Kevätmessut 2013 HELSINKI 11-14.4.2013

Aloittaja jaolsten, maaliskuu 27, 2013, 21:56:01 ip

« edellinen - seuraava »

jaolsten

http://www.finnexpo.fi/Sites3/Kevatmessut2013/Kavijat/tietoa/Sivut/Kevatpuutarha.aspx

Mukana:
- Suomen Chiliyhdistys
- Poppamies
- Fatalii
- Chilitarvike

Kuten kaikkiin messuihin, myös Helsinkiin tarvitsemme muutamia innokkaita chiliaatteen levittäjiä. Nyt olisi Helsinkiläisillä paikka näyttää, että Suomen suurimmassa kaupungissa on myös aktiivinen harrastajapiiri. Kaikki vapaa-ehtoiset pääsevät mukaan! Monipäiväisen tapahtuman pitää jakaa lyhyisiin vuoroihin, jotta kaikki jaksavat alusta loppuun hymyillä ja vastailla ihanien mummeleiden höpsöihin uteluihin.  :D

Kuka lähtee, kättä pystyyn!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Täti-E

Varovainen varaus 11 tai 12 pvä. Olin jo innoissani huutelemassa et jooo- joo!! mutta huomasin että olin jättäny kalenterin duuniin, joten mitään en uskalla luvata. Luulis käyvän ees joku aika. Mut jos se käy, niin mä haluun että sinne tulee niitä mukavia setiä leikkii mun kanssa ;D Voi muutama tätikin tulla kaikin mokomin. Kuhan en pönttää siel yksin :) Rimakauhu tollases edustamises ;)

PP

Toinen puolivarovainen lupaus. En voi lyödä vielä aikoja ja päiviä lukkoon, mutta pitäisi onnistua muutama tunti torstaina tai perjantaina päivällä 10-16 välillä ja toinen kerta lauantaina tai sunnuntaina.

Pitääkö maksaa lippu, että pääsee päivystämään?

jaolsten

Messuedustajat saanee oman kokemuksen mukaan kyllä asianmukaiset staff-kortit.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

hessi

Onko tässä kaikki halukkaat Pääkaupunkiseudulta?

Toivon ettei !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

shp

Vieläkin odottelen sitä tietoa mitä kaikkea messuständille saa rakentaa, viimekerrantapaista tyhjää pöytää en mene päivystämään.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

hessi

joo ei kyl kannata, ellei omaa hyvät unenlahjat ja ottaa mukaan makuualustan ja tyynyn :)

Vetsku

Jos vähän kokemattomampi apu kelpaa niin voisin tulla la-su paikalle, jos ei muuten niin keräämään kokemusta tulevia tapahtumia varten.

Kärsä Babar

Tottakai apu kelpaa. Eikä haittaa yhtään vaikkei aikaisempaa kokemusta löydy.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

hessi

Kuka on Hesan puolelta yhdistyksen vastaava?
(outo kysymys hallitusjäseneltä ! )

PP

Olisiko tarkempaa infoa kojusta ynnämuusta päivystykseen liittyvästä? Onko kysymyksessä ensimmäisen viestin neljän tahon yhteiskoju, jossa seisotaan vai toissavuoden tapaan eri paikka päivystykselle ja myynnille? Onko hommat jo aikataulutettu?

Kärsä Babar

Myyntille ja infolle on edellisen reissun tapaan erilliset paikat. Saatetaan kumminkin tarvittaessa siirtää osa yhdistyksen toiminnasta siihen myynnin yhteyteen jos se info piste on liian hiljainen.

Aikataulutusta on mahdoton tehdä tässä vaiheessa kun porukkaa on ilmoittautunut näin vähän.
www.chilitarvike.fi

Kärsä Babar

Kysymyksen pitäisi ehkä olla, kuka haluaa ottaa vastuuta? Jos ei muita löydy niin se olen minä. Minulla on siellä sitten omankin yrityksen kuviot, joten en pysty ihan kaikkea aikaani antamaan yhdistyksen käyttöön.
www.chilitarvike.fi

Bender79

huhtikuu 06, 2013, 23:05:21 ip #13 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 06, 2013, 23:08:54 ip käyttäjältä Bender79
Vapaaehtoinen ilmoittautuu torstaiksi tai perjantaiksi ständille pönöttämään muutamiksi tunneiksi. Haittaaks jos ei vielä ole chiliyhdistyksen jäsen? Kokemusta on kasvatuksesta on viime ja tältä kaudelta!  :D

Mistä tarkempaa ohjeistusta, eli keltä saa staff-kortin, oisko to vai pe parempi?

cuski

Voisin lupautua to-pe pönöttään, vkl meneekin sitten jo omalla työsiirtolalla.

Uski

Finprick

Tuleeko Tammisillalta taimia myyntiin messuille?

Herra 47

chilitarvike myy tammisillan taimia helsingissä
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

hessi

HUOMIO pääkaupunkilaiset chilipäät!
Nyt on näytönpaikka!
Messuille tarvitaan "tonttuja" (niin kun meillä kutsutaan vapaaehtoisia avustajia) yhdistys ständille !
Meillä Turussa tontut ovat yleensä kokopäivän tai ainakin joku tulee heti aamusta siis ennen messujen aukeamista, meidän tontut ovat niin ahkeria ja innokkaita, että ovat yleensä kaikki päivät paikalla :) (pariksi tunniksi ei kannata juurikaan tulla, ellei  teillä ole sitten niin suurta joukoa, että voitte jakaa niin pieniin pätkiin) mutta ei siellä seisota tumputsuorina jöröjukkina, vaan osa on tauolla osa flyerin jakajana ja käydään kysymässä välillä yhteistyöständiltä tarviseeko jonkun päästä tauolle tai tarvitaan apua muuten. Hesaan suosittelisin vähintään 4 jokaiseen vuoroon ja vuoro vähintään 4 -5 h riippuu toki missä teidän paikka siellä nyt sitten on?
Tarkoitus on ettei täältä  varsinais suomen alujaostosta tulla  sinne messuille ollenkaan, joten vastuu jää nyt teille!
Ohjeita messuille toki saatte ja yhdistys järjestää messuliput !

Bender79

En ihan ymmärrä nyt tätä. Tuleeko Chiliyhdistykseltä ketään virallista henkeä vai onko koko messuständi tonttujen varassa?

Tulen itse paikalle ainakin perjantaina ja voin olla 5-6 h. Mutta keneltä saa messujen sisäänpääsylipun? Miten tämä käytännössä toimii?

t:Simo

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - huhtikuu 06, 2013, 22:22:53 ip
Kysymyksen pitäisi ehkä olla, kuka haluaa ottaa vastuuta? Jos ei muita löydy niin se olen minä. Minulla on siellä sitten omankin yrityksen kuviot, joten en pysty ihan kaikkea aikaani antamaan yhdistyksen käyttöön.

Kärsä tuolla on virallisen henkilönä. Vaan kun tontuista tarvittaisiin joku, joka hoitaan yhdistyksen standin käytännön vastuut. Eli aikataulutuksen, tehtävänannot, yms. Rankkaa homma ei ole, mutta ilman yhtä tiettyä vastuuhenkilöä homma leviää helposti käsiin.
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013