tammikuu 08, 2025, 22:06:37 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Chilicutter

Onnistus kyllä jos olisi vaan mutkavirta TIG käytössä.
Don't play with fire, but play with Wild Chilli's
HTTP://WWW.WILDCHILLI.EU

JuniusC

Oman talon orja elikäs onnellinen pienyrittäjä. Tarkemmin ottaen mainonnan ja markkinointiviestien kynäilijä elikäs lontoolaisittain copywriter. Lisäksi tulee tehtyä kielenhuoltohommia sivussa.

conii

Tuolla sähköpuolella toimin ja virallisesti elektroniikka asentaja, turvalaite firmassa :)

Frankstain

Rinnemestari, eli hiihtokeskusalalla. Onpahan kesäisin aikaa puuhastella kasvihuoneella.

wille

Käyttöasentajan nimikkeellä kunnostan junanjälkiä.  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Watt

Ulkoasuntoteuttaja eli Painotuotantoassistentti.

Mainoksien, julisteiden jne. valmistusta.  :o
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

Tepi

Sovellusasiantuntijan nimikkeellä olen. Toimin savupiipputeollisuudessa asiakaspalvelutehtävissä. Koulutukseltani olen automaatiopuolen insinörtti.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Endalion

Tutkija/jatko-opiskelija, fyysikko. Biofysiikkaan (proteiinien rakennetutkimus) suuntautuu tuo oma tutkimus.

Avon Barksdale

Yliopisto-opiskelija, Kauppis/Laskentatoimi. Kesällä sitten nettipokeria kesästä nauttien.

Tapolan Tulikeppi

Järjestelmäasiantuntija, eli siis bittihiiri.
# 1022

Jamsteri

Kemian opiskelija/Kesätyökauppias olen. Kerran olin myös kesätöissä makkaratehtaalla.

Tepi

Lainaus käyttäjältä: Jamsteri - toukokuu 08, 2009, 12:16:05 ip
Kerran olin myös kesätöissä makkaratehtaalla.

Pitääkö muuten paikkansa ettei makkaratehtaalla työskennellyt pysty syömään enää makkaraa? Armeijassa kun oli yksi entinen makkaratyöntekijä joka ei käristemakkaraa suostunut suuhunsa laittamaan.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Watt

Lainaus käyttäjältä: Tepi - toukokuu 08, 2009, 15:11:15 ip
Lainaus käyttäjältä: Jamsteri - toukokuu 08, 2009, 12:16:05 ip
Kerran olin myös kesätöissä makkaratehtaalla.

Pitääkö muuten paikkansa ettei makkaratehtaalla työskennellyt pysty syömään enää makkaraa? Armeijassa kun oli yksi entinen makkaratyöntekijä joka ei käristemakkaraa suostunut suuhunsa laittamaan.

Kaveri oli Portilla toissa kesän töissä, eipä näyttänyt makkaran syöntiin vaikuttaa. Selkäväärällään kantoi myymälästä työntekijä-alennuksella 1€/kg  :)
Mainokset, grafiikka, suunnittelu, logot, bannerit, ulkoasuntoteutus...
watt@gmx.com

Kartsu

Laivakokki ollaan, välillä maissa välillä merillä...
Väksää, eikö totta...

snu

Puuseppä, muotoilun opiskelija. Tosin alan töitä en ole juurikaan tehnyt.

Myös lukio tuli käytyä, sekä tietotekniikan opintoja.
Eksyminen on suotavaa.

fastpete

Työtön maanrakennuskoneenkuljettaja, kaikkea kuljettamista on tullut tehtyä 25v.

Jamsteri

Lainaus käyttäjältä: Tepi - toukokuu 08, 2009, 15:11:15 ip

Hyvin pystyy syömään vieläkin. Nam. Saattaa kyllä johtua siitä, että se oli varsin pienikokoinen firma, jotenka laatukin oli varsin korkealla. Jos joku muistaa "Palvipojat"-nimistä makkaratehdasta, niin se oli siis kyseessä.

chilimieli

Ravintola- kokki, tarjoilija ja baarimikko. ;)

SahuriX

roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590