kesäkuu 16, 2024, 16:04:10 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen fotoalbumi

Aloittaja chilimieli, heinäkuu 15, 2007, 03:18:11 ap

« edellinen - seuraava »

bluesman

 Laita nyt vaan ihan oikea päiväkirja. Voit vaikka harvemmin päivitellä jos opiskelukiire häiritsee. Olis kiva seurata tilannetta kun nuo rocotot ovat kasvuaikansa suhteen turhan vaativia. Jos aikaa sais mitenkään lyhennettyä niin olis kaikki kotiinpäin.

Finprick

Tulihan niitä kuvia ;)

Hyvältä näyttää! Kivasti taitaa pöristä.

Aurinia

Mua on vaivannut se, onko eräs "naapuruston" chiliharrastelija tällä foorumilla. Meinasin jo laittaa kaukaa räpsäistyn valokuvan sen eristetystä parvekkeesta (jonka valot heijastuu puolen kilometrin päähän...), mutta ehkä se ei arvostaisi sitä :-\ Saisin vielä syytteen kotirauhan häirinnästä.

Aurinia

Kun ei kerran kuulemma ole laitonta... niin... ;D



Eli jos kyseisen parvekkeen omaava, p:llä alkavalla asuinalueella asuva pitkätukka on foorumilaisia, pistä mulle yv. En ole tulossa kahville, haluan vain tietää mitä tuolla kasvaa ja onko sulla jotain päiväkirjaa/blogia tms. Kiinnostaa myös tuo parvekkeen eristys ja sähkölaskusi suuruus 8)

Tiemuh

 :o ;D

Hyvä meininki! Pokkaa ainakin on ja tuskin mitään laitonta kasvaa, sen verran julkisesti homma tapahtuu. Naapureille vähän puheenaihetta.

JaHul

Itse olen miettinyt jos vaikka laittaisin natikan parvekkeelle loimottamaan niin miltä se näyttä. Tuon kuvan perusteella aika "härskiltä" näyttää ja varmasti naapurit miettii mitä siellä puuhataan  ;D
Amatööri mikä amatööri...

Herpiili


Vieraat on helppo ohjata oikeaan osoitteeseen.

Raaka-Arska

Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Aurinia - helmikuu 16, 2012, 10:15:19 ap
Kun ei kerran kuulemma ole laitonta... niin... ;D



Eli jos kyseisen parvekkeen omaava, p:llä alkavalla asuinalueella asuva pitkätukka on foorumilaisia, pistä mulle yv. En ole tulossa kahville, haluan vain tietää mitä tuolla kasvaa ja onko sulla jotain päiväkirjaa/blogia tms. Kiinnostaa myös tuo parvekkeen eristys ja sähkölaskusi suuruus 8)


Voithan käydä kurkkaamassa, kerrot sitten meillekin  ;)
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Lillen

Lainaus käyttäjältä: Aurinia - helmikuu 16, 2012, 10:15:19 ap
Kun ei kerran kuulemma ole laitonta... niin... ;D



Eli jos kyseisen parvekkeen omaava, p:llä alkavalla asuinalueella asuva pitkätukka on foorumilaisia, pistä mulle yv. En ole tulossa kahville, haluan vain tietää mitä tuolla kasvaa ja onko sulla jotain päiväkirjaa/blogia tms. Kiinnostaa myös tuo parvekkeen eristys ja sähkölaskusi suuruus 8)


Ei h*lvetti  ;D... Ei ainakaan valonpuutetta  :)

BrickFist

Terve, aloitteleva chilinkasvattaja ilmoittautuu!

Siementilaus pistettiin alkuvuodesta vetämään fatalille ja lajikkeeksi varmistuivat seuraavat:

Habanero orange
Lemon drop
Bolivian Rainbow
Cayenne long slim
Suippopaprika ramiro
Mysteeri chilit Fatalilta

Siemenet on laitettu multaan noin 5-6 viikkoa sitten.


Viime vuonna minulla oli ensimmäiset omat siemenestä kasvatetut chilit joita säilyi muutama kpl hyvin hontelona :)


Rakentamani idätysluola kaapin päällä.


Vihreätä alkoi jo näkymään ihan komeasti muutama viikko itämisen jälkeen.



Eilen koulitut taimet näteissä riveissä.


Lemon Drop


Mysteeri chilit


Suippopaprika ramiro (Nämä itivät suoraan tuoreesta paprikasta multaan tökätyistä siemenistä uskomattoman hyvin eli itävyys oli 100%)


Habanero Orange


Cayenne long slim

Cisse

Mun ensimäinen kausi, heti hydroon :)
Siemenet meni kivivillakuutioihin 31.12.11 mutta aika miedot litkut olivat alussa.

19.02.2012




Deckard

Ensimmäinen kauteni starttasi kaksi viikkoa sitten kivivillaidätyksen alkaessa. Bolivian Rainbow alkaa ensimmäisenä pukkaamaan ekoja "oikeita" lehtiään.


Cisse


28.02 - alkaa jo olla ahdas :)


ParturjzCoxsone

Lainaus käyttäjältä: Lillen - helmikuu 18, 2012, 13:44:16 ip
Lainaus käyttäjältä: Aurinia - helmikuu 16, 2012, 10:15:19 ap
Kun ei kerran kuulemma ole laitonta... niin... ;D



Eli jos kyseisen parvekkeen omaava, p:llä alkavalla asuinalueella asuva pitkätukka on foorumilaisia, pistä mulle yv. En ole tulossa kahville, haluan vain tietää mitä tuolla kasvaa ja onko sulla jotain päiväkirjaa/blogia tms. Kiinnostaa myös tuo parvekkeen eristys ja sähkölaskusi suuruus 8)


Ei h*lvetti  ;D... Ei ainakaan valonpuutetta  :)



mulla loistaa etupiha samaan malliin ku tuo natikka mollottaa =D

chilimieli

Pimenta da neyde bonchi sai tänään keinun. :D

Tiemuh


Krynx

Kevyttähän tämä on vielä moniin verrattuna. Mutta tämmöstä tämä on.


Ja tässä mennään
Polttimona 36W esl lamppu varastettu lasten pyödältä  ;D Rehuina muutama apache, Lemon drop, Aji cristal. hungarian hotwax, cayanne long slim, Sekä lautalla pari itänyttä maapähkinää joidenka idea lähti samalta foorumilta.

Babu

Onpas komea tuo chilimielen bonchi! Keinu on aivan loistoidea! :D
Päiväkirjani:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11329.0

                        Peace&Love

Leipis

maaliskuu 17, 2012, 01:07:14 ap #279 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 17, 2012, 01:19:04 ap käyttäjältä Leipis
Nyt se on vihdoin ymmärretty miksi monet lykkää idättämistä tammikuulle asti. Prkele kun menin pistämään jo viime vuoden puolella siemenet multaan ja näkymä on sen mukaista  :P



Pisimmät saitot yltävät 5-10cm päähän katosta. Pitänee huomenissa ottaa sakset taas käyttöön.


Banaanin sain Bluesmaniltä marraskuun alussa ja tammikuun alussa oli pakko katkaista kun vie tilaa aivan liikaa (korkeutta taisi olla hieman yli 150cm). Hyvin lähti kannosta kasvamaan ja nyt on tuollainen 60cm korkea.