tammikuu 10, 2025, 11:34:28 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Oon kuullu hyviä ja huonoja kommentteja. Näkeepä tuon nyt sitten, kun saan pelin koneeseen ja kunnolla kokeiltua. Kokeilen ensin ilman mounttia kuitenkin.

Legoinsinööri

Uskosin että mountin kanssa tulee enemmän fiilistä. Resident Evil shootteri tuli Wiille kuitenkin ostettua ja veikkaan että mount olisi voinut parantaa sitä kummasti (hd-telkkarin lisäksi siis)

Fire

Wanhan liiton pelejä. Tällä hetkellä työn alla The Stronghold collection. Alkuperäinen ja jatko-osa Crusader ihan timantteja.
Grafiikka ei oo liian oikean näköstä, että pysyy sentään pelinä ja meininkiä on grafiikkaakin enemmän.
Pakko olla hyvä jos keskiaikaisen naisen nimi on pelissä Rhiannon Horselover. Oli sielä joku mies-peasanttikin jonka sukunimi oli Longfellow. :)

juksu

Koneella:
Alan wake on ollut tuossa, kun vain aika riittäs, sekä Falloutin uutta täsä odotellaan.
"Lautapeleistä" pidän enempi:
Dominion, Blood Bowl, Munchkin, Game of thrones, Carcassone jne..
- mind is a terrible thing to taste -

Kaltsu

Mafia II loppusuoralla. Seuraavaksi Halo: Reach.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

MikkoM

Parisen kuukautta ollut Nethackin hahmo Rodneyn tornin alimmalla tasolla ja ekaa kertaa on hahmo joka on tarpeeksi voimakas ja omaa kaikki ascension runiin tarvittavat tavarat, eipä tuohon ole mennytkään kun semmoinen parikymmentä vuotta harjoittelua :). Nyt pitäisi kerätä niinpaljon rohkeutta että uskaltaisi koittaa tehdä tuon ascension runin ja riskeerata saavansa maksimaalisen v*tutuksen kun tulee YASD. Ja jos et ymmärtänyt edelläolevasta mitään, älä välitä, et ole pelannut Nethackia ja tuhlannut elämästäsi satoja tunteja katsellen kun @ merkki samoaa luolastoissa.

TunturiTiger

lokakuu 04, 2010, 12:49:12 ip #426 Viimeisin muokkaus: lokakuu 04, 2010, 16:32:26 ip käyttäjältä TunturiTiger
Odottelen, että posti tois tuon Call of Dutyn tänään.. Jännää ku mukulana joulupukin odotus, kun ois viälä 10 minuuttia ja postiauton pitäis kävästä..

e: Eka puolituntinen kertoo karua tarinaa. Mountti pitää hommata! Itse peli on lähellä samaa huttua muiden CoDien kanssa. Isi tykkää! ;D

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: MikkoM - lokakuu 04, 2010, 11:02:32 ap
Parisen kuukautta ollut Nethackin hahmo Rodneyn tornin alimmalla tasolla ja ekaa kertaa on hahmo joka on tarpeeksi voimakas ja omaa kaikki ascension runiin tarvittavat tavarat, eipä tuohon ole mennytkään kun semmoinen parikymmentä vuotta harjoittelua :). Nyt pitäisi kerätä niinpaljon rohkeutta että uskaltaisi koittaa tehdä tuon ascension runin ja riskeerata saavansa maksimaalisen v*tutuksen kun tulee YASD. Ja jos et ymmärtänyt edelläolevasta mitään, älä välitä, et ole pelannut Nethackia ja tuhlannut elämästäsi satoja tunteja katsellen kun @ merkki samoaa luolastoissa.

Respektiä!! Varo nyt vaan suututtamasta lähimpiä jumalia ja juomasta jotain hallusinaatioredbullia ja... ja... ja... Ah, niin monta tapaa kuolla Nethackissa!  8)  Montako lemmikkilouhikärmestä muuten mukana? ;)

Julli-

Mass Effect ykköstä, kun tällä nuhapumpulla kakkosta on aivan turha yrittääkkään.

Tapolan Tulikeppi

Civ5 ja worms reloaded, että kiitos vaan Aji tästä Civ-ajatuksesta! Nyt enää pitäisi lopettaa perhe-elämä ja töissä käynti että riittäisi aikaa pelata.
# 1022

chili123

FIA world rally championship (WRC) Demoa Ps3:lla ratin kanssa. No kohta tulee koko peli sit pääse pelaa kunnool ;D

TunturiTiger

Luojan kiitos tuo Gametech-Gun ei maksa tuota enempää! Olisin pian vääntäny tuammosen "japista", mutta ihan noin nuuka jätkä mäkään en oo!

Aketza

World Of Tanks beta (http://www.worldoftanks.com/)

Hyvä peli, jos kiinnostaa toisen maailmansodan tankit ja niillä ajelu. Ilmainen beta ja itse pelinkin pitäisi olla ilmainen (maksusta saa lisämateriaalia, mutta ei pakko). Tuosta löytyy arvostelu myös uusimmasta Pelit-lehdestä.

Legoinsinööri

Kattelin myös noita Zappereita joskus. Nintendon oma versio vaikutti lähinnä rumalta, kankealta ja kalliilta. Hyvä että on jo tullut 3rd party koteloita suomeen asti. Dealextremellä noitakin jotain oli,

MikkoM

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - lokakuu 04, 2010, 16:16:13 ip
Respektiä!! Varo nyt vaan suututtamasta lähimpiä jumalia ja juomasta jotain hallusinaatioredbullia ja... ja... ja... Ah, niin monta tapaa kuolla Nethackissa!  8)  Montako lemmikkilouhikärmestä muuten mukana? ;)

Ei ole enää yhtään lemmikkiä joka on pieni puute, mä oon yleensäkkin kauheen huono pitämään noita hengissä.
Nyt jos oikeen muistan niin eipä taida olla ainoatakaan scroll of tamingiakaan tullut vastaan, magic markereita olis kyllä parikin kappaletta mutta valkyriana en osaa tamingia kirjoittaa ilman että olen ensin yhden tunnistanut.
Ei kai se auta kun lähteä yrittämään kohti jumaluutta :).

TeemuK

Alan kohta pelaamaan mass effect 2:sta, Kävin tänään hakemassa 250gb Xbox 360:sen ja samalla myin kaverille pletketti 3:sen.

ME:pelasin läpi edellisellä boxilla mikä mulla oli ja odotukset on korkealla ME2:sta kohtaan

TeemuK

HAHAHAAA. Emäntä kävi myymässä mulle jääneitä ps3 pelejä ja toi niistä saaduilla rahoilla: Mass effect 1, Gears of war 1&2 sekä Alan Waken. ja HDMI kaapelin jota ei konsolin mukana tullut. Taas astetta mukavampaa sairastaa. Ja se valinnan vaikeus tulee nyt heti eteen, eli mistä aloittaisi  ;D

TeemuK

Pelasin eilen Mass effect 1:n 13h 12min läpi.

Äsken aloitin Mass effect 2:n pelaamisen importtasin ME1:n hahmon ja tarina jatkuu.

mm. kyseiset asiat otettiin huomioon 2 alussa:

Pelityyli: Renegade, Wrex tapettu, Kaiden alenko jätetty kuolemaan yhdessä tehtävässä, "valtuusto" eli ne kolme helvetin ärsyttävää alieni päättäjää: Annoin kuolla. kattoo nyt sitten miten tää jatkuu tästä ja sen jälkeen uudestaan 1 läpi eri tavalla jne jne.

Kaltsu

LainausPelasin eilen Mass effect 1:n 13h 12min läpi.

Taisit pelata juoksemalla läpi. :) Itse kun kulutin aikaa varmaankin 50 h, mutta kiertelin ja tutkin galaksia. Kovin utelias kun olen. :D
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

TeemuK

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - lokakuu 08, 2010, 12:47:17 ip
LainausPelasin eilen Mass effect 1:n 13h 12min läpi.

Taisit pelata juoksemalla läpi. :) Itse kun kulutin aikaa varmaankin 50 h, mutta kiertelin ja tutkin galaksia. Kovin utelias kun olen. :D

Kyllä täyttä päätä läpi, olen pelannut aikaisemmin pari kertaa ton pelin jo läpi ni tiesin kaikkein helpoimman tehtävä järjestyksen. Ekalla pelikerralla mäkin tutkin paikkoja ja keräilin special armoreita ym kamppeita.

Nyt tosiaan juoksin vaan ku halusin nähdä ME 2 lähtökohdan samalla ukolla. Ja nähtävästi jotain ainakin vaikuttaa. asia selviää kun vedän kakkosen läpi.

Ja sit taas alkaa jossain vaiheessa 1:n pelaaminen  ja 2 ja 1 ja 2..... huh huh on siinä hommaa kerrakseen ku alkaa selvittämään näitä  :o