lokakuu 06, 2024, 08:21:00 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Torakka

ei tullut kirjettä tänään :'(

Jani M

Uskomatonta jos posti on onnistunut hukkaamaan tai tärvelemään tämänkin. Ei kohta pitäisi itellan kautta lähettää mitään, pitäisi siirtyä käyttämään esimerkiksi matkahuollon palveluita täysin. Olkoonkin, ettei sieltä ihan postilaatikkoon asti jaella.

Torakka

tai sit vaan aletaan lähettää pakettina vähän se maksaa mutta ei varmaan hukkuis näin helposti

Torakka

kirje tuli. en katsellut mitä sisälsi mutta lisäsin tälläsen määrän uusia
(koko oma pankki)

jos seuraavan tyypin osotteen saisin niin saisin taas illalla etiä päin.

Jani M

Lainausjos seuraavan tyypin osotteen saisin niin saisin taas illalla etiä päin.


Olis hyvä jos ne osoitteet olis jo valmiiksi hallussa, niin ei jäis tuo kirje jumittaan sen takia jonnekin.

sorrii

[Vaatimaton mielipiteeni on, että jos ei joku huolehdi itse osoitettaan ajoissa edelliselle listassa, niin jääköön välistä!
Sen osoitteenhan voi pienellä vaivalla laittaa vaikka heti kun oma nimi ilmestyy listaan...]
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Jani M

Tossahan tulee sitten se ongelma, että mistäs sen seuraavan osoite? :D

sorrii

Useimmat jonossa seuraa ketjua ja foorumia paivittäin: yksityisviestiä vaan seuraavalle...
Tässähän ajatus oli ettei montaa päivää odotella jos ei sitä osoitetta kuulu: ehkä reiluinta olisi yrittää YV'llä ensin tuolta joka on se seuraava. Sitten jos ei reagoi, niin jää välistä...?!

On täällä ketjussa hiljattain ollut tapaus joka ilmoitteli luopuvansa itse suosiolla vuorostaan kun oli menossa lomareissuun juuri sillä viikolla kun olisi ollut vuoro: Itsekseni mietin etteikö olisi voinut vaihtaa vuoroa jonkun kanssa ... Ehkä ei ollut kovin tarkeää hänelle tämä.
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Torakka

pykmanille ja toelle laitoin viestiä ja pisti kyllä silmään että viimeksi paikalla helmikuussa molemmilla???

Whili

toukokuu 11, 2012, 09:05:02 ap #1149 Viimeisin muokkaus: toukokuu 11, 2012, 09:13:53 ap käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: Torakka - toukokuu 11, 2012, 06:31:20 ap
pykmanille ja toelle laitoin viestiä ja pisti kyllä silmään että viimeksi paikalla helmikuussa molemmilla???


Pistäppä osoitekyselyä Atheokselle niin saadaan paketti liikkeelle.

jaolsten

toukokuu 11, 2012, 09:38:16 ap #1150 Viimeisin muokkaus: toukokuu 11, 2012, 09:42:30 ap käyttäjältä jaolsten
Lainaus käyttäjältä: Torakka - toukokuu 11, 2012, 06:31:20 ap
pykmanille ja toelle laitoin viestiä ja pisti kyllä silmään että viimeksi paikalla helmikuussa molemmilla???
OHI!

Edit: Laitoin yksäriä Atheokselle, josko laittaisi osoitteensa torakalle pikimmiten.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

yan

Onkos kadonnutta kirjettä kyselty postilta, jos nii tiesivätkö mitään asiasta sanoa?

Atheos__

Laitoin Torakalle yksärinä osoitetiedot.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Torakka

toelta tuli myös osoite tiedot? ja myös atheokselta maanantaina laitan matkaan niin ei tarvii kastua tuolla laatikossa. seuraavaksi lähtee siis toelle

sami.

Osaisko kukaan sanoa, minkä numeron kohdalla ollaan tuossa eka sivun listassa menossa?

Torakka

Lainaus käyttäjältä: jörgen - toukokuu 13, 2012, 18:12:26 ip
Osaisko kukaan sanoa, minkä numeron kohdalla ollaan tuossa eka sivun listassa menossa?

minulla on huomiseen asti ja sitten lähtee numerolle 328(toe)

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Torakka

kyllä ja pykman jää välistä koska ei ole vastannut YV:seeni ja on ollut paikalla viimeksi helmikuussa.

Torakka

nyt lähden kiikuttamaan kirjettä postiin. ja illalla joskus 17 aikaa lähtee sitten sieltä taas etiä päin.

Meteli

Onkohan tuota kirjettä kukaan punninnut, minkälaisella määrällä ykkösluokan merkkejä kulkeutuu seuraavalle?