Nagojen syönnin uusi ennätys syntyi tänään Suomessa

Aloittaja Volitans, syyskuu 09, 2007, 22:09:41 ip

« edellinen - seuraava »

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "Tapolan Tulikeppi"Se jannu mikä hyppäs mopollansa pekkaniskan nosturiautojen yli.

No johan. Noita jannujahan on maailma täynnä. Vaaditaan vaan hieman fysiikkaa, sopivat rampit ja oikea nopeus - loppu sujuu itsestään.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

snu

Lainaus käyttäjältä: "Volitans"
Lainaus käyttäjältä: "Tapolan Tulikeppi"Se jannu mikä hyppäs mopollansa pekkaniskan nosturiautojen yli.

No johan. Noita jannujahan on maailma täynnä. Vaaditaan vaan hieman fysiikkaa, sopivat rampit ja oikea nopeus - loppu sujuu itsestään.

Olisi edes tullut Lahden suurmäkeen... Sen huipulla olleena voin sanoa, että siinä olisi jo suoritus. Tosin en mitenkään vähättele tuollaisesta pienemmästä mäestä hyppäämistäkään, olisi jäänyt multa tekemättä. Pekkaniskan mainostus -temppu oli kyllä aika turha siihen loppuun, niitä pituushyppyjä on kyllä nähty ennenkin. Tuo oli vielä niin lyhyt matka, nehän hyppii motocross-kisoissakin melkein saman verran. Jäi aika paljon mistään maailmanennätyksistä.
Eksyminen on suotavaa.

hessi

voin kertoa, että oli ihan "normi" pituus hypylle(n.20m pitkä) se Jussin hyppy, mutta riski hypätä nostureiden yli  ja sääolosuhteet huomioonottaen ihan hyvä suoritus! Taisi kyllä enemmän olla mainos Juttu?!?  Höh ! mä sekoan aina näihin motocrossi juttuihin! Sorry !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Volitans

Serkkukin nuorena motocrossarina, siis alaikäisenä jo ajoi sorahyppyreihin kutosvaihteella lentäen kahden kukkulan yli kerralla. Lopetti varmaan sen vuoksi, kun ei ollut enää tilaa pokaaleille ;)
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

e-Boy

Just katoin vasta tuon vimpan Ennätystehdas-jakson. Olihan tuo motskarijutska aika hurjannäköstä touhua, ei siinä mitään. Vaikka samantyyppisiä suorittajia varmaan löytyy paljonkin.

Nagansyönti olis ollu kyllä jotain "tuoreempaa hulluutta"! :D Luulen, että monet katsojat ei ymmärrä edelleenkään kuinka tulista tuo Naga todella on. Jos on kokemusta pelkästä Tabascosta, niin ajattelevat ehkä että no se on vähän sitä tulisempaa.  :roll:  :?
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

Herra 47

Noinhan se varmaan on  :wink:  muta eipä tuossa mitään... tehtiin chileilyä hieman tunnetummaksi ja itse sain taas yhden kokemuksen lisää  8)  joten vaikka hieman auton häviäminen harmittaa ( miksette äänestäneet tarpeeksi  :twisted: ) niin positiivinen kokemus muuten tuo oli...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Poppamies Tuliliemi

Lainaus käyttäjältä: "herra 47"Noinhan se varmaan on  :wink:  muta eipä tuossa mitään... tehtiin chileilyä hieman tunnetummaksi ja itse sain taas yhden kokemuksen lisää  8)  joten vaikka hieman auton häviäminen harmittaa ( miksette äänestäneet tarpeeksi  :twisted: ) niin positiivinen kokemus muuten tuo oli...

Ensi kerralla osaat ottaa tästä tappiosta opiksi ja kalastelet ääniä silkalla seksillä... "Huh, kylläpäs hiottaa tää chili, taidanpa ottaa paidan pois ;) "

Sitä en kyl osaa sanoa että mihin kohderyhmään tuo vetoaisi :mrgreen:
"In sudore vultus tui vesceris pane"

Tapolan Tulikeppi

# 1022

Herra 47

Ja tuolle linjalle en ainakaan itse suostu... :)
kyllähän tuota eri lähteistä sanottiin että heitä tuo ei pysty... Liian tulista.
Mutta en todellakaan halua tulla verratuksi cola-olliin (kaikkein vähiten jonkun lausahduksen takia) jollei muuten pärjää niin saa mun mielestä olla :)
kat ko kat kara puuhu

hessi

johan niitä tuli :  " eikä tämän varmemmaksi tule!",
"kyl mä olen"  
"pistetään vielä puolikas"
"Jugurttia lisää..." Valion uusi iskulause!

Missään tapauksessa ei saa sanoa tulevaisuudessakaan: ei pysty!
Ei sovi Chilipäille!
Cola-Olli pärjäs ainoastaan tuon lausahduksen saamalla julkisuudella!

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

hmm... eikä tämän varmemmaks tule...

kyse tais olla kun eppu kysy et oletko valmis ja vastasin että "en... mutta ei täs tän valmiimmaks tule"  :wink:
muuten kaikki tai mennä oikein  8)

ja sit toi täällä foorumilla esille tullut lause konka volitans on ottanut mietelauseekseen

"Näköjään pitää aina kaikki kiva tehdä itse."
kat ko kat kara puuhu

Volitans

Joo, tuo oli kyllä niin moneen paikkaan sopiva letkautus, että pakkohan se oli lainata!
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Tapolan Tulikeppi

Njuu, en ihan tosissani ollutkaan ehdottamassa tuota "Liian tulista, ei pysty" -lausahdusta. Se vain tuntui koomiselta tuohon ennätystehdas formaattiin..

Vaan monikohan on tuosta intoontunut kokeilemaan kotioloissa omia chilin syönti ennätyksiä? -Voisin kuvitella että joku nuorempi teini-iässä oleva sankari intoontuu kotibileissä syömään itsensä vatsahuuhteluun, kaupan habaneroilla ja tästäkin joku haloo nousee. Onneksi ei vielä lähikaupasta ole saanut Nagoja tai Jolokiaa... Vaikkakin, uskon että niillekkin löytyisi vastuullisia (ja tyhmiä/hulluja -raja on häilyvä) ostajia jotka ne käyttäisivätkin ruuan laittoon, eikä hulluihin ennätys yrityksiin. Perus suomalainen muikkukukkokansalainen riittävässä kännissä kuitenkin väärin vastoin tarkoitusta noita söisi tai syöttäisi.

Tähän kuitenkin pakko lisätä uudelleen se hatun nosto ja kunnioitus tuosta chilin syönnin ennätyksestä. Itse en usko että voisin edes puolikasta Nagaa syödä. Tyydyn vielä toistaiseksi korventamaan turpavärkkiäni Habaneroilla.
# 1022

Frankstain

He, ehkäpä tämän harrastuksen juju piilee siinä kisassa itsensä kanssa, mutta täytyyhän kurkoille nostaa hattua. "Lämmöllä" vieläkin muistelen kesäisiä kirmauksia kasvihuoneelta jääkaapille, kun raakile olikin popa.
Tosin kuumin ei ole aina se paras...

snu

Lainaus käyttäjältä: "Frankstain"Tosin kuumin ei ole aina se paras...

Ei tietenkään, mutta olisiko se kovin hauskaa kilpailla paprikan syönnissä? Saman tien voisi syödä vaikka pullaa...

Nostan kyllä hattua Herra 47:n suoritukselle.
Eksyminen on suotavaa.

Herra 47

voihan sitä vaikka paprikalla kilpailla silloin laji vain muuttuu... kuka pystyy syömään eniten... ei kuka kestää eniten tulista...

ja tuo tulisin ei ole aina paras... pitää paikkansa ainakin noilla kastikkeilla mutta chinenset ovat todella hyviä varsinkin tuliset... varsinkin juuri siinä vaiheessa kun ne alkavat hieman pehmetä... ovat herkullisen hedelmäisiä ja makeita  :D

esim nämä nagat maistuvat aika paljon ananakselta siinä vaiheessa (oma mielipiteeni  :wink:  )
kat ko kat kara puuhu

jarzzo85

no ens kesää odotellessa  8) toivottavasti noist nagoista kasvaa ees muutama puska tuottamaan hetelmiä :roll:

Herra 47

hih hei  :wink:  mullepa tulee tän ja ens kuun vaihteen paikkeilla pikkuisen noita oulun harjoittelu nagoja... pitää kyllä pistää jonkinlainen video sit siittä
kat ko kat kara puuhu

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "herra 47"hih hei  :wink:  mullepa tulee tän ja ens kuun vaihteen paikkeilla pikkuisen noita oulun harjoittelu nagoja... pitää kyllä pistää jonkinlainen video sit siittä

Siis onkos tää se joku ulkomailta tuleva lähetys?

Meinaat popsia niitä ihan kevätharjoitteluna?
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Herra 47

justiinsa.. brasiliasta tulee pikku pussukka  :D  ja pitää sitä hiukan verrytellä  :wink:
kat ko kat kara puuhu