tammikuu 06, 2025, 22:23:16 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

täytetyt habanerot

Aloittaja Lassi-s, elokuu 13, 2012, 22:10:25 ip

« edellinen - seuraava »

Lassi-s

elokuu 13, 2012, 22:10:25 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 13, 2012, 22:12:24 ip käyttäjältä Lassi-s
tuossa on tullu tulisiks lisukkeiks lähes joka ruoan kanssa tehtyä täytettyjä pekoniin käärittyjä habaneroja ja ajattelin tännekkin raapustaa ohjeen joka on hyvin yksinkertainen.

itse olen käyttänyt punaisia espanjalaisia habaneroja joista leikkaan kannan pois ja poistan siemenet teelusikan "väärällä" päällä. olen käyttänyt täytteenä creme bonjour valkosipulituorejuustoa johon olen sekoittanut todella hienoksi pilkottua sipulia noin 50/50 suhteella. eli tosiaan habasta kanta ja siemenet pois ja tuota tuorejuusto sipulisörsseliä haba täyteen. kääri pekonia ympärille. laita täytetyt pekoniin käärityt habanerot alumiinifolioon ja 175-200 asteiseen uuniin noin 45min-1h. mukavaa potkuisaa rouskuteltavaa lisukkeiksi melkein minkä tahansa ruoan kanssa.

kokeilkaa ja kertokaa mitä piditte. itse olen jäänyt koukkuun noihin tulisiin pikku palluroihin  ;D

kumihanskojen käyttö ei ole paha idea noita valmistettaessa
S.Y.L.B

Klamypeikko

Varmasti hyviä. Pitääpi kokeilla kun kuolakin valuu jo suusta;)
Live your life, don't just dream about it!

Jonas

Hyväähän tuosta tuli. Sen verran muuntelin, että lisäsin vielä persiljaa ja basilikaa tuohon täytteeseen ja polar juustoa päälle. Vaimolle tein myös miedommat versiot jalluista ja ne meni myös erittäin ahnaasti parempiin suihin.