lokakuu 06, 2024, 16:35:01 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Epänormal blogi

Aloittaja wc veera, tammikuu 15, 2012, 14:47:17 ip

« edellinen - seuraava »

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 23, 2012, 10:03:24 ap
Tositarina


Olen muuten varmasti osunut samaan dösään parikin kertaa. Samoin muutama tuttavani, joista kukaan ei jostain kumman syystä ole nainen. Myös oman emäntäni on ollut huomattavan vaikeaa uskoa raporttiani kyseisten tapahtumien jälkeen. Ainakin kerran sain ilmeisesti vakavan aivotärähdyksen uskoakseni bussin tössähtäessä takaisin meidän ulottuvuuteemme, koska päätä särki ihan tositosi paljon aamulla. Hyvä kuitenkin tietää, että muillakin on vastaavia kokemuksia.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

El Borracho

Kerran kävi näin että jokin madonreikä-aikaryppy sai tien kirjaimellisesti nousemaan pystyyn, kun olin aamuyöllä pyöräilemnässä kotiin. Ihan kaikessa rauhassa pyöräilin ja sytyttelin toisella kädellä savuketta, kun huomasin katselevani ojanpohjaa joka oli siis muuttunut seinäksi eteeni. Välittömästi aikaryppy ilmeisesti kuroutui umpeen, sillä seuraavaksi löysin itseni nenältäni ojan pohjalta.

Näistä universumien kohtaamisien rajuudesta on myös kokemusta, kerran kohtasivat firman saunaillan jälkeen niin rajusti että ilmeisesti olin kaatunut asuntoni eteiseen suorilta jaloilta laskeutumisalustanani kebab-annos. Tajuntanikin ilmeisesti siinä rytäkässä menetin, kun aamulla niiltä sijoiltani heräsin ja ensimäiseksi sai puhaltaa nenän tyhjäksi kastikkeesta.

Aikaryypyissä... -siis rypyissä on sellainenkin taipumus joskus, että lyövät vatsan sekaisin. kerran kavereiden kanssa iltaa sahtisaavin äärellä istuttuani... -Ei enempää yksityiskohtia, mutta varsin värikäs tapaus oli tämäkin. -Ilmeisesti tälläkertaa ryppy oli myöskin rentouttanut jollakin oudolla tavalla kaikki lihaksenikin. -myös ryppysellaiset.

Kerran taas koko aikamatkailu teki totaaliset tepposet. Kerran paikallisessa ravintolassa nestemäistä aamiaista nauttiessani törmäsi ennalta tuntemattomaan tyyppiin. Päätimme siitä yksissä tuumin lähteä ostamaan eväitä ja siitä tarkoitus oli lähteä hänen mökilleen jatkamaan nesteytystä. Ensimäisenä varoitusmerkkinä olisi pitänyt tajuta se, että kaupantäti kieltäytyi myymästä alkoholijuomia, kun oli selvästi aika mennä nukkumaan. -klo 12 päivällä..? Saimme kuitenkin Natsisiwasta haettua virkistysjuomamme, ja matka jatkui kohti tämän uuden tuttavuuden mökkiä, jossa välittömästi aloitimme eväiden nauttimisen. -Mulla ei ole hajuakaan mitä tapahtui näissä aikavääristymissä, mutta hatarat olivat muistikuvat tämän universumien välisen matkan jäljiltä. Muistaakseni istuin usein mökin takana nurmikolla, muttei hajuakaan kuinka pitkään, sillä ihmettelin jo tuolloin kun aurinko meni eteenpäin, mutta välillä selkeästi peruutti takaisin ja välillä taas kuu hyppäsi taivaalle... Outoja tapahtui, mietin jo silloin olisiko tämä uusi tuttavuuteni ollut avaruusolentojen lähettämä tutkija joka antoi nautittavakseni erilaisia tajuntaan vaikuttavia aineita. -Tästäkin universumien vääristymästä oli totaalisesti voimat poissa useiden päivien ajan.

Useita kertoja on sattunut myös niin, että avaruusolennot ovat selvästi siepanneet minut yön aikana, ja olen herännyt mitä ihmeellisimmistä paikoista. -Yhteistä näille kuitenkin on ahdas, askeettisesti kalustettu huone jossa on laveri, huovalla tai ilman, wc-pönttö ja vesiautomaatti. Ovi on poikkeuksetta ollut lukittu, ja ennemin tai myöhemmin nämä sinisiin haalareihin sonnustautuneet vieraan galaksin muukalaiset ovat päästäneet minut pihalle, mutta usein sieppauksen aikana on käynyt niin, että avaimeni, puhelimeni tai lompakkoni on kadonnut, ja niitä on saanut metsästää oudon aika- ja paikkasiirtymän vuoksi ravintoloista joissa en edes muista käyneeni.

Nosiseptori

Kuinka helpottavaa onkaan kuulla samankaltaisista tapahtumasarjoista.  :o

Monet - vailla parempaa tietoa - syyttävät kyseisistä tapauksista alkoholia. Mutta jos he vain tietäisivät paremmin...

Alla olevassa videotallenteessa on selvä esimerkki Uhrista, joka on jumiutunut loputtomalta tuntuvaan aikaryppy-looppiin. NE ovat tietenkin nimenneet tallenteen humoristiseen sävyyn alkoholin vaikutuksiksi peitelläkseen tositapahtumien kulkua. Missä
oli auttava käsi tapahtuman aikaan? Missä oli Ben Furman? NE eivät selvästi halua avun saapuvan...

Katsokaa - ja päättäkää itse ketä uskoa. Minä olen kannastani varma!

http://www.youtube.com/watch?v=sh6oGwOMVeY

Ryhis

Juu nuo gravitaatiokonsentrantit ovat sitten viheliäisiä! Lienevät marsilaisten tekosia!

Eräänkin kerran olin ystäväni Raaka-Arskan luona nauttimassa virvokkeita ja kuuntelemassa musiikkia, olin illan mittaan pahimpaan janooni juonut puolenkymmentä olutta ja taskumatillisen Glen Sandal-laatuviskiä. Repussa minulla oli vielä puolikas kolmevarttinen ginipullo, jonka kohtalo oli toistaiseksi epäselvä! Aprikoin ääneen, että tulisiko minun juoda pullo nuukasti tyhjäksi, ettei suotta olisi mitään kotiinkannettavaa.

Raaka-Arska oli jo saavuttanut korkeamman tietoisuuden tason, maaten lattialla ja halaten isohkoa venäläisvalmisteista kaiutinta aina välillä pikku itkut tirauttaen ja kehuen kuinka kaunista musiikkia Pink Floyd on. Päätimme vetää Dark Side of The Moonin vielä kerran ja juoda giniviinan pois, tässä vaiheessa "Raakis" vielä tiesi kertoa, että on parempi, ettei repussa ole lasipulloa kun taapertaa kotiin - kompastuessa lasinen astia saattaisi peräti särkyä! Onnittelin Raakista tästä mahtavasta kehäpäätelmästä, ja otimme sen kunniaksi vielä oluet tuhtien ginipaukkujen kyytipojiksi!

Kotimatkalla oli suorastaan aavemainen fiilis, kuinka tuo sata kiloa tyhmä ystäväni voisi omata selvännäön lahjan!? Kaaduin nimittäin toistakymmentä kertaa tuon parin kilometrin kävelymatkan aikana. Koko Aleksanterinkatu oli täynnä näitä salakavalia gravitaatiokonsentrantteja, jotka aina välillä tempaisivat minut milloin selälleni, milloin kyljelleni!

Kaikkein mystisin painovoimahäiriö oli vanhempieni eteisessä, jossa lyhistyin ylimaallisen voiman alla! En pystynyt liikkumaan mihinkään mutta onneksi sain keploteltua kengän jalastani tyynyksi, ajattelin, että painovoimakeskityksen teho heikkenee päiväsaikaan ja onnistuisin sitten kampeamaan pystyyn ja aloittamaan uudet seikkailut. Siinä eteisessä maatessani en voinut olla huomaamatta, että suurentunut painovoima ei vaikuttanut kissaamme Jäppiseen, joka tottuneesti tuli nuolemaan hikistä lärviäni kuvottavanhajuisella kielellään. Nähdessään avuttoman tilani, tuo katinrontti jäi viereeni makaamaan ja piereskelemään!

Aamulla Jäppinen oli häipynyt ja jouduin nololla tavalla isäni herättäksi; faija töni jalallaan minun jalkaani ja tivasi "Poika makaa lattialla, selitys!". Jälleen kerran, kuten niin usein myöhemminkin, jouduin totaalisen oikeusmurhan uhriksi. Vanhempani eivät uskoneet sanaakaan gravitaatiokonsentranteista, eivätkä myöskään onnitelleet minua älykkäästä ratkaisusta juoda kaikki lasipullot tyhjiksi.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

wc veera

Miten voin poistaa itseni täältä??? saatan toki poistaa itseni tai ei en tiiä.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: wc veera - maaliskuu 26, 2012, 19:28:41 ip
Miten voin poistaa itseni täältä??? saatan toki poistaa itseni tai ei en tiiä.


Älä poista - jotkut pojat nyt hulluttelevat välillä (eivätkä vain sinun viestiketjussasi), mutta eivät he pahaa tarkoita. Olet tervetullut täällä! :)

Nosiseptori

Lainaus käyttäjältä: wc veera - maaliskuu 26, 2012, 19:28:41 ip
Miten voin poistaa itseni täältä??? saatan toki poistaa itseni tai ei en tiiä.


Oletko jumiutunut bussiin?????

Ryhis

Muistinpa taas erään kerran kun jouduin abduktoiduksi, eli kaapatuksi! Olin kaverin polttareissa saunomassa ja nauttimassa virvokkeita. Etupäässä nauttimassa virvokkeita.

Join ginitoniccia uima-altaassa, mikä oli katastrofaalinen virhe, ilmeisesti Gini ja Kloori reagoivat keskenään ja onnistuin kutsumaan jotain muinaisia epäjumalia rinnakkaisuniversumista! En tiedä mitä salakavalia testejä minulle oli tehty, mutta en muistanut illasta mitään ja aamulla heräsin vaatteet päällä kotoa sängystä ja vatsaani oli kirjoitettu salakielinen viesti muinaisilla riimuilla:

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

rasse

Voi juma noita Räyhiksen juttuja :D

#cstone

On nää chilihommat kyllä hienoja, en olis heti arvannutkaan kuinka moniulotteista tämä harrastus voi ollakkaan  ;D. Foorumilta saa tukea monenlaiseen asiaan!
#2143
ilmailu....tekniikka....kalat...rehut... joku ei nyt täsmää...

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: wc veera - maaliskuu 26, 2012, 19:28:41 ip
Miten voin poistaa itseni täältä??? saatan toki poistaa itseni tai ei en tiiä.


Älä nyt profiiliasi poista. :) Saanko muuten kysyä wc veera, et minkä ikänen olet kun yliluonnolliset asiat kiinostaa sinua?

Miten muuten chilisi kasvaa?

-Morphia
Cooking the next step..

Ryhis

Sattuipahan kerran kanssa outoja kun olin lomailemassa Playa del Inglesissä, olimme seurueeni kanssa erään Maspalomalaisen hotellin kellaribaarissa nauttimassa virvokkeita, toki ihan kohtuullisesti vaikka päivä olikin ollut lämmin.

Kaikkien mielestä ilta meni ihan rauhallisesti ja siististi, vaikkakin ilmakiekkoa pelatessa tuli huudettua aika äänekkäästi "Mas rapido!" ja useaan kertaan. Saattaa olla, että lurautimme jonkun laulunpätkänkin (aikuinen nainen) takasoffalta käsin.

Aamulla kun tutkin digikameraani, oli joku ilkeämielinen taho photoshopannut tai peräti lavastanut sinne kaikensorttisia irvokkuuksia. Siistit illanistujaiset oli muutettu kauheaksi humalaiseksi remuamiseksi! Kauluspaidat repsottivat auki, naamat punoittivat ja kiiltelivät hiestä. En edes ymmärrä kuinka moinen kuvamanipulaatio oli mahdollista, sillä kamerasta löytyi myös videokuvaa jossa vedän letkajenkkaa lankomiehen kanssa, laulaen samalla M.A. Nummisen kipaletta "Suuharja - mundborsten".

Tämä sairas taho oli vielä laittanut itseni näköisen näyttelijän tekemään muita sikamaisuuksia, kuten juomaan olutta suoraan hanasta ja yllytttämään saksalaisturisteja pukkihyppelyyn ja näiden kieltäydyttyä vielä herjaamaan heitä saksankielellä "Verstehen sie dass sie haben das Krieg verloren? Verdammen holzkopf!"
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Inferno

Räyhiksen suurille tarinoille voisi avata ihan oman ketjunsa. Taisi Veera tavoitella vähän toisen tyyppistä keskustelua tänne... Menee kiusaamisen puolelle, niin viihdyttävää kuin monen mielestä onkin.  ::)

LupeKani

maaliskuu 28, 2012, 12:02:20 ip #53 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 28, 2012, 12:17:25 ip käyttäjältä Aji Inferno
Eiköhän (moderoitu). Räyhiksen jutuissa sentään on suuria mullistuksia, joita en epäile hetkeenkään. Epänormaalista viis, kun niihin juttuihin ei taida aikuiset pahemmin uskoa. Paitsi uskovaiset.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - maaliskuu 28, 2012, 12:02:20 ip
Eiköhän (moderoitu). Räyhiksen jutuissa sentään on suuria mullistuksia, joita en epäile hetkeenkään. Epänormaalista viis, kun niihin juttuihin ei taida aikuiset pahemmin uskoa. Paitsi uskovaiset.


Räyhiksellä ja meillä kaikilla on oikeus avata täällä keskusteluketjuja, mutta myös toivoa edes jonkinlaista kunnioitusta edustamiamme ajatuksia kohtaan. Epänormaaleja tai eivät. Jokaisen koulukiusaajankin ympärillä on aina joukko tyyppejä, jotka nauttivat "hyvästä showsta" ja kannustavat "koviksia" aina näyttävämpiin tempauksiin. Tällä foorumilla on meininki mennyt samaan suuntaan; kaikki vähänkään "normista poikkeava" (kuka sen normin määrittelee?) saa helposti pilkkaa, vähättelyä ja toisinaan jopa uhkailua osakseen. Toisille se on vain "viihdettä" - toiset lähtevät täältä pahalla mielellä. Siinä ei ole mitään ylpeilyn aihetta. Ei täällä kukaan ole toista fiksumpi tai tietävämpi.

Nosiseptori

maaliskuu 28, 2012, 18:04:28 ip #55 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 28, 2012, 19:31:10 ip käyttäjältä Nosiseptori
Minusta ainakin on ihan hauskaa, kun huumoriin vastataan huumorilla!

Vai pitäisikö olettaa, että hassusti nimetyn (epänormal ei paranormal) blogin, joka on hassun osoitteen takana (HOIKENNU HUOMATTAVASTI PISTE BLOGSPOT PISTE COM), keksinyt hassusti nimimerkitty wc weera olisi täysin tosissaan eikä osaa nauraa vitseille, jotka eivät missään nimessä kohdistu edes ihmiseen itseensä?

Mikä aiheuttasi maaliman lopun? Ehkä aviopieru?

EDIT: tietysti, jos trollaus- ja huumoritutkani on aivan totaalisesti sumentunut niin pyydän anteeksi omia sutkautuksiani. Ne eivät johdu siitä, että tahtoisin kenellekään pahaa, varsinkaan wc veeralle. Sutkauttelu johtuu siitä, että hammasamalgaamiini piilotettu radiolähetin käski minun tekemään niin.

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - maaliskuu 28, 2012, 11:52:40 ap
Räyhiksen suurille tarinoille voisi avata ihan oman ketjunsa. Taisi Veera tavoitella vähän toisen tyyppistä keskustelua tänne... Menee kiusaamisen puolelle, niin viihdyttävää kuin monen mielestä onkin.  ::)


Siis mitä? Tässä ei todellakaan tavoitella mitään viihdearvoja vaan olen omin sanoin kertonut minulle itse henkilökohtaisesti tapahtuneita epänormaa..paranormaaleja ilmiöitä kun ketjun aloittaja on niitä kysellyt.

Vai väitätkö minua valehtelijaksi? Mennään kimpassa astrologille niin sellainen voi katsoa kristallipallosta puhunko totta vai ei!

Ei tartte haukkua, vaikka ei itse uskoisikaan!

"The truth is outside there!"
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Mäkin olen kerran kokenut paranormaalin ilmiön. Muutamia vuosia sitten kevättalkoiden aikaan nautittiin jokunen juoma nestehukan välttämiseksi ja pari muuta ihan vaan rentoutuaksemme. Naapurin kanssa pidettiin siinä hieman hauskaa keskustelua yllä.

Paikalle tuli sinisiin avaruuspukuihin sonnustautuneet alienit! Ne abduktoivat mut ja naapurin alukseensa, jonka yläosassa oli vilkkuvia valoja ja veivät meidät emäalukselleen. He yrittivät parhaansa mukaan pyyhkiä meidän muistimme, mutta jotain pieniä rippeitä on jäänyt alitajuntaan.

Aamulla, kun pääsimme pois emäaluksesta olimme laskeutuneet Tampereen linja-autoaseman läheisyyteen. En tiedä mitä ihmeen kokeita he meille tekivät, sillä meillä molemmilla oli pää kovin kipeä ja kova kebabin himo.

Ryhis

Kepapin himo liittyy muuten oleellisesti näihin abnormaaleihin tilanteisiin!

Olen myöskin huomannut, että Hartwallin jaffa lievittää abduktiokokemusten jälkeistä tilaa. Ilmeisesti solukalvot tykkäävät huonoa valoa nopeammasta liikkumisesta tms?
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - maaliskuu 30, 2012, 09:53:47 ap
Kepapin himo liittyy muuten oleellisesti näihin abnormaaleihin tilanteisiin!

Olen myöskin huomannut, että Hartwallin jaffa lievittää abduktiokokemusten jälkeistä tilaa. Ilmeisesti solukalvot tykkäävät huonoa valoa nopeammasta liikkumisesta tms?


Jaffan ja kebabin lisäksi elimistö huutaa paracetamolia. Liian nopeat liikkeet tai liian kirkkaat valot saattavat olla tuon jälkeen myös kohtalokkaita.