Tähtikaloja ja sateenkaaria (Narttuilu jatkuu 2019-2020)

Aloittaja narttu, elokuu 10, 2013, 00:25:24 ap

« edellinen - seuraava »

narttu

Root it sienen sisällä, omassa kolossaan on joten tuskin home pääsee leviämään.
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

narttu

lisää itäneitä löytyi. piispan lakki, rocoto montufar ja homera.  :-* Lieneekö nopeaan itämiseen syynä se että kastelen siemeniä melkosen lämpimällä vedellä? :-\
Kohta tarttee kaivaa kamera esiin. ;)

narttu

joulukuu 19, 2014, 22:22:27 ip #502 Viimeisin muokkaus: joulukuu 19, 2014, 22:39:33 ip käyttäjältä narttu
Rupesi kiinnostamaan sellainen asia, että kuinka moni nainen täällä foorumilla OIKEASTI jaksaa/viitsii pysyä.? Moni käy, mutta melkein kaikki häipyy muutaman viestin jälkeen. MIKSI? Olis kyllä mielenkiintoista tietää syy moiseen. :-\ Mulle saa kettuilla ja vit.....a, silti täällä oon teidän ilo...eikun harminanne. ;) SORRY VAAN. :o

Räsäsen sanoin. "Helppo samaistua ihmisiin, jotka eivät tykkää minusta"

Whili

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 19, 2014, 22:22:27 ip
Rupesi kiinnostamaan sellainen asia, että kuinka moni nainen täällä foorumilla OIKEASTI jaksaa/viitsii pysyä.? Moni käy, mutta melkein kaikki häipyy muutaman viestin jälkeen. MIKSI? Olis kyllä mielenkiintoista tietää syy moiseen. :-\ Mulle saa kettuilla ja vit.....a, silti täällä oon teidän ilo...eikun harminanne. ;) SORRY VAAN. :o

Räsäsen sanoin. "Helppo samaistua ihmisiin, jotka eivät tykkää minusta"
Naisia/miehiä  6,8/1      öö.. eiku toisteppäin  ;D
Tää nyt vaan on tällänen "ukkomiesten pakopaikka" jossa saa puhua puutarhanhoidosta ilman kavereiden vittuilua  8) Heh !!
En ole ukkomies enkä nainen, olen siis erillainen  ???  "1%"

Ja kyllä täällä kaivataan naisnäkökulmaa moneen asiaan, eli rohkeasti vaan täti-ihmiset kirjoottelemaan  :)

narttu

Yllättävän paljon on siemeniä itänyt. :-*
-piispan hattu
-montufar x2
-homera x3
-canario
-pink habanero x2
-orange rocoto x2
-peru cusco x2
-turbo pube
-rocoto red
-rocoto riesen
-nattaly x3
-fantasy x2
-cristal x2

Kaupan auettua kipasen hakemassa muutaman neuvoo antavan ja rupean nylkemään talvehtijoita. ;)

San-M

joulukuu 21, 2014, 14:06:10 ip #505 Viimeisin muokkaus: joulukuu 21, 2014, 14:08:14 ip käyttäjältä San-M
Mun mielestä foorumilla on oikein hyvä tunnelma (PALJON parempi kun monella muulla foorumilla) ja ainakaan omat herkät naiselliset tunteeni eivät ole tulleet loukatuiksi :D
Varmaan vuoden päivät foorumilla pyörineenä... Aloittelija saa nopeasti apua askarruttaviin kysymyksiin ja vieläpä asialliseen tyyliin.

Karim

Jep, samaa mieltä, tällä foorumilla tuntuu olevan hyvä ja asiallinen meno. Apua saa kun kysyy jotain, ja tuo trollaaminen ja turha kinastelu mikä monella foorumilla on, ei ole esiintynyt täällä.

Ainakin itselleni kun nämä chiliasiat ovat vähän uusia vielä, niin ensin tulee täältä etsittyä neuvoja jos jokin asia askaruttaa. Jos ei löydy, niin voi hyvin mielin kysyä.

narttu

joulukuu 21, 2014, 15:31:19 ip #507 Viimeisin muokkaus: joulukuu 21, 2014, 15:46:12 ip käyttäjältä narttu
Rakkaat ystävät, kyse ei ollut tunnelmasta tai fiiliksistä , vaan siitä miksi lähes kaikki naiset kaikkoaa täältä ennenpitkää? :-\

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 21, 2014, 15:31:19 ip
Rakkaat ystävät, kyse ei ollut tunnelmasta tai fiiliksistä , vaan siitä miksi lähes kaikki naiset kaikkoaa täältä ennenpitkää? :-\

Jos verrataan miesten lähtemisiä naisten poistumiseen suhteessa jäseniin, luulisin että aika tasatahtia mennään. Kyllä tässä on vuosien aikana porukkaa vaihtunut miehissäkin, osa vain huomaa että tämä ei ole juuri sitä mitä odotti.
Chilienkasvattelu ehkä jää jäljelle, ja silloin tällöin foorumilla vierailut.

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: narttu - joulukuu 21, 2014, 15:31:19 ip... miksi lähes kaikki naiset kaikkoaa täältä ennenpitkää? :-\

Perustakaa oma naisten osasto, missä ei kiroilla, haistatella eikä puhuta autoista.
En minä kyllä erottelua kannata ja meininki täällä on siistiytynyt huomattavasti Räyhiksen ajoista. Puutarha-netissä, tietokone- auto- ja monella muullakin foorumilla keskustellaan myös chilien kasvattamisesta. Käyttäjät hajaantuvat.

narttu

Pink habanero ja canario ovat ensimmäisinä nousseet kuutioista. :-* Illalla pitäisi olla 5 kuoriutunutta lisää. :-\ Vanhoista kasveista on kuollut 4 kpl, loput näyttävät kohtuu pirteiltä. ;)

narttu

Olihan vauveleita noussut yli 6 kpl lisää. :-* Aamulla uusi tarkistus, koska itämisen merkkejä on tullut jo melkein kaikkiin siemeniin. :o

narttu

Onko oikeasti mitään kiehtovampaa, kuin seurata kasvua/kehitystä? Tälläisenä ei lapsettomana olen seurannut kissa vauvojeni kasvua sekä tietenkin chilien. Upeaa katsella miten kaikki elävä kehittyy, kasvaa ja muuttuu ajan myötä. :-*

narttu

48 siementä kylvin joista vain 5 on itämättä ja 12 on jo hienosti sirkoilla.  :-* Bhut jolokiassakin 2/3 siemenestä on ruvennut puskemaan juurta. :o

narttu

Muutama keisarinleikkaus suoritettu vekaroille, ilmeisesti liian ahtaan synnytyskanavan takia. ;) Taidan ruveta isona kätilöksi, kun oon jo harjotellut syntymä ihmettä chileillä. :o 2 kpl siemeniä itämättä, toivottavasti ei tuu enempi noita ahtaa kyr..eikun kypärän aiheuttamia ongelmia. :-\

narttu

Hetken kävi mielessäni , että lopettaisko koko foorumilla roikkumisen? :-\

Wolfman

Chilioni

Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 01, 2015, 00:36:23 ap
Hetken kävi mielessäni , että lopettaisko koko foorumilla roikkumisen? :-\

Sun päiväkirjaa lukee mielellään, eli sama kun Wolfmanilla jos tämä äänestykseksi menee.  ;D
Itse tekemällä saa just sellasen kun haluaa. Tai ainakin sinnepäin.

Quini

Juu ei - äläs nyt - lukeehan tätä todella mielellään ja toisekseen ei täältä ole kaikki naiset minnekään lähteneet - eikä ole aikeissa lähteä, niin että älä sinäkään  ;)

narttu

En tietenkään lopettaa aikonut, vaan hieman rajoittaa täällä oleskelua. ;) Mihkäs minä kotoani lähtisin? Ihania ihmisiä täällä on todella monta ja mukava kirjotella ihan mottipäisiä juttuja pienissä pilsnereissä. :-[ (aamulla ei useesti uskalla edes lukea omia löpinöitään)
Asiaan. Hbl teki mulla ensimmäisen 3 sirkkalehtisen taimen. :-*  2 taimea tukehtui kypäräänsä. :'(  Muutamaa siementä vielä odottelen itäväksi, vaikkakin turhaan, luulen minä. :-\