tammikuu 09, 2025, 22:13:41 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Siemenketjukirje III (Muut kuin chilit)

Aloittaja M;kko, huhtikuu 13, 2012, 10:37:43 ap

« edellinen - seuraava »

Jani M

Jokohan tähän ketjukirjeeseen tohtisi osallistua. Mulla kyllä ei ole oikein mitään annettavaa vielä, mutta jostain kai se on aloitettava.

Jozpe

Meikäläinenkin voisi olla kiinnostunut liittymään tähän. Chilipuolen ketjukirjeeseen on tullutkin osallistuttua, mutta muiden kiinnostavien rehujen siemeniä ei juurikaan löydy.

Lillen

Täältäkin löytyisi taas kiinnostusta.
Kyllä täältä aina jotain löytyy annettavaa, muttei mitenkään hirveästi...

Whili

Kiinnostusta löytyy täältäkin ja jotain siemeniäkin.

Jatkaako M;kko organisointia vai olisko muita innokkaita tarjolla ??

Jamppa

Kiinnostusta löytyy. Yrttien ja tomaattien siemeniä löytyis.

M;kko

Ei minulla ole hinkua organisoida kirjettä. Jos muita ei löydy, niin sekin käy, mutta mieluummin joku toinen tällä kertaa. Osallistua toki aion ja joitain siemeniäkin löytyy.

Larski

Kernaasti olen edelleen mukana. Muutamaa yrttiä ym. ainakin löytynee jakoon asti.

Aku

Itse olen myös halukas lahjoittamaan kirjeeseen sekä hyötykasvien että koristekasvien siemeniä. Kierron alkupäähän voisi siis minut sitten sijoittaa.

Whili

Lainaus käyttäjältä: M;kko - helmikuu 05, 2013, 20:59:50 ip
Ei minulla ole hinkua organisoida kirjettä. Jos muita ei löydy, niin sekin käy, mutta mieluummin joku toinen tällä kertaa. Osallistua toki aion ja joitain siemeniäkin löytyy.

Mulla voisi olla aikaa orkaniseerata tätäkin kirjettä.
Tarttis vaan saada ensin muutama siemen, ettei tarvitse tyhjää lootaa lähetellä.
Jokusen rehun siemeniä löytyy itseltäkin, mutta ei montaa.

Whili

Nii että pannaanko lootaa liikkeelle ??

Kymmenkunta halukasta tuolta viesteista laskin.

Hubert

Minä voisin myös tulla taas mukaan, vaikka suuri osa siemenvarastosta tulikin tungettua tuohon kadonneeseen kirjeeseen.

skobe

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 15, 2013, 18:34:02 ip
Nii että pannaanko lootaa liikkeelle ??

Laitetaan ihmeessä! Itseäni kiinnostaisi vähän kaikennäköiset kasvit nyt kun tilaa löytyy enemmän. Valitettavasti juuri mitään siemeniä ei löydy vielä itseltä, joten aika pummilinjalla mennään. Mutta jos johonkin kirjeen loppupäähän olisi mahdolista päästä niin mielelläni liittyisin!

Whili

Koska ei muualta löydy mielenkiintoa organisoida kirjettä, niin uhraan kallista vapaa-aikaani tämänkinkirjeen hoitamiseen.
Niinpä jos joltain löytyy runsaasti siemeniä, eikä välttämättä tarvetta uusille, niin he voisivat lähetellä niitä tänneppäin "alkusiemeniksi".
Kirjeeseen osallistujat voisivat laitella myös yv:tä yhteystietoineen tänneppäin.

skobe

Aivan loistavaa, nyt vaan jengi ilmottautumaan.  8)

Whili