tammikuu 10, 2025, 23:09:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chilimadnessss

Aloittaja Majavaraani, toukokuu 28, 2014, 18:55:42 ip

« edellinen - seuraava »

Majavaraani

toukokuu 28, 2014, 18:55:42 ip Viimeisin muokkaus: toukokuu 28, 2014, 19:13:42 ip käyttäjältä Majavaraani
Heeyyy, moi chilin rakastajat! Muhun on kanssa purrut chilikärpänen ja nyt on lähdössä kolmas kesä chilien parissa. Aikaisemmin olen kasvattanut aurinkoisella parvekkeellani lajikkeita: Lemon Drop, Apache, Piment D´espelette, Pimenta Da Neyde, Chiluagre Negro, Jamaican Bell, Bolivian Rainbow, Cajamarca, Cheiro Roxa, Purira ja Red Peruvian Rocoto. Nyt on lähössä taas uusia.. kuvia ja päivityksiä tulee perässä. Mulle tulee himo joka kesä testaa uusia lajikkeita, kun niitä on niiiin Paljon! :D Parasta musta on kun parveke muuttuu puutarhaksi ja saan napsia tuoreita chilejä pensaasta suoraan suuhuni. Mulla vaan ei oo hirveesti sietokykyy kapsaisiinille, niin monet näistä edellä mainituista oli vähän turhan polttavia, ainakin näin tuoreeltaan syötäviksi. Mutta nyt innolla uuteen kesään kera chiliystävien. Kiitos ja kumarrus! :)

0lli

Noniin tervetuloa mukaan kirjoittelemaan! :) Sit kesäks päiväkirjaa vaan pystyyn! ;)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Toby

Hullu tässä pitää vähän ollakin ;)
Tervetuloa!
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.