tammikuu 09, 2025, 22:48:10 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Julli-

Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - huhtikuu 28, 2010, 08:36:32 ap
Lainaus käyttäjältä: shibari - huhtikuu 27, 2010, 21:17:06 ip
Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - huhtikuu 27, 2010, 20:56:19 ip
Lainaus käyttäjältä: shibari - huhtikuu 27, 2010, 19:31:15 ip
Lainaus käyttäjältä: Paprikaana - huhtikuu 27, 2010, 19:22:14 ip
wowitettua tulee taas piiiitkästä aikaa, tauko tekee hyvää olipa kyseessä mikä tahansa peli  8)

Perskatti, pitäisköhän sitä itekki...

ehdottomasti! ;) mitäs hahmoja sinulla?

Lehmät druidi ja metsästäjä. Siellä?

nooh, useempia tullut tehtyy mut tällähetkellä dranei warrior lvl 56 feivöritti jota käytännös vaan pelaan mut sit warlock lvl 31 tauren tuntteri lvl 50 ja sit kasa pienempiä hahmoja joita en tiedä tulenko koskaan pelaan :) sais ees tuon dranein 80 asti.. mut minun tahdilla aika hidasta. milläs realmilla olet heilunut? ja mikä lvl hahmot sulla?

80 nuo molemmat on. Druidilla oon pelannu restoa, huntterilla Marksman. Ravencrest (PVP) realmina. Nyt tosiaan taukoillut oikeastaan Icecrownin aukeemisen jälkeen. Josko viimeistään Cataclysmiin sitten ampaisis.

Paprikaana

eikös se Cataclysmi tuu ens syksynä?
Il Mondo Cambia, Io No!

Julli-

Jos vanha julkaisutahti paikkansa pitää niin kyllä.

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: shibari - huhtikuu 28, 2010, 08:45:49 ap
80 nuo molemmat on. Druidilla oon pelannu restoa, huntterilla Marksman. Ravencrest (PVP) realmina. Nyt tosiaan taukoillut oikeastaan Icecrownin aukeemisen jälkeen. Josko viimeistään Cataclysmiin sitten ampaisis.
Minkäslainen realmi tuo Ravencrest on? Oon vähän ajatellu jos siirtäis hahmon sinne (horde hunter). Onko paljon edistyneitä kiltoja, jotka vetää ICCtä läpi asti eikä vaan neljää ekaa bossia? Toisaalta pelaan aktiivisemmin alliance hahmoilla (druidilla ja magella) tällä hetkellä joten turha kai tuota on siirtää...
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

Julli-

Lainaus käyttäjältä: e-Boy - toukokuu 03, 2010, 17:20:26 ip
Minkäslainen realmi tuo Ravencrest on? Oon vähän ajatellu jos siirtäis hahmon sinne (horde hunter). Onko paljon edistyneitä kiltoja, jotka vetää ICCtä läpi asti eikä vaan neljää ekaa bossia? Toisaalta pelaan aktiivisemmin alliance hahmoilla (druidilla ja magella) tällä hetkellä joten turha kai tuota on siirtää...

Täynnähän Ravenlag on, mutta kohtalaisia kiltoja siellä ainakin viimenäkemältä oli. Osahan kyllästyi ja siirtyi ilmaiseksi muualle.

Jiri

Wowia täälläkin. Earthen Ring on realmi ja 2 kertaa viikossa pääsee ICC:lle mukaan (10/25). Hyviä runeja kyllä ja hauska meininki. Realmi on listattu RP-realmiksi, mutta eipä tuolla paljon ropettajia näy. Realmi on itseasiassa ollut olemassa WoW:n julkaisusta asti, niinkuin meidänkin kilta tuolla :)

Matalan populaation realmeissa on hyvät ja huonot puolensa. Tuolla ei ole Ahosessa kovinkaan kova vilske ja joskus joutuu jopa itsekin farmaamaan reagentteja ja muuta... Hyvänä puolena on tiiviit ja asialliset yhteisöt.

Meikäläisen lvl80 main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Earthen+Ring&n=Enochian
Toinen lvl80 alt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Earthen+Ring&n=Dunkelheit
Ja hassutteluun: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Earthen+Ring&n=Quennessen

http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

ottulo

Nyt kun tää meni taas WoW-jutuksi ni pakko laittaa jotain muuta väliin. ::)

GW:ssä on nyt pikkuhiljaa tulossa pieniä päivityksiä Tyriaan eli ekan osan alueilla, ja netissä on luettavaa esim Facebookissa ja War in Kryta-sivulla. Vähän lisäsisältöä "kaiken" jo kokeneille.

GW2 edistyy ja taitaa siellä jotain valmistuakin pikkuhiljaa, ja ainakin mun mielestä näyttää hiton hyvältä. http://www.guildwars2.com/en/ Tosta etusivulta kun klikkaa sitä hahmoa niin tulee esittely ko. "ammatista" ja pari videopätkää skilleistä. Etusivulla on myös linkki artikkeliin, jossa on skill/ase/yms-systeemin esittelyä. Päivityksiä tuonne ei oo tullu sitten perjantain, mutta kai niitä piakkoin taas... joku toinen ammatti ainakin. Jos eka GW oli "ihan kiva" mutta ei sytyttänyt sen enempää, niin GW2 vois olla napakymppi. Kannattaa mun mielestä vilkaista.

Ja sitten ne muut pelit... en muistaakseni ehtinyt mainostaa Norron-nettipeliä? Travianin yms tapainen kaupunginrakennuspeli, tosin vielä vähemmän grafiikkaa. Yksi "peli" kestää 85vrk, joten ei ole kovin aikaavievä, varsinkin kun kaikki (paitsi hyökkäykset/tiedustelu) tapahtuu tasatunnein, niin ei tarvitse kytätä jatkuvasti josko olisi tarpeeksi resursseja.
Uusimpana "kokeilussa" Backyard Monsters-peli Facebookissa. Ihan kiva pikkunäppäilypeli, saa nähdä jaksaako tuota kovin kauaa.

e-Boy

Lainaus käyttäjältä: shibari - toukokuu 03, 2010, 19:00:04 ip

Täynnähän Ravenlag on, mutta kohtalaisia kiltoja siellä ainakin viimenäkemältä oli. Osahan kyllästyi ja siirtyi ilmaiseksi muualle.
Joo, huomasin että sieltä on ilmanen siirto pois ollu jo jonkin aikaa. Kumpikos factioni tuolla hallitsee Wintergraspia?
Sporeggarilla tuo mun hunteri on tällä hetkellä. Low population realm, saa harmaita hiuksia lähinnä sillon ku yrittää saada Pugiraidiin porukkaa. Ja toinen huono on se että VoA mahista ei oo kovin usein, koska Alliance tuntuu voittavan sen 90% ajasta.
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

Julli-

Lainaus käyttäjältä: e-Boy - toukokuu 03, 2010, 21:09:48 ip
Lainaus käyttäjältä: shibari - toukokuu 03, 2010, 19:00:04 ip

Joo, huomasin että sieltä on ilmanen siirto pois ollu jo jonkin aikaa. Kumpikos factioni tuolla hallitsee Wintergraspia?
Sporeggarilla tuo mun hunteri on tällä hetkellä. Low population realm, saa harmaita hiuksia lähinnä sillon ku yrittää saada Pugiraidiin porukkaa. Ja toinen huono on se että VoA mahista ei oo kovin usein, koska Alliance tuntuu voittavan sen 90% ajasta.

Kyllä WG enimmäkseen Hordella on. Pugiraideja pyörii ihan mukavasti, joitan viikottaisiakin löytyy.

Caderusso

No syksyllä (toivottavasti syksyllä), kun illat pimenee, pelaan Fallout: New Vegasia kunnes silmät vuotaa verta. Sitten otan etunoja-asennon ja rupean pelaamaan kunnolla  :)
Ainiin, ois tietenkin työt, emäntä, vauva ja chilit. Eli enpäs varmaan pelaakaan..  :'(

Maunemaune

mulla peli ajasta taistelee talla hetkellä kolme peliä .siis pelkästään online peliä   MW2 , Battlefield bc2,  sekä MAG  Tosin ton mw2 :n puukkohipat alkaa jo kyrpiä.

Aji Inferno

Tekisi mieli pelata Alan Wakea... mutta kun se vaatii sen s**tanan konsolin (jota EN hanki, vaikka persepuupi tökkisi tulisella atraimella...). :(  Pelit tietokoneisiin, ei konsoleille!

Julli-

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - toukokuu 18, 2010, 11:49:18 ap
Tekisi mieli pelata Alan Wakea... mutta kun se vaatii sen s**tanan konsolin (jota EN hanki, vaikka persepuupi tökkisi tulisella atraimella...). :(  Pelit tietokoneisiin, ei konsoleille!

Hear hear!

psyphish

Dragon Age Origins, Heroes Of Might And Magic V + lisäosat, Counter-strike: Source, Civilization IV + lisäosat (syksyllä Civ 5  ;D)

Alan Wake vaikuttaa aika mitäänsanomattomalta peliltä videoiden perusteella. Alunperin en tiennyt että se olisi just another shoot em up.

Wesa

Modern Warfare 2:sta tuli alkuvuodesta pelailtua.Nyt BFBC2:sta,tuhoutuvat ympäristöt ja ajoneuvot tuo vaihtelua kenttiin.
Red Dead Redemptionia odotellessa...
Ei se ole väärin jahdata perhosia joita muut ei näe.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: psyphish - toukokuu 18, 2010, 12:05:04 ip
Dragon Age Origins, Heroes Of Might And Magic V + lisäosat, Counter-strike: Source, Civilization IV + lisäosat (syksyllä Civ 5  ;D)

Alan Wake vaikuttaa aika mitäänsanomattomalta peliltä videoiden perusteella. Alunperin en tiennyt että se olisi just another shoot em up.

Kaikki konsoleille suunniteltu taitaa muuttua pullamössöksi... Oblivionista alkaen. Mutta Civ 5 on ODOTUKSEN arvoinen asia, toivon!! :)

psyphish

Lainaus käyttäjältä: Wesa - toukokuu 18, 2010, 12:17:02 ip
Modern Warfare 2:sta tuli alkuvuodesta pelailtua.Nyt BFBC2:sta,tuhoutuvat ympäristöt ja ajoneuvot tuo vaihtelua kenttiin.
Red Dead Redemptionia odotellessa...

Kiinnostaisi kyllä pelailla tota battlefield bad company 2:sta, mutta mitä joskus kaverilla kokeilin niin ohjaus vaikutti jostain syystä todella tönköltä. Saako tähtäystä yms. säädettyä kuinka paljon vai onko ohjaus suoraan konsoleilta otettu?

Retired_nurse

toukokuu 19, 2010, 19:37:37 ip #317 Viimeisin muokkaus: toukokuu 19, 2010, 19:39:10 ip käyttäjältä Retired_nurse
Lainaus käyttäjältä: psyphish - toukokuu 18, 2010, 12:05:04 ip

Ahaa ja just. Sitä on oikeen pelattu Alan Wakea. Jos pelistä sanoo että se on vain just another shoot em up, on enemmän metässä kuin puut.

Ja jos joku ei ole vielä Alan Wakea pelannut, niin tässä voi katsella ihan vain huvikseen muutaman videon, jotka raottavat hieman Waken maailmaa.

Oh Deer
http://www.youtube.com/watch?v=4DSR45ZF0r8

Time Flies
http://www.youtube.com/watch?v=ZV5RPW1iGjU

Lights Out
http://www.youtube.com/watch?v=MXWlL7qMR_E

Local Flavor
http://www.youtube.com/watch?v=kCisZVNZAu0

Off The Record
http://www.youtube.com/watch?v=MGGvXoG7jFc

Clearcut
http://www.youtube.com/watch?v=1PZgAeFoHuA

Aji Inferno

Kyllä harmittaa entistä enemmän noiden videoiden katsomisen jälkeen se, että Wake on vain pirun konsoleille...  >:(

Retired_nurse

Eihän toi boxi maksa enää paljoa mitään. Ite olen myös vanha pc-pelaaja (sitä ennen c64, Atari ST&Falcon) joka on viimeiset 35 vuotta vannonut ettei konsoleilla pelaa, mutta sitten kun eka boxi ilmestyi niin jotenkin vain ostin sen ja koukkuun jäin. Nyt pelaan sitten vain ja ainoastaan xbox 360:lla, enkä ole katunut. Jopa kauan kiroamani tattiohjaus räiskinnöissä (Battlefield BC&BC2) on mennyt niin selkärankaan ettei sitä enää huomaa millä ohjaa. Sitä on tullut niin laiskaksi, että kun tössäkin räplää tietokonetta, niin en vain jaksa enää yhtään ajurirumbaa tai muuta punk busteria. Levy sisään ja pelaamaan ja jos ei pelaa, niin huoltoon kone.

Mulla vaan on sellainen fixaatio, että en oikeastaan pelaa enää yksinpelejä ollenkaan vaan ainoastaan moninpelejä Livessä. Alan Wake on tästä iloinen poikkeus. Ja tuohon nettipelaamiseen xbox on se oikea konsoli, vaikken nyt halua haastaa PS3:n poikia konsolisotaan täällä. :)