tammikuu 09, 2025, 23:33:20 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 31, 2014, 20:04:38 ip
Näyttiksen mukana tuli watchdogs sekä Titanfall. Kyllähän noita pitää varmaan kokeilla. Mimmosia kokemuksia?

Eikös tuo Titanfall ole ainoastaan multiplayer peli? Tosin ilmeisesti hyvä sellainen.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

masaiman

^ itse odotin tuota kieli pitkällä kunnes sain kuulla ettei se sisällä single player campaignia ollenkaan, itse en nettipelaa lainkaan ja hyvä juoni yksi ratkaiseva kriteeri pidänkö jostain pelistä vai en.

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: Mattson - elokuu 01, 2014, 01:10:33 ap
^ itse odotin tuota kieli pitkällä kunnes sain kuulla ettei se sisällä single player campaignia ollenkaan, itse en nettipelaa lainkaan ja hyvä juoni yksi ratkaiseva kriteeri pidänkö jostain pelistä vai en.

Valitettavasti nykyisin ei enää tehdä pelejä vain single player- moodia ajatellen. Putkijuoksut vie liikaa alaa. Siksi pelaan multiplayerina puolalaisia vastaan World of tanksia...

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - elokuu 01, 2014, 04:38:59 ap

Valitettavasti nykyisin ei enää tehdä pelejä vain single player- moodia ajatellen. Putkijuoksut vie liikaa alaa. Siksi pelaan multiplayerina puolalaisia vastaan World of tanksia...

You're my kind of guy. Wot yhä lempparina mullakin. Kun saan tuon koneen tuosta koottua, tulee grafiikka-asetuksiin "lievä" parannus läppäriin verrattuna ::)
Parhaimmillaan Wot on kuitenkin todella viihdyttävä peli, ja joskus puolen tunnin pelaaminen (n. 2...4 erää) riittää :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Chilitatti

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - elokuu 01, 2014, 04:38:59 ap

Viimeksi pelailin kurwasiemkoja vastaan kun KV oli tieriä alempana(jos oikein muistan). Pelailin pääasiassa tykistöä ja nautin siitä hommasta joten arvatkaa kiinnostaako enää kaikkien nerffien jälkeen pelata. :(

Mechwarrior Online on ihan hyvä vaihtoehto WoTille jos tykkää riehua kerrostalon korkuisella robotilla. Siitä olen tauolla kun pelasin sitä keväällä kyllästymispisteeseen.

DS on ollut jonkin verran käytössä kun ei viitti ukonilmalla pitää konettä päällä. Työn alla on lähinnä ollut Avalon Code ja Megaman ZX.

Feint

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn tuli hankittua uuden koneen myötä ja sitä pelaan. Positiivinen kokemus kaikkinensa.

Chilitatti

Lainaus käyttäjältä: Feint - elokuu 01, 2014, 17:28:12 ip
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn tuli hankittua uuden koneen myötä ja sitä pelaan. Positiivinen kokemus kaikkinensa.

Siinä sitten riittää kohtuullisen paljon tekemistä. Ei kyllä mitenkään pysty keskittymään kaikkeen jos on minkäänlaista pelin ulkopuolista elämää. Ihan hyvin SE pelasti sen kuolleena syntyneen 1.0 version. Ei oikein tunnista edes samaksi peliksi tosin muutamia asioita siitä 1.0:sta kyllä jää kaipaamaan esim. todella vaarallisten alueiden tutkimista hiippailemalla.

Feint

Lainaus käyttäjältä: Chilitatti - elokuu 01, 2014, 18:57:37 ip
Lainaus käyttäjältä: Feint - elokuu 01, 2014, 17:28:12 ip

Siinä sitten riittää kohtuullisen paljon tekemistä. Ei kyllä mitenkään pysty keskittymään kaikkeen jos on minkäänlaista pelin ulkopuolista elämää. Ihan hyvin SE pelasti sen kuolleena syntyneen 1.0 version. Ei oikein tunnista edes samaksi peliksi tosin muutamia asioita siitä 1.0:sta kyllä jää kaipaamaan esim. todella vaarallisten alueiden tutkimista hiippailemalla.

On kyllä valtavan kokoinen peli tälläiselle casual playerille, tänään kerkesin ensimmäistä kertaa koko viikolla pelaamaan vajaan tunnin. Tällä tahdilla ehtii uutta sisältöä tulemaan nopeammin kuin kerkeän etenemään :D Olisihan se kiva pelata pitkästä aikaa ihan "oikealla" tasolla, mutta aika ei vain enää riitä kilpailuun videopeleissä :(

Lillen

Kauhupelien ystäville suosittelen Dungeon Nightmares nimistä peliä. Oli oikein hieno kokemus ja pelottava sellainen :D Ilmanen peli jota ei edes tarvitse ladata. Löytyy Gamejolt sivustolta.
Linkissä hieman video kuvaa meikäläisen peli kokemuksesta, tuli taas huudettua  ;D
https://www.youtube.com/watch?v=JHAv8WRJQVc&list=UUGuYzXZHxiT1REhQw813Jrw

Kermin

Lainaus käyttäjältä: Lillen - heinäkuu 17, 2014, 21:12:47 ip
Skyrim

Kyllä tuo Skyrim on, varsinkin nykyään, hintansa väärti. Itseä tosin harmittaa ettei aikoinaan tullut ostettua sitä tietokoneelle vaan xboxille, kun en ollut julkaisun aikaan vielä päivittänyt konetta. Tulipa tuota jokunen sata tuntia kyllä boksillakin väännettyä. Itse pidän tuollaisista open world tyyppisistä peleistä ja Skyrimissä on kyllä monta hienoa mestaa missä vierailla. Itse sain enemmän pelistä irti kun en googlaillut mitään apuja.

SapeMies^

Lautapelit ja LoL vievät nykyisin aikaa  8)

Toby

Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 05, 2014, 00:29:43 ap
Kauhupelien ystäville suosittelen Dungeon Nightmares nimistä peliä. Oli oikein hieno kokemus ja pelottava sellainen :D Ilmanen peli jota ei edes tarvitse ladata. Löytyy Gamejolt sivustolta.
Linkissä hieman video kuvaa meikäläisen peli kokemuksesta, tuli taas huudettua  ;D
https://www.youtube.com/watch?v=JHAv8WRJQVc&list=UUGuYzXZHxiT1REhQw813Jrw

Itekin piti tuota peliä kokeilla. Pahimmat kohdat oli satunnaiset kirkaisut tiettyyn nurkkaan kävellessä. Mutta kaikista kamalinta oli pitkä hiljaisuus säikäytysten välillä. Jokseenkin karmiva ilmapiiri :D
En tiedä olenko sitten tavallista "kestävämpää tekoa", mutta en oikeastaan säikähtänyt kertaakaan. Parissa kohdassa hätkähdin, myönnetään ;)
Mutta Lillen, sun pitää pelata kauhupelejä PALJON enemmän tai jollain muulla konstilla karsia liiallista säikkymistä pois, aikamoiset reaktiot oli videolla :D
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Lillen

Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 05, 2014, 19:26:30 ip
Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 05, 2014, 00:29:43 ap

Mutta Lillen, sun pitää pelata kauhupelejä PALJON enemmän tai jollain muulla konstilla karsia liiallista säikkymistä pois, aikamoiset reaktiot oli videolla :D

Pfffff, tekee videoista vaan todellisemman, turha machoilu pois ;D
Saattaa olla että pääsen pelaamaan Amnesiaa kohta puolin. Jos sen pärjään ei pitäs enää turhaan muut pelit pelottaa, mutta tuskin pärjään :D

Toby

Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 08, 2014, 10:10:01 ap

Saattaa olla että pääsen pelaamaan Amnesiaa kohta puolin. Jos sen pärjään ei pitäs enää turhaan muut pelit pelottaa, mutta tuskin pärjään :D

Amnesia kuulostaa hyvältä! Kun nyt saisi ensin asiallisen tietokoneen (vanha lähti reilut pari kuukautta sitten), niin sitten voisi käydä jopa itse ostamassa. Eikun hetkinen... Onko se vain latauspeli?
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Lillen

elokuu 09, 2014, 09:30:11 ap #1214 Viimeisin muokkaus: elokuu 09, 2014, 09:32:54 ap käyttäjältä Lillen
Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 08, 2014, 10:42:38 ap
Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 08, 2014, 10:10:01 ap

Amnesia kuulostaa hyvältä! Kun nyt saisi ensin asiallisen tietokoneen (vanha lähti reilut pari kuukautta sitten), niin sitten voisi käydä jopa itse ostamassa. Eikun hetkinen... Onko se vain latauspeli?

On lataus peli, mutta löytyy kai myös ihan levy muodossa.
Täältä sen voi ostaa ladattavassa mudossa http://www.desura.com/games/amnesia-the-dark-descent  ja muistaakseni myös Steamistä. Löytyy myös ilmainen demo mikä kannattaa varmasti ensin kokeilla. Itse kokeilen ainakin demoa ensin ja katson sitten uskallanko jatkaa XD

//: Unohtui kertoa että aloitin eilen ystäväni kanssa viikottaisen retro pelailu sarjan. Yritämme selvittää kuka on parempi retro pelaaja. Käykäähän kurkkaamassa. Yritämme ladata uusia videoita joka perjantai...tämän kertaisesta katosi facecam jonnekin bittiavaruuteen mutta seuraavassa sekin on taas mukana. https://www.youtube.com/watch?v=v7q5w_EsWow&list=UUGuYzXZHxiT1REhQw813Jrw

Chilijamppa

Pelaako täällä kuinka moni Chivalry: medieval warfare Peliä?

Kermin

Lainaus käyttäjältä: Kermin - elokuu 05, 2014, 08:17:03 apItseä tosin harmittaa ettei aikoinaan tullut ostettua sitä tietokoneelle vaan xboxille

Tulipa tämäkin epäkohta korjattua ja Steamista ostin Skyrimin lisäosineen hintaan 29,90. 5 tuntia meni ennen ensikäynnistystä kun asentelin modeja, mutta johan on kyllä komea peli nyt säädön ja väännön jälkeen. Kumpaakaan lisäriä en boksilla ole pelannut ja kaikki on mukavasti unohtunut, joten pääsee taas ihmettelemään tuota isoa maailmaa. Tärkeimmät modit ovat mielestäni craftaus, ulkonäkö ja lohikäärmeiden käyttäytymismodit, heti grafiikkamodien jälkeen. Lisäsisältöä tuntuu olevan saatavilla aina pienistä ruohomättäistä massiivisiin tehtäväsarjoihin ja luolastoihin. Vaikka yleensä nautin kohtuu helpoista peleistä, Skyrim tuntuu olevan parhaimmillaan Expert/Legendary vaikeustasolla, missä saakin jo oikeasti miettiä ja taktikoida, että taistelusta selviää hengissä. Eihän tätä voi kun suositella :).

ChiliTard

Aika lailla fiilispohjalta menee pelaamiset, jatkuvasti tulee pelattua lähinnä Wot:tia. Wowp ja War thunder harvemmin käynnistyy. Rentoilupeleinä on sitten Far cry3, Civ5, Homm6..Jos jaksaa ratin löytää kaapin perukoilt niin Shift 2 on autoiluvalinta tällähetkel. Metroa olis tarkotus jatkaa kuhan löytäis inspiksen, stalkereita ois kans kiva pelata pitkäst aikaa. Asentamatta tuol lojuu sit viel melkonen läjä pelejä, ei noita kerkiä pelata samaa tahtii ku kännissä ostaa..

wille

The Walking Dead.

Koukutti oikein huolella. Tuo peli siirtyi hyllylleni jo alkuvuodesta ja vähän sitä jo aloittelinkin. Sitten se jostain syystä jäi. Eilen kuitenkin saikkupäivän ratoksi kaivoin sen esiin ja tulihan tuota melkein kellon ympäri tahkottua. Ihan mainio!

Kyseessä siis Game of the Year-versio. Suosittelen. Sopiva yhdistelmä kauhuleffafiilistä, yllättäviä käänteitä ja ongelmanratkaisua. Hyvä tunnelma ja ainakin mulle kolahtaa tuo alkuperäistä ideaa mukaileva sarjakuvamainen grafiikka ja piirrostyyli.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Lillen

Olen saanut Amnesia walkthroughn kunnolla käyntiin enkä kertaakaan vielä kiljaissut...mikä on aikamoinen ihme. Tosin ei mitään järin pelottavaa ole vielä tapahtunutkaan. Hyvä peli, ei voi muuta sanoa. 
A SECRET CLOSET / AMNESIA Part 2
http://youtu.be/guN8wMdDvvk