kesäkuu 08, 2024, 13:29:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Xbow

Tämä pitäis vissiin tilata. Luultavimmin on mitä positiivisinta maailmanparannusta näin syysiltojen pimentoihin. Toivottavasti pleikkaversio pelittää.

Julkaisupäivä ylihuomenna...
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

MadDog.357

Koko aamupäivä tullut tahkottua tuota. Ihan käsittämättömän hyvä peli, ja grafiikat.
Xboxilla siis luonnollisesti pelailen. Xboxille tulevat yksinoikeudella myös laajennukset/lisäosatkin kyseiseen peliin.
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

Henkkaz

Call of Duty Modern warfare 2:seen oon jääny koukkuun. 500 tuntia pelattuna. Uudempaa versiota cod sarjaan tulossa marraskuussa ja codit aivan mahtavia joten kaippa se täytyy käydä ostamassa.  ;)

Julli-

Borderlands läpipeluussa, viimein.

TeemuK

Lainaus käyttäjältä: shibari - lokakuu 20, 2010, 17:34:44 ip
Borderlands läpipeluussa, viimein.


Kaverin kanssa pelatti cooppina tota. Aika hienot mutta samalla ärsyttävät sarjakuva grafiikat.

Ite pelailen Halo 3 jonka hain salon pop shopista hintaan 10€

Reach täytyy varmaan kanssa hommata jossain vaiheessa kenties.

TeemuK

lokakuu 21, 2010, 17:05:07 ip #465 Viimeisin muokkaus: lokakuu 21, 2010, 17:12:53 ip käyttäjältä TeemuK
Lainaus käyttäjältä: MadDog.357 - lokakuu 20, 2010, 12:31:25 ip
Koko aamupäivä tullut tahkottua tuota. Ihan käsittämättömän hyvä peli, ja grafiikat.
Xboxilla siis luonnollisesti pelailen. Xboxille tulevat yksinoikeudella myös laajennukset/lisäosatkin kyseiseen peliin.


Kokeilin kerran Fallout 3:a ja mä en oikein päässy sen pelin fiilikseen mukaan. Ehkä en vain osannut pelata sitä  ;D

Vaihdoin itsekkin Xboxiin  kun kaveri halusi välttämättä ostaa mun ps3----> Kyseinen herra oli ostanut pari tuntia sitä ennen elämänsä ensimmäisen taulutöllön.
Meinasin jo aikaisemmin suorittaa vaihdon ja en kadu hetkeäkään että vaihdoin takaisin boksiin.

Vaikka ei siinä mustassa "grillissäkään" mitään vikaa ole kelpo vekottimia molemmat.

Ja on tuo Xbox 360 S aika komeen näköinen verrattuna niihin vanhempiin. Hipaisu napit (eject & power ottaa päähän varsinkin pölyjä pyyhkiessä   >:(

Mun mielestäni saisi tulla taas sellaisia konsoleita jotka ovat oikeasti vain PELIKONSOLEITA nettiyhteyksillä, eikä näitä multimedia keskuksia. Tämä vain mun mielipide.

MadDog.357

Jep. Ja asiat mitkä eniten häiritsevät pleikkari kolmosessa on se se surkea ohjain ja huonot grafiikat.
+ Xboxin kinetic hakkaa wiin ja ps3:n liiketunnistimet 100-0.

= jos jollekkin jäi xboxin parhaus epäselväksi aikoinaan, niin nyt se viimeistään on jokaiselle tosiasia.
http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

JaloPena

Four Winds Mah Jongia pelailen koneella. Siis sitä oikeata, jota pelataan neljän pelaajan pöytäpelinä luunappuloilla.

Livenä pelaan kaisaa, pyramidia ja poolia pari-kolme kertaa viikossa.

Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

jeQQ

tuli taas aloitettua Travian, ohhoh..

Leevi22

Lainaus käyttäjältä: jeQQ - lokakuu 21, 2010, 22:50:21 ip
tuli taas aloitettua Travian, ohhoh..

Itekkin olen sen monta kertaa alottanu, mutta en ole ikinä seuraavana päivänä muistanu koko peliä.

Legoinsinööri

Kerran taisin pelata kunnolla, mutta silloin liitto ei edes tajunnut irssin tärkeyttä  ;D

Poppamies Tuliliemi

Fallout New Vegas otti otteeseensa, piti vaan kokeilla mutta nelisen tuntia vierähti... Eihän se paljoa kolmosesta eroa mutta eipä tarvitsekaan
"In sudore vultus tui vesceris pane"

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Leevi22 - lokakuu 21, 2010, 23:46:03 ip
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - lokakuu 21, 2010, 22:50:21 ip
tuli taas aloitettua Travian, ohhoh..

Itekkin olen sen monta kertaa alottanu, mutta en ole ikinä seuraavana päivänä muistanu koko peliä.


No, mä olen pelannut useemman rundin jo läpi.. ;)

Avon Barksdale

Valmiilla rekrytointiviestillä voisi vähän kosiskella mukaan peliin ;)

Tervehdys, arvoisat roffittelijat

Tämän viestin aiheena on Erepublik - selainpeli. Osa teistä on saattanut kuulla tästä kyseistä pelistä, mutta tiivistän pelin idean niille, jotka eivät ole siitä kuulleet.

Erepublik on yhteiskuntasimulaattorin kaltainen selainpohjainen peli, jossa kukin pelaaja esittää yhtä eMaailman asukasta. Hän voi työskennellä , treenata (joko valmentautua tankkikuskiksi, jalkamieheksi, helikopterilentäjäksi tai ilmatortuntaan sotia varten) ja osallistua eri valtioiden politiikkaan mukaan. eMaailmassa on valtioita, kuten eSuomi ja pääasiassa kunkin valtion väestö koostuu niiden IRL (oikean elämän) asukkaista. Moni saattaa jo nyt ajatella, että Suomi on varmaan suurvalta pelissä, muttei näin ole.

Pelissä eSuomi on vain n. 1000 asukkaan yhteisö, josta vain pari sataa pelaajaa pelaa peliä aktiivisesti. Siinä missä Suomen asukasluku on vain tuo 1000, niin esim. itäisen naapurimme, eVenäjän on yli 18000. Ja Venäjä on vihollismaa ks. pelissä. Venäläiset ovat jo pitkään uhanneet maamme itsenäisyyttä ja näillä näkymin vaikuttaa siltä, että peliin on tulossa uudistus, joka mahdollistaa sen, että Venäjä voisi saada hyökkäyksiensä tueksi kolmentoista liittolaismaansa armeijat. Tämä olisi äärimmäisen tuhoisaa ja eSuomen valmiiksi pienet puolustusvoimat tulevat kohtaamaan tuhat kertaisen ylivoiman. eSuomi on useammin kuin kerran tullut täysin vallatuksi eVenäjän toimesta ja elämme jatkuvan uhan alla.

Pelissä pelaajat voivat osallistua päivänpolitiikkaan joko äänestäjinä tai politiikkoina. eMaailmassa kaikki on mahdollista ja kenestä vain voi tulla kansanedustaja (kongressinjäsen), ministeri (ei virallinen pelititteli, mutta presidentin muodostaman hallituksen jäsen joka auttaa maan hallinnoimisessa) tai jopa presidentti. Mikäli taidat englantia edes auttavasti, voit myös muuttaa ulkomaille ja ryhtyä rakentamaan poliittista tai sotilaallista uraa esim. USAssa.

Mikäli politiikka pelissä ei niinkään kiinnosta, niin mm. eSuomen armeija tarjoaa paljon tekemistä isänmaan puolustuksessa ja myös operaatioissa ulkomailla. Maamme armeija kulkee Northern Guerilla Division (lyhenne: NGD) nimen alla. Armeijaan liittyessäsi tulet tutustumaan maamme uskollisimpiin ja rohkeimpiin pelaajiin, joiden parista moni on löytänyt pitkäaikaisia ystäviä. Eteneminen armeijan riveissä tarjoaa myös paljon hauskaa tekemistä.

Miksi siis esittelin pelin nyt teille kaikessa lyhykäisyydessään? Siitä yksinkertaisesta syystä, että eSuomi on kuolemassa. eNorja, vanha liittolaisemme, on monesti pyyhkäisty kartalta lähes täysin pienen väestön takia (vain muutamia satoja pelaajia) ja sama kohtalo odottaa eSuomea, mikäli tämä meno jatkuu. Vaikka peli tarjoaakin paljon muuta ajanvietettä joka vetää itseäni enemmän puoleensa, niin isänmaani kohtalo on silti minulle tärkeä. Siksi kutsunkin teidät, mukaan tähän peliin ja heitän teille haasteen - pystyttekö yhdessä minun ja muiden suomalaisten kanssa rakentamaan eSuomesta vahvan valtion, joka pystyy ylväänä seisomaan eMaailman myrskyissä?

Ohjeita liittymiseen:

Lisätietoa eSuomesta voitte löytää näiltä kotisivuilta: http://erepublik.fi/
Siellä on tietoa eSuomen historiasta ja hiukan vanhentunutta tietoa puolueista yms. yhteisössämme. Suosittelen lukemaan.
Peliin pääsette rekkaamaan tästä linkistä: http://www.erepublik.com/en/referrer/Mats+Rauski
Kyseessä on referer linkkini. Rekisteröitymällä siitä saan tietynmäärän kultaa pelissä haltuuni, josta osan käytän eSuomen auttamiseen. Tuosta rekisteröitymällä autatte siis myös eSuomea.
Älkää arkailko kysyä minulta tai muilta pelaajilta neuvoa. Peli on aluksi hämäävä (kuten niin monet muutkin pelit aluksi), mutta alkukankeudesta pääsee nopeasti eroon.

Suosittelen ja pyydän jokaista kokeilemaan tätä peliä! Kokeileminen ei maksa mitään ja voitte todeta pelin hyväksi ja jopa innostua siitä. Liittymällä peliin autatte eSuomea ja suomalaisiaveljiä ja siskojanne. Suosittelen! Ottakaa yhteyttä foorumeilla tai pelissä minuun, mikäli jokin on epäselvää.

Parhain terveisin;
Avon Barksdale, pelissä Mats Rauski

ingeniero

bingoa nyt. Yritän aina tyydyttää pelaamisen etsimällä ilmaisia pelejä, joista voi jotain voittaakin. Tuosta ei nyt rahaa tule, mutta lahjakortteja voi voittaa.
5 pelieuroa saa aloittaessa ja jos joku on suositellut, niin sitten saa 10 ja suosittelija saa kanssa 10. Voitot tulevat "oikeana rahana" ja heti kun yli kymppi voittoina, niin saa lahjakortteina nostaa pois 8)

Joten suosittelen tästä jokaisen rekkautuneen aina ilmoittavan pelinickin, niin seuraava voi laittaa suosittelijaksi ja näin jokainen saa sen kympin vitosen sijaan.
Aloitetaan: sawolainen

Kaltsu

http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Aji Inferno

Railworks 2 junasimulaattori! Pitänee myös tuo Fallout New Helsinki eikun Vegas korkata..! :)

Ryhis

Eilen pelailin oikein pleissteissönkolmosella. Buzzia (voitin) ja Singstaria (kammottava häviö).
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - lokakuu 22, 2010, 21:00:53 ip
Railworks 2 junasimulaattori! Pitänee myös tuo Fallout New Helsinki eikun Vegas korkata..! :)

Sun ei pitäis yllyttää hullua! Mulla ei oo ny just varaa ostaa uutta tietokonetta ja tässä paskaläppärissä mikään ei oikein toimi.

Jopa mxmadness YKKÖNEN vittuilee ja cs1.6:a on turha miettiäkkään!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 23, 2010, 00:01:50 ap
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - lokakuu 22, 2010, 21:00:53 ip
Railworks 2 junasimulaattori! Pitänee myös tuo Fallout New Helsinki eikun Vegas korkata..! :)

Sun ei pitäis yllyttää hullua! Mulla ei oo ny just varaa ostaa uutta tietokonetta ja tässä paskaläppärissä mikään ei oikein toimi.

Jopa mxmadness YKKÖNEN vittuilee ja cs1.6:a on turha miettiäkkään!


Fallout: Vegas piti sitten hankkia... ja sitähän tässä sitten on tullut pelattua tuommoiset 5 tuntia putkeen! Että onko hyvä? ON!!! :D