tammikuu 10, 2025, 15:30:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

arjen pikku tapaturma

Aloittaja Os2, joulukuu 16, 2005, 17:20:52 ip

« edellinen - seuraava »

Os2

Eräs ystävällinen chilipää Oulusta lähetti minulle mausteita kirjeessä, varoitti että siellä on sitten pikku "ylläri" mukana. Tänään sitten oli pullea kirje saapunut postin matkassa, ei siinä muuta kuin kiireellä tutkimaan mitä kivaa sisältä löytyykään. Avatessani kirjeen tökkäsin someni johonkin kosteaan, tarkempi tutkiskelu osoitti kyseessä olevan maustesirottimen joka on suljettu sijoittamalla korkin alle kelmua, kuoren pohjalta löytyi pari mukavaa maustepussukkaa ja parit kuivatut marjat jotka eivät olleet tuhriutuneet tuohon öljyiseen nesteeseen. Nostin kostean sirottimen tiskipöydälle valumaan ja mausteet jemmaan, sitten vaan irc:iin kyselemään mitäköhän tuo mystinen neste mahtaa olla, no Manux ei sitten ollut juuri koneen ääressä  joten päätimpä lueskellä foorumia. Työhousut laitettu naulaan ja perjantaita vietetään niin kuuluuhan sitä pikkusen kasseja raapia, mutta tämän toimituksen jälkeen alkaakin intiimillä alueella suoraan sanoen infernaalinen polte, eipä muu auttanut kuin äkkiä valelemaan kylmällä vedellä noita kohtuullisen arkoja osia kehosta. En suosittele kokeilemaan kotona, tapauksesta on puolisen tuntia aikaa ja vieläkin kuumottaa.

Näin jälkikäteen sitten selvisi kyseisen nautintoaineen olevan blair's 3am soossia, tuon kun olisi etukäteen tiennyt niin olisi varmaan tullut hieman erityypin varotoimia noudatettua  :shock:
Ei setä ole paha, setä on vaan ruma

Fatalii

The best chile pepper seeds available here:
http://fataliiseeds.net

Join Fatalii FACEBOOK with over 75 000 chileheads all around the world!
http://fatalii.net/fb

Check the latest chile articles and pictures here:
http://fatalii.net/
Being updated all year around

Naxatax

Tämä nyt meni ihan täydellisesti offtopicicsi, mutta onko toi MÄHÄN VAROTIN!
Sun mottosi tai jotain Fatalii, katsos kun postaat sitä aika yleensä :D

Matti The Wiherpeukalo

:)

Kyllä kyllä......
Itse en ole kokenut tätä poltetta alapäässä, mutta itse olen silmiäni erehtynyt hieromaan.........kannattaa koittaa.  :wink:

Itse olen tässä miettinyt, että kyllä se nyt ainakin kerran pitää kokea tuo hienon hieno chilijauhe arassapaikassa. En tosin vielä tätä ole toteuttanut. Ehkä joskus teen sen sitten vahingossa.  :roll:

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Matti The Wiherpeukalo":)

Kyllä kyllä......
Itse en ole kokenut tätä poltetta alapäässä, mutta itse olen silmiäni erehtynyt hieromaan.........kannattaa koittaa.  :wink:

Itse olen tässä miettinyt, että kyllä se nyt ainakin kerran pitää kokea tuo hienon hieno chilijauhe arassapaikassa. En tosin vielä tätä ole toteuttanut. Ehkä joskus teen sen sitten vahingossa.  :roll:

No, tietääkseni sitä todella käytetään aivan tiettyyn tarkoitukseen ihmisten tiettyä elämän osa-aluetta kohentamaan... :)

Os2

Mikäli herää mielenkiinto kokeiluihin, niin valkatkaa herran tähden jotain alle 100 000SHU kamaa.
Eipä mulla muuta lisättävää  :roll:
Ei setä ole paha, setä on vaan ruma

Fatalii

Kannattaa alkuun harjoitella vaikkapa vain 10k shu:n tavaralla, vaikkapa otat   itsekasvatetun jaliksen (ettei tule täysin tuletonta :(), työnnät sormen sinne sisään ja pyöräytät pari kertaa ja sitten ei muuta kuin privaattiosia sormeilemaan... että semmosta.

MÄHÄN VAROTIN!!!

Niin ja hyvää uutta vuotta myös! ;)
The best chile pepper seeds available here:
http://fataliiseeds.net

Join Fatalii FACEBOOK with over 75 000 chileheads all around the world!
http://fatalii.net/fb

Check the latest chile articles and pictures here:
http://fatalii.net/
Being updated all year around

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Os2"Mikäli herää mielenkiinto kokeiluihin, niin valkatkaa herran tähden jotain alle 100 000SHU kamaa.
Eipä mulla muuta lisättävää  :roll:

Jeps, näissä jutuissa lienee enemmän kuin helppoa liioitella! :)

Tapolan Tulikeppi

Tavallaan aivan ohi alkuperäisen viestin, mutta arjen tapaturma myöskin..

Taannoin tein citymarketista ostamistani habaneroista salsaa, enkä ronskina miehenä ymmärtänyt että kumihanskojen käyttäminen on hyvä idea vaikkei se käsiä polttaisikaan silputessa.. tapahtumasarjassa lisää myöhemmin.. Salsat valmistui ihan hyvin niinkuin aina ennenkin, ja oli hyvää. Sitä pitikin heti jäähdyttyä kammeta aimo annos kitaan nachojen saattelemana.. noh, aviossa kun elän niin "aviollisia velvotteita" piti lähteä suorittamaan eukon kanssa.. älysin kuitenkin että jos pesisi kädet vielä kerran huolella, ettei homma menisi liian tuliseksi.. fairyllä hinkkasin kourat kiireessä vielä kerran ja sitten makkariin.. voittekin arvata että hommat loppuivat kuin seinään "ensikosketusten" jälkeen.. rouva laukkasi vessaan huljuttelemaan intiimejä osiaan kylmän veden alle, huuto oli kohtalaisen voimakasta, eikä habanerotkaan olleet enää rouvan mieleen... enpä saanut sinäkään iltana.. ilmeisesti pelkkä käsien peseminen ei saa kapsaisiinia irti sormista..
# 1022

snu

Jos hieroo öljyä käsiin ensin, ja sitten pesee fairyllä, niin lopputulos on parempi. Kapsaisiini liukenee öljyyn.

Silti olisin varovainen intiimeillä alueilla.
Eksyminen on suotavaa.

Omskakas

Lainaus käyttäjältä: "Tapolan Tulikeppi"Tavallaan aivan ohi alkuperäisen viestin, mutta arjen tapaturma myöskin..

Taannoin tein citymarketista ostamistani habaneroista salsaa, enkä ronskina miehenä ymmärtänyt että kumihanskojen käyttäminen on hyvä idea vaikkei se käsiä polttaisikaan silputessa.. tapahtumasarjassa lisää myöhemmin.. Salsat valmistui ihan hyvin niinkuin aina ennenkin, ja oli hyvää. Sitä pitikin heti jäähdyttyä kammeta aimo annos kitaan nachojen saattelemana.. noh, aviossa kun elän niin "aviollisia velvotteita" piti lähteä suorittamaan eukon kanssa.. älysin kuitenkin että jos pesisi kädet vielä kerran huolella, ettei homma menisi liian tuliseksi.. fairyllä hinkkasin kourat kiireessä vielä kerran ja sitten makkariin.. voittekin arvata että hommat loppuivat kuin seinään "ensikosketusten" jälkeen.. rouva laukkasi vessaan huljuttelemaan intiimejä osiaan kylmän veden alle, huuto oli kohtalaisen voimakasta, eikä habanerotkaan olleet enää rouvan mieleen... enpä saanut sinäkään iltana.. ilmeisesti pelkkä käsien peseminen ei saa kapsaisiinia irti sormista..

Pari vinkkiä saannin edistämiseksi:
1) Kapsaisiini liukenee rasvaan. Hiero siis käsiäsi öljyssä, pese öljy saippualla pois ja toista tätä niin kauan kuin on tarpeen.
2) Jos et tiedä onko kapsaisiinia vielä sormissa, kokeile koskettaa sormella oman kielen päätä. Jos kieltä polttelee, ei sormia kannata laittaa vaimon siihen.  :wink:

edit: hidas

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: "Omskakas"
Jos et tiedä onko kapsaisiinia vielä sormissa, kokeile koskettaa sormella oman kielen päätä.

Paitsi että paatuneen chilipään kieli voi olla aika tottunut, joten mielummin kannattaa koittaa hieroa sormia vaikka omaan silmäkulmaan, jossa on ohut iho, ei kuitenkaan silmään [tai omille intiimeille alueille] jos ei nyt täys masokisti ole.  :twisted: Asia varmistuu kun menee saunomaan tai hiustenkuivaajalla puhaltaa kuumaa siihen silmäkulmaan.
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

Espelt

Jauhoin lauantaina chilejä aika kasan. Tiistaina illalla mentiin saunaan ja poltti edelleen niin vietävästi. Piti taas tulla pois pitkin seiniä ja huuhdella suihkun kanssa kasvoja pitkään. Suihkukäynnit la-ti eivät aiheuttaneet minkäänlaista poltetta. Ilmeisesti tuo hieno chilipöly on ihohuokosissa ja hikoilu irroittaa sen polttavin seurauksin.
-Vaikeaa olla uskottava jos kaikki muut ovat väärässä-

ZAZ

Nenän kaivaminen chilisormilla tekee myös aika höpöä.
Shit happens when you party naked.

Hombre

...kyllähän näitä saunakertomuksia on paljon. Viimeksi viikonloppuna puolitin fataliita kuivuriin ja jätin käyttämäni veitsen tiskipöydälle. Vaimo laittoi sen astianpesukoneeseen. Illalla mentiin saunaan, siinä oven avattuani katsoin, että mitä ihmettä se vaimo huulet töröllään istuu ja mumisee? No hetken kuluttua huomasin syyn itsekin, tuli nimittäin nopea poistuminen saunasta suihkuun, koska satuin hiotessani pyyhkiin naamaa kädelläni. Veitsestä oli siis tarttunut vaimon käteen kapasaisiinia, jonka hän oli hiotessaan pyyhkinyt kasvoihinsa. Minulla itselläni ei tietenkään ollut käsineitä kädessäni chilien kanssa touhutessa, joten seuraukset sain taas kärsiä nahoissani, polte oli kyllä infernaalinen. :shock:
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Pummitus

Lainaus käyttäjältä: "ZAZ"Nenän kaivaminen chilisormilla tekee myös aika höpöä.

Testattu eilen, kun erottelin siemeniä viimevuoden sadosta. Meni melkein puoltuntia suun kautta hengitellessä ja  :D