tammikuu 10, 2025, 11:54:55 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Rasittavin/typerin/urpoin alakulttuurityyli

Aloittaja Ryhis, syyskuu 21, 2012, 10:58:01 ap

« edellinen - seuraava »

Julli-

ChiliChillailija

Itse en voi ymmärtää näitä "uskontohihhuleita".
Menee jotenkin hermo, kun rupeaa tämmöisen kanssa juttelemaan. Joko änkee joka lauseeseen jotain uskonnollista, tai muuten vain rupeaa ärsyttämään.
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

Raimo Rintalihas

Lainaus käyttäjältä: ChiliChillailija - tammikuu 25, 2013, 21:52:01 ip
Itse en voi ymmärtää näitä "uskontohihhuleita".
Menee jotenkin hermo, kun rupeaa tämmöisen kanssa juttelemaan. Joko änkee joka lauseeseen jotain uskonnollista, tai muuten vain rupeaa ärsyttämään.

Uskovaisen kanssa ei voi väitellä. Piste. Jeesus auttaa ja pelastaa, mutta miten meille ateisteille käy? Holy bible says that kaikki ihmiset, jotka jesseen uskovat, pelastuvat. Miten käy kinkeille, rättipäille sekä eri maiden alkuasukasheimoille? RAAMATTU ON IHMISEN KIRJOITTAMA JUMALAUTA!

Aiheeseen:

Juntit. Kouvolassa sana 'sujuva liikenne' ei kuulosta tutulta. Kolme autoa luo ruuhkan, liikennevalot päällä yötä päivää, vaikka liikennettä 2 autoa/h. Kaupassa tukitaan ostoskärryillä tehokkaasti koko käytävä, sitten etuillaan kassajonossa... Puolet jäi sanomati, ei jaksa näpytellä.

wille

Lainaus käyttäjältä: Raimo Rintalihas - tammikuu 25, 2013, 22:10:33 ip
Juntit. Kouvolassa sana 'sujuva liikenne' ei kuulosta tutulta. Kolme autoa luo ruuhkan, liikennevalot päällä yötä päivää, vaikka liikennettä 2 autoa/h. Kaupassa tukitaan ostoskärryillä tehokkaasti koko käytävä, sitten etuillaan kassajonossa... Puolet jäi sanomati, ei jaksa näpytellä.

Hear hear!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

bobster

Kannattaa Raimon tutustua esim. Tampereen liikenteeseen jos Kouvola ahdistaa. Kaupassa käynti on asennekysymys. Asiaan: Uskovaiset, koska raamattu. Kommarit, koska Marx. Ylipäätään kaikki paitsi: Rokkarit, humpparit, bikerit, juntit ja chilipäät.
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

Jahvetti

Minä olen jumala, tai ainakin osa sitä, luulisin.

Joskus vuosia sitten liikenneonnettomuustilanteessa tehtiin kollegoiden kanssa toista tuntia raskasta työtä (niin henkisesti kuin fyysisestikin),
jotta saimme autoonsa kiinni jääneen erittäin vakavasti loukkaantuneen "asiakkaan" asianmukaisesti ensihoidettuna ja enempää vahinkoa tekemättä saatettua sairaankuljetusyksikköön.

Tästä keikasta jäi lopulta hyvä mieli, kun olimme onnistuneet tehtävässämme.

Pari päivää keikan jälkeen lehdessä oli artikkeli, jossa potilaan puoliso kertoi jumalan pelastaneen hänen miehensä hengen.

Eli uskontohihhulit on äänestyksessä sijalla1.

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

wille

Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

Aji Inferno

Vielä 10 vuotta sitten uskalsi sanoa chiliväkeä hyvinkin suvaitsevaiseksi porukaksi. Heh, mikä muutos nykyiseen "keitä inhoamme eniten?" -todellisuuteemme! Negatiivisuus on nimemme?  8)

Whili

Lisää lääkkeitä niin kaikki on siedettäviä  ...paitsi ihmiset  ;)

wille

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - helmikuu 02, 2013, 20:17:38 ip
Vielä 10 vuotta sitten uskalsi sanoa chiliväkeä hyvinkin suvaitsevaiseksi porukaksi. Heh, mikä muutos nykyiseen "keitä inhoamme eniten?" -todellisuuteemme! Negatiivisuus on nimemme?  8)

Niin, nykyään chiliyhteisö koostuu suuresta määrästä ihmisiä.

Semmoisten luonteenpiirteisiin kuuluuvat voimakkaasti myös negatiiviset tunteet erinäisiä asioita kohtaan.
Ihan positiivista, ettei porukka ole pelkkkää happyhappyjoyjoy-väkeä.
Uniformu ukkosesta
Kiehuvaa pikeä poletit

biblo

Yleensä jokaisen suuntauksen ääripäät, noiden massassa mukana liukuvien kanssa pystyy toimimaan kyllä moitteetta. Ääripäiden suuntauksissa keulilla taitaapi olla omasta mielestä uskonnollinen fundamentalismi ja sen mukana levinneet sekoilut pisin palloa.
"Grow food, not lawns"