa, mut peltikorjaamossa poistivat sen ja uusi on vieläkin tilauksessa :(

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Nosiseptori

Olen chilifoorumia lukiessani oppinut, että ReaktoristaTM voi saada itselleen chilikalsarit.

Ryhis

Chiliaiheista autoon lämättävää magneettitarraa ns. "Bumber stickeriä" yritin masinoida vuosi takaperin, mutta ei oltu kiinnostuneita.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Vate

Lainaus käyttäjältä: ChiliPola - lokakuu 30, 2011, 10:39:59 ap
Chilikalsareita ja muitakin chiliaiheisia vaatteita saa http://www.cafepress.co.uk/:sta . Pistä hakukenttään chili ja selaa tuotteet vasemmalta valikosta.
Sinne voi lähettää myös omiakin (chili)kuvia, joita ne painaa mitä ihmeellisimpiin tavaroihin.
Suosittelen.  :D

Ok, hienolta näytää!

pak

Lainaus käyttäjältä: ChiliPola - lokakuu 30, 2011, 10:39:59 ap
Chilikalsareita ja muitakin chiliaiheisia vaatteita saa http://www.cafepress.co.uk/:sta . Pistä hakukenttään chili ja selaa tuotteet vasemmalta valikosta.
Sinne voi lähettää myös omiakin (chili)kuvia, joita ne painaa mitä ihmeellisimpiin tavaroihin.
Suosittelen.  :D

Linkki sanoo: Bad Request

Siku

^Tuossa on tuo ":sta" yhtynyt linkkiin. Pyyhi se lopusta niin toimii. Ihan hauskan oloinen sivusto.

Macex

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

linker

Olen tilannut netistä paitoja itse valitsemillani/ muokkaamillani soosiaiheisilla kuvilla.
Muijalla on brodeerauskone, jolla jokusen chiliaiheisenkin kangasmerkin tehnyt.
Yhdistyksen teepaidasta, siitä keräilykappaleesta lähti yhdistyksen logo parin peun jälkeen.
Kapasisiinin "kaavio" on niskan puolella vielä jäljellä. Se on aiheuttanut joissakin ihmisissä
ihmetystä.
Siinäpä noita.

Janne

Chilifoorumi.fi -aiheiset T-paidat ovat muuten työn alla, varsin pätevä graafikko väsää meille logoa paitaan. Ajatuksena olisi että halutessaan saisi logon alle myös fooruminickinsä painettuna. Paidat teetetään kotimaisella pienyrittäjällä yksittäiskappaleina joten niin mallin, koon kuin värinkin voi valita hyvinkin vapaasti. Hinta tulee olemaan jotain 15 euron tietämillä. Verotus- ym. syistä maksut menevät chilikaupan kautta mutta pidän hinnan kuitenkin ihan omakustannehintana ja tilata voi myös pelkän paidan jolloin postikulut menevät ihan suoraan Itellan hinnaston mukaan.

www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Toni.A

Lainaus käyttäjältä: Janne - lokakuu 31, 2011, 20:12:13 ip
Chilifoorumi.fi -aiheiset T-paidat ovat muuten työn alla, varsin pätevä graafikko väsää meille logoa paitaan. Ajatuksena olisi että halutessaan saisi logon alle myös fooruminickinsä painettuna. Paidat teetetään kotimaisella pienyrittäjällä yksittäiskappaleina joten niin mallin, koon kuin värinkin voi valita hyvinkin vapaasti. Hinta tulee olemaan jotain 15 euron tietämillä. Verotus- ym. syistä maksut menevät chilikaupan kautta mutta pidän hinnan kuitenkin ihan omakustannehintana ja tilata voi myös pelkän paidan jolloin postikulut menevät ihan suoraan Itellan hinnaston mukaan.

Tuohan kuullostaa ihan käihältä idealta ja mainokselta! Eikö siihen paitaan voisi painaa nuo, mitä on linkkinäkin samoitein? :)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

popcornmaker

Tarkkamarkka korjaa oman chilifoorumi.fi paitansa voittamalla chilifoorumin kasvatuskilpailusarjan  :). Itse tilasin (kun en kuitenkaan voita) ennakkoon.. Tuskin Janne muistaa, mutta haluun ekojen joukossa omani. Jos nikin voi laittaa mukaan niin popcornmaker (pienellä alkukirjaimella!!).

RedRave

Jokunen kuukausi sitten tuli tutustuttua oikeen kunnolla Ebayn ihmeelliseen maailmaan, ja muutamia hankintoja tuli tehtyä hetimmiten.
Kuvassa näkyvä kravatti oli näistä hankinnoista yksi. Hintaa kertyi kaiken kaikkiaan n. 8€ kotiin toimitettuna jenkeistä.  ;D
Mistään silkkikravatista ei ole kyse, mutta ajaa asiansa.  :D

Vate

Lainaus käyttäjältä: RedRave - marraskuu 13, 2011, 14:34:11 ip
Jokunen kuukausi sitten tuli tutustuttua oikeen kunnolla Ebayn ihmeelliseen maailmaan, ja muutamia hankintoja tuli tehtyä hetimmiten.
Kuvassa näkyvä kravatti oli näistä hankinnoista yksi. Hintaa kertyi kaiken kaikkiaan n. 8€ kotiin toimitettuna jenkeistä.  ;D

PAKKO SAADA!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Vate - marraskuu 13, 2011, 18:17:50 ip
Lainaus käyttäjältä: RedRave - marraskuu 13, 2011, 14:34:11 ip

PAKKO SAADA!

TAHTOO!!

RedRave

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - marraskuu 13, 2011, 20:23:28 ip
PAKKO SAADA!

TAHTOO!!

Ei muuta kuin pojat vaan www.ebay.co.uk, ja "chili tie" hakukenttään.  ;D
Locationista Worldwide-kohtaan vielä ruksi, niin alkaa näkymään.  ;D
Äsken löytyi 15 kohdetta ~5£:n (posteineen) solmioita.  ;)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: RedRave - marraskuu 13, 2011, 22:32:55 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - marraskuu 13, 2011, 20:23:28 ip
PAKKO SAADA!

TAHTOO!!

Ei muuta kuin pojat vaan www.ebay.co.uk, ja "chili tie" hakukenttään.  ;D
Locationista Worldwide-kohtaan vielä ruksi, niin alkaa näkymään.  ;D
Äsken löytyi 15 kohdetta ~5£:n (posteineen) solmioita.  ;)

Kimppatilaus? ::) Jouluahjat tulis samalla tilattua...