tammikuu 09, 2025, 22:51:04 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Tampereelta terveisiä.

Aloittaja JPSP, tammikuu 30, 2014, 09:44:51 ap

« edellinen - seuraava »

JPSP

Terve vaan kaikille tasapuolisesti. Niin chilikärpänen pääsi puraisemaan niinkin kovaa, että päätin ryhtyä kokeilemaan itse kasvatusta.
Aiemmin olin ihan tyytyväinen kaupan chileihin ja noihin poppamiehen sun muiden valmistajien kastikkeisiin, mutta en halunnut rajoittaa maisteluani vain heidän hyväksi todettuihin kastikkeisiin(ei sillä että niissä mitään vikaa olisi) vaan saada myös hieman omaa mielipidettä kastikkeiden sisältöön.

Taisin hieman myöhään lähteä tähän kasvatukseen mukaan, kun tosiaan vasta tämän viikon tiistaina tuli siemenet tiputeltua kivivillaan. En tosin meinannut kavereille antaa luonnonvaloa kuin ikkunan läpi, syynä on siihen kaikenlaiset elukat jotka tuossa terassilla pääsee kyläilemään. Kotikasvatuksella tullaan menemään ainakin tässä asunnossa. Tällä hetkellä minulla on itämässä Jamaican Bell, Lemon Drop ja Bolivian Rainbow. Toivottavasti edes joku noista onnistuu ja en joudu pettymään heti alkumetreillä.

Ps. Tulen vielä varmasti vaivaamaan todella typerillä kysymyksillä tällä foorumilla, mutta kyllä nekin myös aikanaan loppuu!

Toby

Tervetuloa! On täällä sen verran typeriin kysymyksiin törmätty (mm. muutama itse kysymäni), ettei sieltä kovin paljoa kamalampia voi tulla ;D
JA vaikka tulisikin, niin se ei haittaa. Aloittelijoiden ja yleisten chilikysymysten nurkassa mottona toimii
Lainaus"Kysy mitä tahansa chilistä; täällä yksikään aiheeseen liittyvä kysymys ei ole tyhmä kysymys!

Joten tyhmiä kysymyksiä vaan rohkeasti kehiin! Ei täällä hyvillä kysymyksillä kukaan kehity.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

tso

Tervetuloa mukaan harrastuksen pariin!

Pirkanmaalla toimii aktiivinen porukka ja tapaamisia on tiedossa kevään mittaan. Sinne sopii tulla
myös kyselemään ja taimiakin saattaa tulla (=tulee 100% varmuudella) jakoon jos omat idätykset
ovat jääneet hieman vähemmälle.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: tso - tammikuu 30, 2014, 19:17:51 ip

Tervetuloa mukaan harrastuksen pariin!

Pirkanmaalla toimii aktiivinen porukka ja tapaamisia on tiedossa kevään mittaan. Sinne sopii tulla
myös kyselemään ja taimiakin saattaa tulla (=tulee 100% varmuudella) jakoon jos omat idätykset
ovat jääneet hieman vähemmälle.

Täällä toinen Tamperelainen aloittelija. Osaatko kertoa tuosta piiristä vähän tarkemmin, olisin hyvin kiinnostunut tapaamisista! Jos ensimmäisen satoni taimia jää yli, voin tuoda niitä pari kappaletta paikan päälle...  :)

narttu

Kiva saada lisää Tamperelaisia Foorumille. :-* 
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 01, 2014, 20:42:52 ip
...Osaatko kertoa tuosta piiristä vähän tarkemmin, olisin hyvin kiinnostunut tapaamisista! Jos ensimmäisen satoni taimia jää yli, voin tuoda niitä pari kappaletta paikan päälle...  :)

Miiteistä ja muista ilmoitellaan täällä:  http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=8842.msg128603#msg128603
ja täällä:  http://chilifoorumi.fi/index.php?board=28.0

..nii ja  tervetuloa  JPSP:llekkin :D