120W led paneeli.

Aloittaja mclive, toukokuu 17, 2013, 10:59:11 ap

« edellinen - seuraava »

mclive

Tilasin kiinasta 120W 2-band led paneeleita tarkemmin asiaan perehtymättä.
Onko nämä 2-band paneelit spektriltään aivan turhia?

Seppo

Lainaus käyttäjältä: mclive - toukokuu 17, 2013, 10:59:11 ap
Tilasin kiinasta 120W 2-band led paneeleita tarkemmin asiaan perehtymättä.
Onko nämä 2-band paneelit spektriltään aivan turhia?

Erityisesti taitaa riippua siitä, minkä aallonpituuksien valoa sieltä tulee.

mclive

John Tiainen

Mulla on vähän samaan asiaan kuuluva kysymys... tälläinen tuli hankittua ja kallishan tuo on, mutten ymmärrä tuon taivaallista näistä jutuista - tekeekö omallanikaan mitään? http://www.vihertukku.fi/180w-led-valaisin-8band-kukitukseen-p-1061.html

Dethlock

Kukitusvalot vissiin enempi höpöheinämiesten kotkotuksia
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable

Youtube kanava

Jani M

Chilille kelpaa "kukitusvalot" ja "vegetysvalot", kunhan sitä valoa vaan on tarpeeksi. On niillä jotain pieniä eroja, mutta ei merkitsevää.

mclive

No ei ole provo, mitä tarkoitit:"15W antaa valon 10-12 kasville."?
Siis tilatessani tuijotin ainoastaan hintaa ja tehoa(120W). Tekeekö näillä nyt mitään
kun värejä on vain 2?

Jani M

Lainaus käyttäjältä: mclive - toukokuu 18, 2013, 07:54:34 ap
No ei ole provo, mitä tarkoitit:"15W antaa valon 10-12 kasville."?
Siis tilatessani tuijotin ainoastaan hintaa ja tehoa(120W). Tekeekö näillä nyt mitään
kun värejä on vain 2?

Kokeile? Nythän auringonvaloakin on jo niin paljon kaveriksi, voit tehdä vertailun, kasvaako ikkunan lähellä paremmin vai ledin alla.

mclive

Juuri näinhän se on nyt älypää tehtävä. Miksi muuten ajattelit, että kysyn täältä neuvoa?????
Ehkä juuri siksi, ettei tarvitsisi itse suorittaa empiiristä tutkimusta.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: mclive - toukokuu 18, 2013, 12:54:35 ip
Juuri näinhän se on nyt älypää tehtävä. Miksi muuten ajattelit, että kysyn täältä neuvoa?????
Ehkä juuri siksi, ettei tarvitsisi itse suorittaa empiiristä tutkimusta.

Olisiko kannattanut ensin tutkia asiaa, ennen kuin ostaa tuollaisen? Täällä tuskin kovin monia on, jotka on kokeillut tuollaisia kasvatuksessa, joten todennäköisesti sinun on nyt ihan itse kokeiltava, tekeekö sillä mitään.

mclive

Olisi kannattanut, niinhän aloitusviestissä sanoin. Ajattelin nyt kuitenkin kysyä, kiitos asiallisista vastauksista.
e.m.

DoZe

Tuollaisella 5-band 120w ledipaneelilla pärjäsi useampi kasvi viime talvena.

http://www.ensi-ilta.com/eshop/categories/1911/

mclive

Ok, runko näyttää samalta kuin omissa, meikäläisen ledeissä ei oo kuin 2 väriä, tosin hintaakaan ei tullien jälkeen jäänyt kuin 160-170€. Täytyy kokeilla.

DoZe

Taisi olla silloin alennuksessa kun ostin ja hinta muistaakseni 179e tai 189e. Kyllä tuo sen verran ainakin vaikutti että chilit jäivät suht lyhyeksi, mutta sitäkin leveämmäksi ja hyvin tuuheiksi.