MrFrost hiljainen välivuosi ja Turpeella mennään 2012

Aloittaja MrFrost, joulukuu 12, 2011, 21:55:09 ip

« edellinen - seuraava »

bluesman

Muistin tuon kaupan jota PP hehkutti kyläillessäni viime keväänä. Melkeinpä arvasin että naapurista oli kysymys. Täytyypä tulla joskus myös kauppa-asioille (samalla kun taas ällistelen rocotomassaa) juuri siksi ettei tuollaisia oikeita kauppoja enää ole juuri missään. Toista ei heti tule mieleen. Ehkä joku Vanhan Kauppahallin putiikki voisi tarjonnaltaan tuota vastata.

PP

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - marraskuu 21, 2012, 01:16:10 ap
Ootko tarjonnut omia chilejä sinne "toimitus tilausten mukaan" ja hinnat tutustumisystävällisinä? =)

On käynyt tänä vuonna mielessä monta kertaa mutta jäänyt tekemättä. Lähinnä olisin voinut tarjota rocotoja, mutta ne sopii vähän huonosti kaupan ainoiksi chileiksi kun asiakaskunta on taatusti chilin suhteen aloittelijoita. Aji Cristalia tai muuta keskitulista voisi tarjota joskus.

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: bluesman - marraskuu 21, 2012, 06:16:24 ap
Muistin tuon kaupan jota PP hehkutti kyläillessäni viime keväänä. Melkeinpä arvasin että naapurista oli kysymys. Täytyypä tulla joskus myös kauppa-asioille (samalla kun taas ällistelen rocotomassaa) juuri siksi ettei tuollaisia oikeita kauppoja enää ole juuri missään. Toista ei heti tule mieleen. Ehkä joku Vanhan Kauppahallin putiikki voisi tarjonnaltaan tuota vastata.

Mun rocoto-sato viimeisten kahden (lue toissa) kauden aikana:
30 turbo pubea ja 5 Rocoto Peruvian Rediä.
Tällä kaudella Rocoto Peru Cusco alko oleen hedelmien tekovalmis kun tuli alasleikkaus aika.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Jahvetti

Katsoin tänään boksilta kaikki tämän viikon "Arvostele mun illallinen Suomessa"-jaksot putkeen.
Sinähän pärjäsit hyvin, ja onnistuit myös luomaan jotain chilikulttuuria siihen kalastaja-heppuun!
Siltä ainakin vaikutti, tv:n tältä puolelta katsottuna.
Onnittelut!

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - marraskuu 21, 2012, 21:10:33 ip
Katsoin tänään boksilta kaikki tämän viikon "Arvostele mun illallinen Suomessa"-jaksot putkeen.
Sinähän pärjäsit hyvin, ja onnistuit myös luomaan jotain chilikulttuuria siihen kalastaja-heppuun!
Siltä ainakin vaikutti, tv:n tältä puolelta katsottuna.
Onnittelut!

Kiitos

Jeps, Marcos haki multa parit ylimääräiset plantut pari viikkoa kuvausten jälkeen :)

Ja on se mun käsitysteni mukaan muutaman podinkin niistä saanut.

Ja nimenomaan esimerkiksi mun pääruoassa ei tulisuutta juuri ollut, mutta Aji Cristalin makua sitäkin enemmän.

Hieman jäi harmittamaan se kutonen, etenkin kun sanoin et "nää on sit MÄHÄN VAROTIN versiot alkupaloista, who dares, burns. Miinuspisteitä ei sit näiden perusteella, mut plussaa toki saa antaa", mut tais sitten illanmittaan unohtua :D

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

PP

Spämmään nyt tänne, kun naapurikaupasta kertova dokumentti tuli uusintana muutama päivä sitten. Sen näkee vielä kaksi päivää Areenasta: http://areena.yle.fi/tv/1524898